تقریباً در نیمه راه تابستان هستیم ، این بدان معناست که شما احتمالاً از یک وقت با کیفیت در حیاط خانه لذت می برید ، آفتاب می کشید و از یک آشپزی با دوستان و خانواده لذت می برید. در چند ماه گذشته به احتمال زیاد مبلمان فضای باز شما بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و ممکن است شروع به نشان دادن کند. آیا به نظر می رسد میز شما در حال خراب شدن است؟ آیا صندلی های چوبی شما شروع به تراش و لایه برداری می کنند؟ پس ممکن است وقت آن باشد که مبلمان جدید پاسیو را در نظر بگیریم.

مبلمان برای فضای باز
مبلمان برای فضای باز

همه مبلمان برای بیرون رفتن ساخته نشده اند. در مبلمان Rustic Elements ، دو عامل اصلی وجود دارد که ما هنگام ساخت مبلمان فضای باز در نظر می گیریم. برای اینکه میزها و صندلی های چوبی عناصر خشن فضای باز را تحمل کنند ، باید با موارد زیر ساخته شوند.

چوب مناسب برای مبلمان فضای باز

هنگام انتخاب مبلمان فضای باز ، در نظر گرفتن نوع چوبی که از آن ساخته شده مهم است. در حالت طبیعی خود ، برخی از گونه های چوب در برابر پوسیدگی مقاومت می کنند و بسیار بهتر از گونه های دیگر هستند. کاج ، سرو ، بلوط سفید و IPE از جمله مقاوم ترین گیاهان هستند ، بنابراین بهترین انتخاب برای میز ، صندلی یا میله در فضای باز هستند.

مبلمان چوبی در فضای باز
مبلمان چوبی در فضای باز

پایان مناسب

مبلمان فضای باز به اتمام متفاوتی از مبلمان داخلی احتیاج دارد. ممکن است یک صندلی اضافی در اطراف خود داشته باشید که فکر می کنید برای عرشه شما بسیار مناسب است ، اما اگر روکش فضای باز نداشته باشد ، خیلی طولانی نخواهد بود. یک روکش داخلی نمی تواند در برابر آفتاب ، باد ، باران و سایر عناصر مقاومت کند ، همانطور که یک فضای بیرونی می تواند انجام دهد ، و هرچه یک مبلمان ساخته شده برای داخل خانه بیرون باشد ، تازه سازی آن سخت تر خواهد بود.

یک کت شفاف با درجه حرارت در فضای باز در مقابل آفتاب قرار گرفته و گرما را بسیار بهتر تحمل می کند ، اطمینان حاصل کنید که مبلمان شما محافظت می شود و تراشیده نمی شود ، پوست نمی رود و محو نمی شود. در تولیدکننده مبلمان سفارشی شیکاگو Rustic Elements Furniture ، ترجیح شخصی ما مهر و موم است ، برخلاف پوشش بالا. اگرچه یک ماده سیلر به مدت یک لایه رویه دوام نخواهد داشت ، اما می توان آن را هر ساله به راحتی استفاده کرد و از چوب بسیار موثر و محافظت می کند. همانطور که از مهر و موم بر روی عرشه یا حصار بیرونی خود استفاده می کنید ، می توانید از آن روی میز یا صندلی فضای باز خود استفاده کنید.

نکات خرید مبلمان برای فضای باز
نکات خرید مبلمان برای فضای باز

همه ما در مبلمان Rustic Elements متعهد به ارائه بهترین کیفیت مبلمان موجود به شما هستیم. رضایت مشتری ما در اولویت اول ما قرار دارد و ما می خواهیم شما یک مبلمان داشته باشید که سالهای سال از آن راضی باشید. ترکیبی از چوب و روکش مناسب باعث می شود که مبلمان فضای باز شما در برابر عناصر برای نسل های مختلف مقاومت کند.

اگر فکر می کنید ممکن است زمان برخی از مبلمان فضای باز جدید باشد ، ما دوست داریم آن را برای شما بسازیم! مرور ما مجموعه جدول و گزینه های جدول برای نمونه هایی از مبلمان سفارشی ما، و برای به دست آوردن احساس برای چه رنگ، سبک، و سطح اضطراب برای شما مناسب است.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us