اقلام تزئینی و مبلمان دست ساز چوبی و طبیعی برای پاییز رو به پیشرفت است و ما چند نمونه شگفت انگیز را در نمایشگاه آپ استیت مشاهده کردیم . این نمایشگاه که به کار صنعتگری اختصاص دارد ، به عنوان ” تفسیری مدرن از نمایشگاه هنرهای سنتی و صنایع دستی ” معرفی می شود. به طور کلی ، این یک انتخاب کاملاً ویرایش شده از سازندگان مدرن است که طیف گسترده ای از تخصص ها ، از منسوجات گرفته تا مبلمان و نورپردازی ، و سایر موارد را پوشش می دهد .

شما نمی توانید احساس ارگانیک تری نسبت به مبلمان لبه طبیعی داشته باشید و این کابینت زیبا از خانه دی بی او تهیه می شود . تیم زن و شوهر که تجارت را اداره می کنند – دانیل اوتس و دانا براندوین – در استودیوی کانتیکت خود کار می کنند تا قطعات راحت و ساده خلق کنند که هنوز هم لوکس باشند . اوتس که بیشتر از منابع محلی از چوب های جنگلی استفاده می کند ، این کمد خیره کننده را ایجاد کرده و آثار سرامیکی در بالای آن قرار گرفته است.

 کمد دست ساز
کمد دست ساز

برش درها و لبه طبیعی زیبایی چوب را برجسته می کند.

آلما از کرندزا واقعاً یک زیبایی بلوند است . ساخته شده از چوب افرا اسپلت سفید شده و با قطعات و دستگیره های برنجی سفارشی به پایان رسیده است ، این یک افزودنی زیبا برای هر اتاق است . بافت های جذاب چوب و رنگبندی چوب ها به یک قطعه موروثی تبدیل می شوند که نمی توانید آن را در یک فروشگاه مبلمان پیدا کنید . چوب از دره رودخانه هادسون تهیه می شود و بعضی از آنها در محوطه استودیو استفاده می شوند.

 آلما کرندزا
آلما کرندزا

استودیوی متعلق به خانوم از شیوه های پایداری پیروی می کند.

افرا اسپلت
افرا اسپلت

افرا اسپلت یک الگوی دانه ای فوق العاده دارد.

منسوجات دستبافت مانند این عثمانی و کوسن هارت به پارچه ابعاد می بخشد . طراحی سیاه و سفید برای بسیاری از فضاها مناسب است و الگوها بسیار معاصر هستند . بنیانگذار جیمی با استفاده از پشم گوسفند رنگ نشده ، که از نمایشگاه روستایی نیویورک می آید ، بافندگی می کند . بسیار طبیعی و مطمئناً شیک ، آثار به راحتی وارد فضای داخلی امروز می شوند.

پالت سیاه و سفید
پالت سیاه و سفید

پالت سیاه و سفید طبیعی بسیار شیک است.

لوازم جانبی روستایی در هر زمان از سال ، به ویژه برای فصل پاییز ، یک وسیله مناسب برای تزئینات هستند . این جام ها از پوست درخت و بندهای چرمی ساخته شده اند ، و می توان به عنوان نگهدارنده های ظرف شیشه ای ، نگهدارنده های مداد ، گلدان از آن ها استفاده کرد . این شرکت بیشتر به خاطر تیر و کمان های دست ساز معروف است ، اما لوازم جانبی کوچکی نیز برای خانه درست می کند.

فنجان های چوبی
فنجان های چوبی

روستایی و جذاب ، این فنجان ها کمی از طبیعت مناسب هر دکوراسیون است.

لول پیکان
لول پیکان

اینها که به عنوان لول پیکان طراحی شده اند ، در خانه کاربردهای تزئینی دارند.

این صندلی اتاق نشیمن از پایه بلوط سفید یا چوب گردو طبیعی ساخته شده است که روی آن از یک بالشتک چرمی یک تکه درست شده است . کوسن با بندهای چرمی به قاب متصل می شود . نمایه دارای فضای استراحت معتدل است ، با اضلاع پراکنده و صندلی به جادار . این ست که با میز فلزی اسپان ترکیب شده است ، برای بسیاری از فضاهای زندگی بسیار مناسب است.

مبلمان مدرن
مبلمان مدرن

این شرکت مستقر در کالیفرنیا در زمینه مبلمان مدرن و کالاهای خانگی فعالیت می کند.

میزچوبی بلوط
میزچوبی بلوط

میز کناری نورماندی در دو اندازه ساخته شده و از بلوط سفید ساخته شده است.

آویزهای رگه ای شفاف ، درخشش گرمی ایجاد می کنند و از ظروف چینی با پارچه نوری تابش می کنند . چراغ های لولند استدیو ساخته شده از ظروف سفالی دستی و لعاب شفاف ، نمایه ای از نور و سایه است. خالقش ، کلی استورس ، قطعات نورپردازی هنرمندانه خود را در کن اسکیلس کنار سواحل رودخانه ساکیل می سازد . شگفت آور است که چگونه یک ماده واحد و بدون هیچ رنگی می تواند چنین ابعاد و بافتی داشته باشد.

لامپ های تزئینی
لامپ های تزئینی

چراغ های چینی به صورت آویزهای تک نیز موجود است.

یک جفت چراغ یکپارچه با طراحی امروزی به همان اندازه جذاب است که دهه ها پیش ایجاد شده است. لودیت آنتیک از جرماتون ، نیویورک انواع عتیقه های جذاب را برای دوره های مختلف طراحی خریداری می کند و می فروشد که در فضای داخلی امروزی کاملاً مناسب هستند . رنگهای نقره ای مات و نارنجی پررنگ شیک و شکل مدرن قرن می باشد

قطعات ماکرامه و سرامیک بلافاصله به عنوان قطعات دست ساز قابل تشخیص هستند و حتی اگر بیشتر ترکیب شوند. این دیوار سرسبز آویزان از میشل کوان بافت ها و فرم های ارگانیک و خاکی را از خود نشان می دهد. کوان اشیایی را برای خانه و باغ طراحی و خلق می کند که از عشق او به نقاشی ، طراحی ، متن و رنگ الهام گرفته شده است. او از نمادهای تصویری شمایل نگاری شرقی استفاده می کند زیرا معنی و زیبایی آنها را بسیار خارق العاده می داند.

پالت رنگ خنثی
پالت رنگ خنثی

این یک نمونه عالی از یک پالت رنگ خنثی است که از طریق بافت غنی می شود.

این میز ناهار خوری چوبی خیره کننده توسط نیویورک هارد وودز نمونه بارز روشهای پایدار است . این زوج زن و شوهر با شعار ” دادن زندگی تازه به درختان قطع شده ” کار می کنند و قطعات خیره کننده ای برای خانه ایجاد می کنند و در عین حال هنر را به خوبی پیاده سازی می کنند . این طرح ها زیبایی چوب را برجسته می کند و به معنای میراثی است که بین خانواده ها جا به جا می شود و تبدیل به گنج می شود.

میز جلو مبلی
میز جلو مبلی

مالکان می گویند هدف آنها تولید کمترین حجم تکه های اضافه است.

نوارهای طبیعی موجود در بافت چوب ، این طرح را به عنوان یک میز جلو مبلی غیرمعمول از پاکما در آورده است . استودیوی مستقر در وودستاک توسط سدریک مارتین تاسیس شده است و تمرکز آن روی مبلمان است . خطوط صاف و نسبت های جالب باعث زیبایی در چوب می شوند ، مانند این میز جلو مبلی که باعث برجستگی طبیعی و لبه طبیعی می شود. رنگ خاکستری غنی چوب نیز رواج دارد.

کواری میز کوتاه
کواری میز کوتاه

کواری میز کوتاه یک افزودنی طبیعی برای یک اتاق خانوادگی است.

نیمکت کانتیلور ، زاویه دار و سخت ، از طراحی باهانس الهام گرفته است و یک طراحی ساده است که عقلانیت و عملکرد را با هم ترکیب می کند . نیمکت کناری ، که در اینجا با چوب گردوی سیاه اکسید شده درست می شود ، فضای ذخیره سازی در زیر قسمت نشیمنگاه وجود دارد ، بدون آنکه یکپارچگی طراحی آن به خطر بیفتد. این قطعه از فادو است ، یک شرکت طراحی که ” اشیا و فضاها را با قصد و هدف ” ایجاد می کند.

مورگان پالدینگ طراحی های فادو را ایجاد می کند.

میز ماه و میز هارو توسط ساموئل مویر مبلمان قطعات ارگانیک هستند که جلوه ای طبیعی به فضا می بخشند . میز ماه ، که به سرعت فروخته شد ، یک افزودنی مدرن و در عین حال هنری به یک فضا است . ساموئل مویر مبلمان و اشیای سفارشی را از مواد پایدار ساخته و از مبلمان با کیفیت موروثی بهره می برد . زیبایی ناشی از رابطه ای است که صنعتگران با چوب در هنگام خلق قطعات ایجاد می کنند.

چوب و بلوک یک استودیوی مبلمان متعلق به یک زن است که از ” موادی که یادگار زمان و مکان دیگر است ” استفاده می کند . این قطعات دوباره طراحی شده و به قطعات تحول آفرینی تبدیل شده اند که شخصیت های بزرگ را به دکوراسیون داخلی امروزی وارد می کنند . همه آثار اصلی هستند و به لطف طبیعت اصلی چوبی که در مبلمان دوباره کار می کند ، و هیچ کدام مشابه همدیگر نیستند.

نیمکت چوبی ساده
نیمکت چوبی ساده

این نیمکت یک قطعه سنگین و ساده است.

پایه های این میزهای کناری تاشو سبز تقریباً به اندازه صفحه های روی صفحه جذاب است . فلز تیره و صنعتی با نمای سنگین پایه ، چهار پایه را تشکیل می دهد و به میز احساس لنگر زدن می دهد . شگرین موجود در سطح دارای یک الگوی رنگ عجیب و غریب است که در مربع ها تکرار می شود . کار طراحان تحت تأثیر سالهای شکل گیری در نپال همراه با غوطه وری در هنر و فرهنگ اسپانیا و مراکش است.

میز چوبی فلزی
میز چوبی فلزی

با وجود استفاده از فلز به سبک صنعتی ، میز بسیار صاف و سیقلی شده هستند.

ما قبلاً کارهای وایا سپت ریو را دیده ایم و او به طور منظم مبلمان چوبی قابل توجهی را نشان می دهد که به دلیل نحوه برجسته شدن بافت های چوب متمایز است . او با الهام از استادانی مانند جورج ناکاشیما ، از روش های سنتی نجاری و فلزکاری برای ایجاد میز و کاسه هایی استفاده می کند که سرنوشت آنها میراثی است. صنعتگری متخصص ، درختان قطع شده را به مبلمان و کاسه هایی زیبا مانند این میز ها تبدیل می کند.

میز بیضی شکل
میز بیضی شکل

طراح می گوید شکل درخت الگوهای بافت غیرمعمولی برای کاسه های خود ارائه می دهد.

جزئیات میز بیضی شکل
جزئیات میز بیضی شکل

جزئیات کوچک و رنگ زیبا ، میز را بسیار خاص می کند.

در این دوره از تولید انبوه بازار ، دیدن اینکه مبلمان و لوازم جانبی با کیفیت موروثی ( قدیمی ) دوباره تولید و ساخته می شود یک تخصص پر رونق است ، دلگرم کننده است. طراحان کوچکی که به طرز شگفت انگیزی خلاقیت و دارای مهارت بالایی هستند ، آثاری را تولید می کنند که مشتریان از منطقه به منطقه دیگر در حال افزایش هستند تا گرما و فردیت را به خانه های خود بیفزایند.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز چوبی ، کمد چوبی ، میز چوبی با طرح طبیعی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us