مبلمان و سبک دکوراسیون ایران زمین، محبوب دلها

درود بر شما

مبلمان ایرانی از محبوب‌ترین سبک هایی است که جدیدا بسیار مورد پسند خانواده ای پر جمعیت و کم جمعیت قرار گرفته است.

  • طراحی مبلمان آنتیک
  • عکس بوفه چوبی , ویترین پذیرایی توکار , مدل بوفه جدید 2017 , دکوری بوفه جدید , ویترین مدرن , ویترین کنار مبلی , ساخت بوفه کنجی سفید , بوفه و ویترین داخل دیوار
  • عکس بوفه چوبی , ویترین پذیرایی توکار , مدل بوفه جدید 2017 , دکوری بوفه جدید , ویترین مدرن , ویترین کنار مبلی , ساخت بوفه کنجی سفید , بوفه و ویترین داخل دیوار

فروش مبل

سبک این مبلمان سنتی است و از نقوش معنا دار اسلیمی و گره چینی ساخته شده است .

یک دست مبل زیبا تاثیر بسیار زیادی بر روی پذیرایی و دیزاین داخلی منزل دارد و اگر این مبل با هنر، تاریخ و فرهنگ آن اقلیم ترکیب شود، تبدیل به یک اثر هنری و ملی تبدیل می‌شود.

متاسفانه دست سودجویان این هنر اصیل را به بازی گرفته و آثار تولیدی و بازاری که تحت عنوان مبل ایرانی بفروش می‌رسد از هیچ وجه مورد تایید نیست. چرا که هم از نظر متریال و هم از نظر روش اجرا و طراحی هیچ یک از استاندارد هارا ندارد. مثلا در هنر معماری و دکوراسیون همیشه نقوش گره بطور کامل و با حاشیه کار می شدند ولی در مبلمان سنتی که در بازار موجود است گره ها و نقوش ساده و یا ناقص اجرا شده اند.

گره و اسلیمی باید با فاق و زبانه با حداقل چسب و میخ با ابزار لبه مستقل اجرا شود.

گره زاینده نقش و طرح است : یعنی از دل گره نقوش کوچکتر و واگیره های متعدد بدست می آید. در اصل با ترکیب واگیره ها گره های دیگر بوجود می آید.

انتخاب سبک ایرانی در منزل

در یک واحد ساختمان مبلمان بزرگترین بخش دکوراسیون و تایین کننده سبک و روش زندگی در خانه است.

همه ما از عاشقان تمدن ایرانی هستیم، پس اگر به دنبال اجرای این سبک در منزل خود هستیم، می‌بایست با حساسيت و دقت و تحقیق درمورد آن قدم به این سبک متنوع و جادویی بگذاریم.

مبلمان سبک سنتی را به دو روش می‌توان طراحی کرد :

انواع مبلمان ایرانی

  • مبلمان تمام چوب با تشک و پشتی
  • مبلمان نیمه راحتی

با یک طراحی خلاقانه میتوانیم یک مبل رسمی و خاص داشته باشیم. از عناصر ایرانی میتوانیم با تلفیق پایه و ستون های کلاسیک طرح سرباز هخامنشی، تاج کلاسیک و نقوش گره توپر برای پشتی و گره ساده برای بین پایه ها استفاده کنیم.

WhatsApp us