خانه » Blog » صنایع چوب » چوب » انواع چوب » قطع غیر مجاز درختان

درختان را دوست بداریم

قطع درخت ممنوع ، حتی بصورت قانونی

گروه فن و هنر ایران زمین این عمل جمایتکارانه را محکوم میکند . این چند روز تماسهای زیادی بابت خرید سیصد تنه درخت چنار با ما گرفته شد که نشان دهنده این است که هنوز عاملان این جنابت آزادند .

عاملان قطع غیر مجاز درختان در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت : عاملین قطع غیر مجاز اشجار در اراضی باغی واقع در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی پس از تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

حکیمی افزود : در محدوده روستای کندر واقع در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی یکی از مالکان باغ شخصی با هدف بهره برداری از چوب درختان غیر مثمر و تغییر کاربری اراضی باغی اقدام به قطع گسترده چندین اصله از درختان چنار و تبریزی قدیمی واقع در بستر رودخانه کرده است.

حکیمی گفت : این کار موجب تغییر و تخریب اکوسیستم طبیعی منطقه و بر هم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست می شود و در صورت ادامه روند قطع درختان و تخریب بستر رودخانه بروز مخاطرات زیست محیطی مانند وقوع سیلاب را به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت : عاملان قطع درختان به اتهام تخریب محیط زیست و منابع طبیعی به مراجع قضایی معرفی شدند.

درختان را پاس بداریم :

مجموعه ای زیبا از تصاویر درختان زیبا 

هنر چوبی در زمینه کار با تنه درختان بزرگ برای دکوراسیون چوبی
هنر چوبی در زمینه کار با تنه درختان بزرگ برای دکوراسیون چوبی
عکس صنایع دستی از هنر سنتی درودگران ، نمایش خلاق و سرشار از ایده برای کسانی که به تنه درخت ، شاخه خشک درختان و ریشه درختان دسترسی دارند و یا حاضرند به خاطر آن هزینه کنند .درختان صندلی
دستگاه قطعه کردن تنه و کنده دختان حدودا در حر ضربه بیش از 5 تن این دستگاه فشار وارد میکند
درختان عجیب و شگفت انگیز جهان
درختان بائوباب، ماداگاسکار این درختان بائوباب دیدنی که بومی جزیره‌ی ماداگاسکار هستند، به صورت معمول آب را در تنه‌ی حجیم خود ذخیره می‌کنند تا برای زمان خشکسالی آب کافی در اختیار داشته باشند.
درختان عجیب و شگفت انگیز جهان
کوچه باغ بلوط‌ها، دیکسی، کارولینای جنوبی این درختان بلوط دیدنی در دهه‌ی 1790 و در مزرعه‌ی دیکسی در کارولینای جنوبی کاشته شدند.
تنه و کنده درختان آماده جهت استفاده در صنعت بزرگ چوب
تنه و کنده درختان آماده جهت استفاده در صنعت بزرگ چوب
درخت و جنگل در صنایع چوب
درخت و جنگل در صنایع چوب
درختان عجیب و شگفت انگیز جهان
این درخت بلوط به نام فرشته است ، واقع در مکان جزیره‌ جان، کارولینای جنوبی بلوط فرشته که در کارولینای جنوبی قد برافراشته در حدود 20 متر ارتفاع و 1,400 تا 1,500 سال قدمت دارد.

مطالب مرتبط با موضوع درختان :

WhatsApp us