الهام در طراحی ورودی لابی

چرا طراحی لابی باید برند را بازتاب دهد

الهام در طراحی ورودی لابی
الهام در طراحی ورودی لابی

این صفحه در حال به‌روزرسانی می‌باشد .

هنگامی که از درب جلوی یک مجموعه تجاری می روید ، فوراً فرهنگ و شخصیت آن شرکت را احساس می کنید. رنگ ها ، روشنایی ، علائم ، مبلمان ، کفپوش و سبک دکوراسیون , همه آنها در مورد چه کسی ، چه ، چرا و چگونگی آن مجموعه با شما صحبت می کنند .

لابی ، به خصوص مبلمان سالن ، اولین تصور را ایجاد می کند.

سوال اینجاست که آیا لابی تصویر دقیقی از مارک و برند را ترسیم می کند؟ آیا این شرکت از منطقه پذیرش خود برای ایجاد ارتباط معنی دار ، تنظیم روحیه مناسب و ارسال پیام های مناسب استفاده می کند؟

این سؤالات مهم هستند زیرا لابی فرصتی برای سازمان است تا بتواند احساس خود را با مشتری مرتبط کند. لابی به یک شرکت اجازه می دهد تا آنچه را که به آن اعتقاد دارد و در تلاش است تا به دست آورد ، نشان دهد. لابی داستانی را می گوید ، دقیقاً مثل مجموعه Bix . این مکانی برای تمایز و سفارشی سازی است – به همین دلیل است که ما می خواهیم برنامه Color و سایر خدمات سفارشی سازی را ارائه دهیم.

وقتی یک لابی خراب است ، وقتی از فضا غفلت می شود یا وقتی که پرچم با شخصیت شرکت مطابقت ندارد ، این یک فرصت از دست رفته است.

اما حتی بدتر ، می تواند یک ضرر در تجارت باشد. با عدم برقراری ارتباط بین چشم انداز و نقاط قوت سازمان ، منطقه پذیرش می تواند بازگرداندن مشتریان بالقوه و کارمندان آینده باشد.

در واقع ، آنچه که لابی ارتباط برقرار می کند ، به همان اندازه برای کارکنان مهم است که برای مهمانان نیز مهم باشد.

یک لابی عالی می تواند حس غرور و ارتباط را القا کند. این می تواند به کارکنان اهداف مورد نظر خود را یادآوری کند. براساس گزارش جهانی Steelcase سال 2016 ، این کار می تواند درگیر مشارکت در زمانی شود که کارمندان دفتر از کارگران معلول پیشی بگیرند .

این گزارش می گوید ، “هزینه شرکتها را خرج می کند ، پروژه ها را کند می کند ، منابع را تخلیه می کند و اهداف شرکت را تضعیف می کند.”

طراحی عالی لابی همچنین می تواند بهره وری و خلاقیت را تسهیل کند. امروزه بیشتر و بیشتر ، این لابی فقط یک منطقه انتظار بازدید کنندگان نیست. در حال تبدیل شدن به فضایی است که می تواند به عنوان یک منطقه برک آوت (شیوع، جوش خوردن) یا یک نقطه لمسی برای کارکنان موبایل تا دو برابر شود.

اما فارغ از طراحی آن ، لابی باید تجربه ای معتبر از برند را ارائه دهد. سه نمونه از نحوه استفاده شرکتها از لابی برای برقراری ارتباط با فرهنگ خود را ببینید.

1. رنگ سفارشی

الهام در طراحی ورودی لابی
الهام در طراحی ورودی لابی

فضای اداری باز با دو نیمکت نیم دایره قرمز ، میز پذیرایی دایره ای و آویزان وسایل هنری سیاه و سفید.

در دفتر مرکزی کارولینای شمالی ، Lenovo ، یک شرکت جهانی فناوری شخصی ، از رنگ امضای خود به روش های برجسته ای استفاده می کند. در لابی پر جنب و جوش که در اینجا تصویر شده است ، صندلی های صندلی سرپوشیده Circa Lounge و صندلی های لهجه مفید سباستوپول  مکانی را برای مهمانان و کارگران موبایل فراهم می کند. طراحی توسط پرکینز + ویل. عکاسی توسط مارک هربوت عکاسی. عکس های بیشتر از این فضا را در Steelcase.com ببینید .

2. مواد طبیعی

الهام در طراحی ورودی لابی
الهام در طراحی ورودی لابی

محیط پذیرای طبیعت با یک دیوار چوبی با لهجه های سبز ، یک میز پذیرایی قهوه ای روشن و یک قطعه هنری آویز قهوه ای که از سقف عبور می کند الهام گرفته است.

هنگامی که دفتر مرکزی خود را در سانفرانسیسکو بازسازی کرد ، طبیعت محافظه کار می خواست تا فضایی را برای تجسم رسالت و روح سازمان به وجود آورد. در لابی ، این هدف با استفاده از پالت رنگی طبیعی ، مواد قابل استفاده و پایدار و نصب سقف توپوگرافی منحصر به فرد انجام شد. مبلمان همه کاره در سمت چپ شامل Bob صندلی و  نیمکت Together است . طراحی توسط MKthink. عکاسی توسط سزار روبیو. عکس های بیشتر از این فضا را در عکس های فوری Office مشاهده کنید .

3. روح پرانرژی

الهام در طراحی ورودی لابی
الهام در طراحی ورودی لابی

محوطه پذیرایی با یک نیمکت بزرگ سفید ، تلویزیون صفحه نمایش بزرگ ، دو صندلی سالن آبی و میز کوچک قهوه ای سفید و گرد.

انرژی و حرکت قلب و روح شرکت تجهیزات ورزشی ASICS America است. این از لحظه ای که به لابی دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا قدم می گذارید ، با طراحی مطبوع ، نمایشگرهای چند رسانه ای بزرگ و کارهای هنری چشم نواز. مبلمان منطقه پذیرش شامل صندلی سالن SW_1  و جدول گاه به گاه SW_1 است . طراحی توسط LPA. عکاسی توسط Costea Photography. عکس های بیشتر از این فضا را در عکس های فوری Office مشاهده کنید .

الهام بخش طراحی بیشتر در لابی + ایده های برنامه ریزی پذیرش ما باشید . برای ایده های شخصی سازی محصول و مارک تجاری ، به صفحه شخصی سازی و شخصی سازی ما در Pinterest مراجعه کنید.

منبع :
https://www.coalesse.com/blog/why-the-lobby-design-should-reflect-the-brand/

این صفحه در حال به‌روزرسانی می‌باشد .

دکوراسیون دفتر مرکزی جدید ASICS America

LPA دفتر مرکزی جدید ایالات متحده تجهیزات ورزشی بین المللی ASICS واقع در ایروین ، کالیفرنیا را ایجاد کرده است.

دفتر مرکزی جدید ASICS America در ایروین ، کالیفرنیا از دو ساختمان تشکیل شده است. ساختمان اول یک فروشگاه خرده فروشی کارمند و مرکز آموزش ورزشی را شامل می شود که شامل یک زمین بسکتبال و والیبال ، مرکز تناسب اندام ، قفس حمام کردن ، دوش و اتاق قفل است. ساختمان دوم دو طبقه شامل اکثر ایستگاه های کاری ، اتاق کنفرانس ها ، دفاتر خصوصی ، فضاهای مشترک و جلسات باز و محاصره شده و کافه 10K آن است. برای دسترسی آسان کارمندان ASICS ، اتصال مجرای بین دو ساختمان اجرا شد.

WhatsApp us