قیمت میز کامپیوتر های اداری چقدر است ؟

میز کامپیوترهای مدرسه و کلاس درس

میز کامپیوترهای مدرسه و کلاس درس

میز کامپیوترهای مدرسه و کلاس درس

مشاوره ای رایگان درمورد قیمت میز کامپیوتر های اداری بگیرید .

به دنبال چه نوع میز یا میز تحریر هستید ؟

Lمیز تحریر شکل

شکلU

میز تحریر

میز مدیر عامل

میز کامپیوتر

میز کنفرانس

میز تمرین یا میز جلسه ای

میز پذیرش

میز تاشو

دیگر میز ها(نوع مشخص شود ) توجه کنید که فروشندگان ما تنها برای کسانی مظنه قیمت را فراهم میکنند که به دنبال خرید عمده میز و میز تحریر هستند .

اگر به دنبال خرید کلی میز برای خانه یا اداره خود هستید ما به شما فروشگاه های محلی مکان سکونت تان یا فروشگاه های آنلاین را توصیه می کند.

قیمت های میز کامپیوتر های اداری میز های کامپیوتر جزو ملزومات اداره ای است .

شما باید روی میز هایی سرمایه گذاری کنید که خوش ساخت وبا دوام اند کارمند شما نمی توانید از میز هایی استفاده 500 کارمند داشته باشید چه 5، چه سال ازهم فرو می پاشند .

2یا1کنید که بعد از عملکرد هم مهم است .

شما میزی احتیاج دارید که به اندازه ی کافی بزرگ باشد تا کامپیوتر و تجهیزات هر کارمند را جای دهد در حالی که فضای خالی برای کابینت ،، کار هم داشته باشد.

اغلب اوقات شما میزی با ویژگی های نظیر دراور جای کی بورد و موس نیاز دارید .

درباره ی میز کامپیوتر های اداری بخش اعظمی از میزهای کامپیوتر از جنس لمینت هستند .

مخصوصا آن هایی که از جنس چوب هستند و رویه کاری پلاستیک شده اند .
میز هایی از جنس لمینت نسبت به میز هایی از جنس چوب خالص خیلی ارزان ترند و نگهداری از آن ها راحت تراست .

میز ها در رنگ های بسیاری هستند از رنگ دانه ای گرفته تا رنگ های خالص را شامل میشوند .

بعضی از میز ها از روکش چوب هستند یا جنس تخته چند لا . این میز ها مقاوم تر هستند و عمر بیشتر دارند اما گران تر هم هستند .

میز های فلزی هم موجود هستند اما آن قدری رایج نیستند .

بازه ی قیمت میز کامپیوتر های اداری دلار قیمت دارند .2000تا200اکثر میز کامپیوتر های اداری حدود قیمت ها به کیفیت جنس ، اندازه و شکل و قواره بستگی دارد .

یک میز گوشه دیواری از جنس لمینت بستار همیلتون که ریل برای بیرون آمدن دلار است .500 تا350کیبورد دارد حدودا دلار 900تا700 اینچی بوش دوپایه لمینتی برای تک فروشی حدود 74سری usb کشوی ملزومات و یک شبکه 2 کشوی مدارک ، 3 قیمت دارد . این میز ساله به همراه دارد . کتی ایلند توسط روکش میز های 10دارد . این میز گارانتی کشوی مدارک به قیمت 2 کشوی اضافی و 4 چوبی مارتین با روکش بلوط با
دلار به فروش می رسد .کشو ها همه مدل صفحه های خوش 1800تا1200 ساخت بلبرینگی هستند . اگر فضای اضافی نیاز دارید باید خرید مدل قفسه ای برای هر میز کامپیوتر را در نظر بگیرید . اما برنامه ریزی کنید که مقداری بیشتر دلار قیمت 1200تا700 هزینه کنید . میز های فول سایز لمینتی با قفسه حدود دارند . به خاطر بسپرید اکثر فروشندگان برای سفارش عمده به شما تخفیف می دهند . حتما قبل از خرید از وجود تخفیف مطلع شوید . بعضی از فروشندگان هزینه حمل و نقل را اعمال میکنند ، بعضی ها هم بیشتر ؛ حتما از آن هم مطلع شوید . انتخاب یک میز کامپیوتر اداری کیفیت یکی از مهمترین معیار ها برای انتخاب میز کامپیوتر های اداری است . صرفه جویی بخاطر چند صد دلار ارزش ریسک کردن در خرید یک میز به درد ساله دارد را ندارد .2نخور که عمری وقتی یک میز کامپیوتر اداری را بررسی کنید چند چیز نمایانگر کیفیت بالا هستند : آیا لمینت یک و نمره ی تحت فشار بالای ضخیم است ؟ این ها در استفاده های روزانه نسبت به لمینت های تحت فشار پایین و ظریف مقاوم تر هستند .
اگر یک میز فلزی می خرید ، چقدر سنگین است ؟ هرچقدر سنگین تر ، کیفیتش بیشتر . کشو ها چطور ساخته شده اند ؟ آیا راحت بازوبسته می شوند یا گیر میکنند ؟ کشو های با کیفیت با ساختار داخل قفل شونده به هم جفت می شوند نه با منگنه یا چسب . میز کامپیوتر های اتاق کنترل های آزمایشگاهی میز کامپیوتر های نا متعارف با صفحه نمایش روی آن بهترین نوع میز کامپیوتر های معمولی میز کامپیوترها وچیزهایی که به اگونومی آن ربط دارد به شکل اسباب اثاثیه طراحی شده است تا به راحتی و به طور زیباشناختی یک سطح کاری یا خانه و یا مخفی کردن تجهیزات کامپیوتری از قبیل کامپیوتر ، دستگاه های جانبی و سیم کشی برای اداره ها و معرف کننده های خانگی . میز های کامپیوتر رایج ترین نوع میزکامپیوتر گونه ای از میز های ارگونومیک است که دارای ریل قابل تنظیم کیبورد است و فضای کافی برای نوشتن نیز دارد . وسایل مورد نیاز
برای قفسه مانیتور و سوراخ های برای نصب کابل ها در طراحی میز تعبیه شده تا قسمت های مختلف کامپیوتر راحت تر بهم متصل شوند . میز کامپیوتر های کمدی فضایی برای کیبورد ، موس ، مانیتور ، پرینتر و اسپیکر را فراهم میکنند . میز کتاب خانه ای (میزی با دیواره ای حول قسمت قراردادن کامپیوتر برای حفاظت از حریم صفحه ) برای محل کارهای دولتی این میز شامل تعدادی قفسه ، ریل و سوراخ های نصب کابل برای سیستم های کامپیوتر ی طراحی شده است . در بعضی میز کامپیوتر ها سیم کشی چسبیده به یک صفحه در پشت میز برای یک ظاهر زیباتر . نوع های زیادی از میزها به شکل و اندازه ی مختلف وجود دارد . میز کامپیوترهای بزرگ دانش آموزی چندگانه به صورت ردیفی طراحی شده اند تا هزاران سیستم را در خود جای دهند در حالی که به سیم کشی و نگهداری کامپیوتر و از سرقت و خراب شدن کامپیوتر ها جلوگیری میکنند . تریبون های کوچک متحرک یا میز کامپیوتر های چرخ دار به همراه یک میز کار کوچک فضای کافی برای یک لپ تاپ و ماوس پد را فراهم می کند . میز کامپیوتر ها معمولا به طور انبوه تولید می شوند و نیازمند مونتاژ شخصی است .

میز کامپیوتر به طور عادی از بقیه میز ها جدا است و به نحوی طراحی شده که برای نگه داری کامپیوتر معمولی مانیتور و وسیله های جانبی اش فضاداشته باشد . سیم گشی ها باید از طریق مجرا ها متصل شوند و دسترسی به آنها برای کاربر و نصاب راحت باشد . تعداد محدودی از کامپیوترها با میز مخصوص خودشان ساخته می شوند مثل میز شکل . ایده های مختلفی برای جشنواره اداره ای آینده پیشنهاد شده I بریتانیایی و طرح های دیگری جمع آوری شده اما از این طرح ها چیزی استفاده نشد . یک میز و صندلی چرخدار مرتب چیده شده در شرایطی که میز جای مناسبی ندارد دسترسی را تقویت و میز را قابل جابجایی می کند . می کامپیوتر های چرخان می توانند در کنار تخت خواب به کنار روند . میز کامپیوتر های با اندازه های خاص کاربر را از ابزار مورد نیاز برای اتصال به اینترنت و محاسبه ها دور می کند . دست کاربر هارا برای تعویض کردن این ابزار باز می گذارد . این میز های خاص با فناوری بیسیم به اینترنت متصل میشوند .

میزهای ارگونومیک

میز ارگونومیک یک میز مدرن شبیه به میز قابل تنظیم کشویی یا میز طراحی قابل چرخاندن است که قابلیت تنظیم کردن مکانیکی آن برای جابجا کردن عناصر میز راحتی و کاربرد میز را به حداکثر میرساند . میز ارگونومیک بعضا یک میز یک پایه است که دسترسی به تنظیمات مکانیکی را فراهم میکند . بعضی از میز های ارگونومیک دارای یک میز کار بزرگ و مرتفع قابل تنظیم هستند . میزی برای نشستن یا حداقل کمتر سرپا ایستادن که به کاربر این اجازه را میدهد که سرپا هم کار کنند . میز ارگونومیک اغلب به همراه صندلی ارگونومیک به کار میرود . میز ارگونومیگ از زمینه عوامل انسانی یا علم ارگونومیک بعد از جنگ جهانی دوم سرچشمه میگیرد . قوانین مصوب توضیح کمی درمورد نیازمندیهای اسباب و وسایل مورد استفاده کارکنان یک اداره با اشاره به استاندارد های میز های ارگونومیک داده شده است . سلامتی و امنیت شکل نمودار ، چگونگی نقشه برای نشستن ، دیدن و محل قرارگیری دست .
برخی تحقیقات نشان میدهد که جای میز کامپیوترها در فضای یک اداره روی شادی و توانایی کارکنان اثر میگذارد . داشتن یک صندلی مناسب راحتی را افزایش و صدمات و دردهای مربوط به کارکردن را کاهش میدهد .

WhatsApp us