نکات مهم در تعیین قیمت یک درب که می‌بایست بدانید!

انتخاب یک درب با توجه به کاربری محیط و شرایط مکان از مهمترین عوامل تعیین و انتخاب متریال برای درب ساختمان شما است. در این بخش 3 مدل درب استاندارد معرفی شده است که مناسب درب ورودی اصلی ساختمان، درب واحد و درب اتاقی میباشد.

لیست قیمت درب چوبی 

انواع درب بر اساس متریال و روش ساخت . موضوعات اصلی : قیمت انواع درب، تولید درب چوبی، درب مناسب سرویس

درب تمام چوب

درب های تمام چوب مناسب همه نوع محیطی هستند. این دربها بسیار محکم و قابل انعطاف هستند، در عین زیبایی، نیازهای شما را برای محیط های لوکس مانند درب لابی، برای محیط های مرطوب و غیره برآورده می کند.

 

درب تمام چوب ورودی ساختمان

درب های طرح تمام چوب

دربهای طرح تمام چوب : این دربها از چوب خالص ساخته نمی شوند. بطور دقیق متریال این دربها تشکیل شده است از، یک لایه روکش ضخیم چوبی، ام دی اف، و مغز تمام چوب. این دربها بسیار شیک و لوکس هستند و این به این دلیل است که سازنده می‌تواند از انواع متریال در جای مخصوص خود استفاده کند. مثلا لایی چوب (روکش چوب طبیعی ضخیم) از نوع لوکس را برای نمای درب استفاده می شود. این درب های طرح تمام چوب مناسب ورودی واحد ساختمان، درب اتاقی و سرویس میباشد. البته برای درب سرویس باید به جای ام دی اف از متریال دیگری استفاده شود.

 

درب تمام چوب روکش ملچ

درب های mdf و hdf و ملامینه

این درب ها به درب پرسی معروف هستند و از سه بخش اصلی تشکیل شده اند. بخش اول کلاف چوبی است از چوب کاج روسی یا چوبی که به رنگ نهایی نزدیک باشد این کلاف چوب که دور تا دور درب چرخیده است و یک قید (چوب افقی) دو چوب بلند را به هم متصل می‌کند. بخش دوم شبکه است که جدیدا از مقوا (شبکه هانيكام) استفاده می‌شود. در صنایع چوب فن و هنر برای سفارشات ساخت درب بصورت سفارشی از شبکه چوبی استفاده می شود. بخش سوم رویه درب است که می‌توان از انواع ورق ام دی اف (mdf) با ضخامت های 3 میلیمتر یا 5 میلیمتر یا 8 میلیمتر یا رویه hdf و یا انواع ورق استفاده کنیم. درب های پرسی مناسب درب اتاق خواب، درب های اتاقی، انباری و حتی برای درب سرویس هم استفاده می شوند.

قیمت درب چوبی، تولید درب

 

درب Hdf

 

لیست قیمت درب چوبی

قسمت هایی از یک درب چوبی

قسمت هایی از یک درب چوبی

درب ها بخش مهمی از تزئین و زیبایی هر ملک را تشکیل می دهند . اکثر خانه‌ ها و ساختمان‌ ها دارای چندین ورودی و درب های داخلی هستند که از طیف وسیعی از درب های مختلف استفاده می‌ کنند که عملکردهای مختلفی را انجام می‌ دهند .

درب داخلی تمام چوب ، قیمت و خرید انواع درب چوبی اتاق خواب

درب داخلی تمام چوب ، قیمت و خرید انواع درب چوبی اتاق خواب

بدلیل اینکه این درب ها تمام چوب هستند و روش ساخت به این صورت است که چوب ها بصورت ماستیف ( لایه لایه ) ساخته می شوند و این علاوه بر محکمتر شدن درب از ترک خوردن و تاب برداشتن درب جلوگیری می کند

درب های داخلی ام دی اف در مقابل چوب ، مقایسه درب تمام چوب و ام دی اف

درب های داخلی ام دی اف در مقابل چوب ، مقایسه درب تمام چوب و ام دی اف

صاحبان خانه به دلیل زیبایی ، استحکام و ویژگی های منحصر به فرد ، چوب جامد ( تمام چوب خالص )  را در مقابل سایر مواد موجود مانند ام دی اف برای درب آشپزخانه داخلی یا اتاق جدید خود انتخاب می کنند

WhatsApp us