این مجموعه ناهار خوری از میز چوب گردوی تیره با طراحی کاملا رسمی و صندلی های بالشتی متناسب با رنگ قهوه ای تیره تشکیل شده است . سقف ، دیوار ها و کفپوش همگی از چوب سخت در رنگ بندی تیره پوشش داده شده است که با فرش ایرانی طرح دار کاملا مطابقت دارد و یک اتاق فوق العاده را ایجاد کرده است . در این مطلب انواع مبلمان چوبی اتاق ناهار خوری را معرفی خواهیم کرد.

اتاق ناهار خوری زیبا
اتاق ناهار خوری زیبا

این یک اتاق ناهار خوری زیبا و صمیمی است که دارای یک میز گرد کوچکِ کاملا صیقل دادهش ده و روغن کاری شده در رنگ بندی تیره است که با سه صندلی بالشتک دار منحنی حلقه شده است ، و روی آن لوستر بسیار شیک و مجلسی آویزان شده است . این ها همه با دیوار های بژ اطراف و رنگ سفید یک کنتراست بی نظیر به وجود آورده است .

اتاق ناهار خوری پشت اتاق نشیمن
اتاق ناهار خوری پشت اتاق نشیمن

این اتاق ناهار خوری پشت اتاق نشیمن قرار گرفته است که با ستون های چوبی قاب گرفته شده است . یک میز گردِ بزرگ در رنگ بندی تیره که با صندلی های کلاسیک و فوق العاده حلقه شده است و روی فرشی قرار گرفته است که بر روی پارکت های زیبا در طراحی چوب قرار دارد و یک لوستر کوتاه آن قسمت را روشن می کند .

اتاق غذا خوری رسمی
اتاق غذا خوری رسمی

این یک اتاق ناهار خوری رسمی بزرگ با یک مجموعه غذاخوری چوبی تیره است که با کفپوش چوب سخت تطابق خوبی ایجاد کرده است . همچنین این اتاق با آجرنمائی چوبی و تیر های بزرگ در قسمت سقفِ طاقیِ بلند توانسته زیبایی بیشتری به فضا ببخشد .

اتاق غذاخوری رسمی
اتاق غذاخوری رسمی

این اتاق ناهارخوری از یک مجموعه رسمی یک میز غذاخوری بزرگ چوبی در رنگ بندی تیره ساخته شده است که با صندلی دو رنگ تیره و روشن زیبا پوشش داده شده است و توسط یک لوستر کریستال زیبا و متفاوت روشن شده است . کفپوش چوب سخت این اتاق با فرشی آبی رنگ و ساده پوشیده شده است که به خوبی توانسته با بالشت های صندلی های هارمونی فوق العاده ای به وجود بیاورد .

اتاق غذاخوری سفید
اتاق غذاخوری سفید

این اتاق ناهار خوری بزرگ و زیبا به رنگ سفید با کفپوشی از چوب سخت در رنگ تیره است میز گرد و زیبای شیشه ای با پایه های چوبی سیاه که با صندلی های سفید با پایه های سیاه که همراه با میز است احاطه شده است . قسمت برجسته در این اتاق لوستر باشکوهی است که در برابر سقف سفید خودنمایی کرده است .

میز ناهار خوری چوبی تیره
میز ناهار خوری چوبی تیره

میز ناهار خوری چوبی تیره و براق با ظرافت کُشنده ای با کفپوش چوب سخت تطابق دارد که باعث برجسته شدن صندلی های پلاستیک شفافی که در کنارش قرار گرفته شده است و یک نمونه خاص است شده . روبروی این صندلی ها یک نیمکت توکار شکل L با کوسن هایی به رنگ سفید ، سقف و دیوار های سفید قرار گرفته است .

کفپوش های چوب سخت
کفپوش های چوب سخت

روکش کفپوش چوب سخت با فرش ساده ای با طرح سفید که مکملی برای سقف سفید و پوشش ظریف آن است . میز چوبی رنگ روشن مستطیلی با صندلی های سفید بسیاری پوشیده شده است این اتاق با مجموعه ای از لوسترهای زیبا که بالای میز و روی دیوار متصل شده است روشن شده است .

اتاق ناهار خوری غیر رسمی
اتاق ناهار خوری غیر رسمی

این یک اتاق ناهار خوری غیر رسمی در کنار آشپزخانه است . این مجموعه دارای یک میز رویه شیشه ای است که توسط صندلی های پارچه ای بالش بژ با پایه های چوب احاطه شده است و به خوبی با کف بژ و سقف سفید که یک لوستر دوست داشتنی سفید از آن آویزان است ، ترکیب شده است .

صندلی های ناهار خوری چوبی
صندلی های ناهار خوری چوبی

در این اتاق بینظیر میز بلند و بزرگ چوب سرخ و صندلی های ناهار خوری چوبی متناسب با کفپوشِ چوب جنگلی ترکیب شده اند در حالی که دو صندلی بالشتکی سفید متفاوت در دو انتهای میز قرار گرفته اند . بوفه گوشۀ اتاق با این مجوعه هماهنگی کاملی دارد و توانسته هارمونی زیبایی با دیاوار های خاکستری راه راه و زیبا به وجود بیاورد .

اتاق در رنگ بندی خنثی
اتاق در رنگ بندی خنثی

این اتاق فوق العاده زیبا در رنگ بندی خنثی ، با یک میز بزرگ مستطیل شکل شیشه ای با پایه های پهن و قهوه ای که دور آن را صندلی زیادی به رنگ خاکستری احاطه کرده است در یک اتاق با کفپوشِ روشن و فرشی به رنگ صندلی ها زیبا شده است ، لوستر متفاوت و خاصی که روی این میز آویزان است می تواند وجود درختچه های درون اتاق را تکمیل کند .

اتاق ناهار خوری رسمی
اتاق ناهار خوری رسمی

این یک اتاق ناهار خوری رسمی جذاب است که دارای کاغذ دیواری شیک با زمینه صورتی با نمایی از درخت و گل است با سقفی سفید که لوستری کوچک و ظریف از آن آویزان استو کفپوش مرمر سفید را تکمیل می کند . میز ناهار خوری شیشه ای مستطیل شکل با پایه های روشن که با پایه های صندلی هایی که آن را احاطه کرده است هماهنگ است و بوفۀ زیبای چوب گردو با طراحی سلطنتی و یک میز درایو کلاسیک تیره رنگ ، این اتاق را تبدیل به یک نوع فوق العاده کرده است .

میز ناهار خوری چوب گردو
میز ناهار خوری چوب گردو

میز ناهار خوری چوب گردو در رنگی زیبا با ظاهری فوق العاده همراه با صندلی های چوبی که به زیبایی با میز هماهنگ شده است و با بالشتک های مشکی فوق العاده خاص و زیبا ست شده است که در برابر سقف سفید و پنجره های فرانسوی قرار گرفته است ، فرش ایرانی مجللی روی پارکت های زیبا پهن شده است و لوستر خاصی به شکل چتر بالای آن آویزان است ، آشپزخانه با کابینت های بسیار زیاد سفید ظاهری لوکس و متفاوت به اتاق بخشیده است .

میز غذاخوری روشن
میز غذاخوری روشن

سقف خاکستری روشن دارای یک گنبد در وسط است که از یک چراغ آویز کریستالی سفید پشتیبانی می کند، میز بلند چوبی با رنگ نقره ای که بسیار متفاوت خواهد بود همراه با صندلی های غذاخوری چرمی سفید با پایه های نقره ای اطراف که اطراف آن را پوشش داده است با میز گوشه اتاق و کاناپه هماهنگ شده است . یک فرش ظریف به رنگ خاکستری روشن ، بر روی کفپوش های چوب سخت قرار گرفته است .

اتاق ناهار خوری کلاسیک
اتاق ناهار خوری کلاسیک

یک اتاق ناهار خوری در کنار آشپزخانه ای در طراحی کلاسیک با آینه ای بزرگ که روی دیوار سفید نصب شده است همراه با سقف مکعبی شکل سفید که با لوستری تیره رنگ زیبایی اش دو چندان شده است . میز چوبی با رویه شیشه ای با پایه های قوی و صندلی های چرمی سفید با پایه های سیاه که اطراف آن چیده شده است ، پنجره های فرانسوی فضا را بیش از پیش دلنشین کرده است و کابینت های چوبی سفید که تا بیرون آشپزخانه امتداد یافته است یک طرح جالب و جدید را به نمایش گذاشته است .

کفپوش های چوب سخت قطعه ای جدا نشدنی در همۀ اتاق ها غذا خوری است ، میز چوب و فلز که یک طراحی ساده اما به یاد ماندنی دارد ، صندلی های سفید پایه سیاه از نوعی پر طرفدار هستند که می توانند با هر میزی هماهنگ شوند ، این اتاق در رنگ بندی خنثی و سرد است اما شما می توانید به آن رنگ های گرم نیز اضافه کنید .

میز ناهار خوری با صندلی چرمی
میز ناهار خوری با صندلی چرمی

تاکید این اتاق ناهار خوری بر روی لوستر کریستالی درخشانی است که نور گرم و زیادی را روی میز چوبی صیقل داده شده بزرگ با پایه های بلند و صندلی های چرمی سفید با پایه های سیاه  می تاباند .

اتاق ناهار خوری رسمی
اتاق ناهار خوری رسمی

این اتاق ناهار خوری رسمی دارای عناصر بژ یکنواختی بر روی دیوار ها ، سقف و صندلی های ناهار خوری بالشتکی چرمی و همچنین فرش سنتی بژ است که بر روی کفپوش های چوب سخت قرار گرفته است . همۀ این ظرافت و زیبایی ها به دور میز سیاه و بزرگ ناهار خوری با پایه ای محکم حلقه زده اند .

 ناهار خوری در کنار پله ها
ناهار خوری در کنار پله ها

این یک مکان ناهار خوری در کنار پله ها و در های شیشه ای فرانسوی است که منظره ای زیبا از باغ بیرون را به نمایش گذاشته است . رومیزی شیشه ای توسط صندلی های چرمی سفید کنار هم قرار گرفته است و کاملاً مناسب کفپوش های ساده ای است که به راحتی نور را انعکاس می دهد .

کابینت در اتاق ناهار خوری
کابینت در اتاق ناهار خوری

لوستر مدرن و درخشان یک تضاد مدرن برای میز سنتی چوبی بلند ایجاد می کند که با کفپوش چوب سخت و کابینت اتاق ناهار خوری کنار دیوار خاکستری روشن و مطابق با سقف خاکستری روشن جفت می شود   .

اتاق ناهار خوری با چیدمان سفید
اتاق ناهار خوری با چیدمان سفید

این اتاق ناهار خوری دارای یک ردیف از پنجره با کرکره های رنگی است که در برابر چیدمان سفید خانه و دیوار های خاکستری روشن که مطابق با صندلی های بالش میز رویه شیشه ای است ، خودنمایی می کند .

اتاق ناهار خوری سنتی
اتاق ناهار خوری سنتی

این یک اتاق ناهار خوری رسمی زیبا و سنتی است که دارای کفپوش چوب سخت است که در تضاد با رنگ روشن صندلی های ناهار خوری بالشتکی اطراف میز غذاخوری سفید قرار دارد که با کابینت سفید کنار دیوار کاملا مطابقت دارد . بالای میز بلند چند لوستر نازک مدرن از سقف سفید آویزان شده است .

 میز غذاخوری سلطنتی
میز غذاخوری سلطنتی

میز چوبی زیبای سلطنتی با صندلی های چوبی که از یک مجموعه هستند کاملاً مطابقت دارد این مجموعه لوستر درخشانی که بالای آن از گنبد مارون سقف بژ آویزان شده است بیش از پیش فوق العاده شده است . این اتاق با یک فرش سنتی طرحدار به رنگ سرمه ای تکمیل شده است .

روی میز چوبی نازک تیره
روی میز چوبی نازک تیره

دیوارها با نقاشی دیواری از چشم انداز سبز و سرسبزی جنگل پُر شده است و زمینه ای از رنگ آبی آسمانی به آنها جلوه ای فوق العاده داده است که تا سقف امتداد یافته است و یک لوستر بلوری بی نظیر بر روی میز چوبی نازک تیره با پایه های متفاوت و صندلی های کلاسیک و زیبای دو رنگ آویزان شده است .

اتاق ناهار خوری کوچک
اتاق ناهار خوری کوچک

این اتاق ناهار خوری کوچک دارای فرش سنتی طرح دار و ایرانی است که باعث برجسته شدن صندلی های غذاخوری بالشتک دار شده است . این صندلی ها یک طرح گل ظریف دارند که مکمل لوستر پیچیده بالای میز است ، میز چوبی گرد صیقل داده شده است و یک ترکیب زیبا با کمد کلاسیک گوشه اتاق به وجود آورده است .

اتاق ناهار خوری مدرن
اتاق ناهار خوری مدرن

این اتاق بی نظیر در ادامۀ خانه ای با طراحی کلاسیک است که در نمای آن کاملا از چوب استفاده شده است ، چوب زیبای صیقلی را می توان در جای جای اتاق دید ، میز بزرگِ مستطیل شکل با صندلی های زیاد هماهنگی بی نظیری با کمد ها برقرار کرده است ، آینه بزرگ باعث شده است اتاق بزرگ تر دیده شود و لوستر زیبا و ظریف و عکسی از خزان تناقض زیبایی را به وجود آورده است .

اتاق ناهار خوری بزرگ
اتاق ناهار خوری بزرگ

یک اتاق غذا خوری بزرگ و دوست داشتنی ، میز غذاخوری پهن در رنگ بندی تیره با پایه های روشن که کاملا با صندلی ها هماهنگ است ، کمد کنار دیوار در طراحی روستایی است که با قرار دادن یک صندلی زرد توانسته شادابیِ باغ را به درون بیاورد ، کفپوش های چوبی و فرش رنگ روشن به راحتی توانسته است یک اتاق زیبا را خلق کند .

اتاق ناهار خوری با سقف بلند
اتاق ناهار خوری با سقف بلند

این اتاق ناهار خوری دوست داشتنی دارای یک میز ناهار خوری چوبی تیره و بزرگ است که کاملاً با کفپوش چوب سخت ترکیب شده است . این تضاد کاملا با چیدمان اطراف دیده می شود و یک عملکرد قابل تامل است .

صندلی های چوبی
صندلی های چوبی

این اتاق ناهار خوری یک اتاق بزرگ سفید را با فضای اتاق نشیمن مشترک دارد که دارای سقف بژ و کف کاشی سفید است . عناصر در این اتاق رنگ مشکی میز گرد با پایه های سفید همراه با صندلی های بیضی شکل سیاه است که در اطراف آن قرار گرفته اند و تضاد خوبی با دیوار های بژ و ستون ظریف در وسط اتاق ایجاد کرده است .

صندلی های غذاخوری بالشتی شده
صندلی های غذاخوری بالشتی شده

این اتاق ناهار خوری با سقف بلند خود که لوستر باشکوهی را بالای میز ناهار خوری تیره و صندلی های غذاخوری اش با نقوش رنگارنگ آویزان کرده است ظرافت و تجملی که به دنبالش بوده است را به راحتی نشان داده است .

میز ناهار خوری تیره
میز ناهار خوری تیره

یک اتاق غذا خوری رسمی با چیدمانی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی . میز بزرگ چوبی در وسط اتاق با صندلی های زیادی احاطه شده است ، فرش زیبایی روی گفپوش های تیره و براق قرار گرفته است که توانسته اتاق را دلنشین کند ، کاغذ دیواری های طلایی حسِ تجمل را هب اتاق می آورد و استفاده از قطعات بیشتری از چوب مانند بوفه و یک میز زیبا و کلاسیک و آینه اتاق را بیش از هر زمانی برازنده کرده است .

اتاق ناهار خوری بزرگ سفید رنگ
اتاق ناهار خوری بزرگ سفید رنگ

این یک اتاق ناهار خوری بزرگ با یک سقف سفید پهناور است که در تضاد با کفپوش چوب سخت و فرش خاکستری تیره قرار گرفته است ، میز چوبی که با کمد گوشه اتاق در یک مجموعه قرار دارد توانسته حسِ احترام را به اتاق بیاورد و صندلی های سیاه رسمی بودن اتاق را بیش از گذشته نشان می دهد .

اتاق ناهار خوری زیبا
اتاق ناهار خوری زیبا

این اتاق ناهار خوری دارای یک لوستر لوله ای مدرن و خاص است که با پایه های طلایی میز ناهار خوری مدرن کاملا مطابقت دارد . این میز ناهار خوری با صندلی های چرمی سبز احاطه شده است که تضاد زیادی با کفپوش های چوب سخت دارد .

میز مرمر سفید
میز مرمر سفید

فرش آبی طرح دار بیشتر کف پوش های چوب سخت را پوشش داده است و صندلی های مخملی آبی رنگ که میز بالای مرمرین سفید را احاطه کرده اند روی آن قرار دارد . این زیبایی آبی با کاغذ دیواری گل خاکستری روشن که دیوار ها را پوشانده است ترکیب شده است ، رنگ بندی طلایی و بوفه چوبی تیره توانسته یک اتاق بی نظیر خلق کند .

اتاق ناهار خوری بزرگ و زیبا
اتاق ناهار خوری بزرگ و زیبا

این اتاق ناهار خوری رسمی با ترکیب کردن صندلی های غذاخوری بالشتک سفید با میز رویه شیشه ای یک اتاق سفید / سیاه خلق کرده است ، این دو رنگ کاملا می توانند هر منطقه ای را رسمی کنند . مجموعه غذا خوری روی فرش سنی سفید بافته شده ، از روشنایی بی اندازه خانه استقبال کرده است .

اتاق غذاخوری ساده
اتاق غذاخوری ساده

فرش سنتی طرح دار و رنگارنگ روی کفپوش چوب سخت ، تضادِ رنگی مطلوبی با میز چوبی تیره که با صندلی های چوبی متفاوت محاصره شده و در برابر دیوار ها و سقف صورتی خودنمایی می کند ، ایجاد کرده است . بوفه و کمد در رنگ بندی روشن تری با میز و کفپوش هارمونی زیبایی خلق کرده اند .

میز غذاخوری بزرگ چوبی
میز غذاخوری بزرگ چوبی

این یک اتاق ناهار خوری بزرگ و ساده با یک میز چوبی بلند است که توسط صندلی های چوبی احاطه شده است و به خوبی با کفپوش های چوب سخت پوشیده شده از یک فرش ایرانی با طرح سبز در این دکوراسیون استفاده شده است . نکته برجسته این اتاق غذاخوری لوستر زیبای آن و کمد بزرگ هماهنگ با مجموعه غذا خوری است .

میز غذاخوری سرمه ای
میز غذاخوری سرمه ای

این اتاق غذا خوری که یک مجموعه فوق العاده از قطعات بسیار زیاد چوبی است می تواند هر جایی حرفی برای گفتن داشته باشد ، میز بزرگ چوبی در رنگ روشن با صندلی های سورمه ای احاطه شده است ، کفپوش های زیبا و براق تمام اتاق تا بیرون را پوشانده است و چند بوفه بزرگ و دوست داشتنی در چند نوع رنگ و چوب قطعا می تواند هر چشمی را خیره کند .

میز ناهار خوری شیشه ای
میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای با صندلی های مدرن پلاستیکی و شفاف روی فرش مدرن سفید طرح دار که با سقف زیبا و چوبی و لوستر مدرن آن مطابقت دارد ، ترکیب شده است .

اتاق ناهار خوری با چیدمان سفید
اتاق ناهار خوری با چیدمان سفید

یک اتاق روشن و دوست داشتنی دیگر ، میز بزرگ و روشن که با صندلی های بسیاری احاطه شده است پایه های زیبایی دارد ، کمد گوشه اتاق بزرگ و جادار است و با گلیمی که روی کفپوش های تیره قرار گرفته شده است یک ترکیب فوق العاده ار به وجود آورده است .

سبک سنتی مانند یک شلوار جین فرسوده احساس راحتی می بخشد ، تند و زننده یا پرمدعا نیست ، به دنبال شوک یا وحشت شما نیست ، بلکه از نوع خوبی قابل پیش بینی است ، در این نوع دکوراسیون اتاق ها دارای تعادل و تقارن هستند که باعث ایجاد روحیه ای هماهنگ می شود ، رنگ بندی های عجیب و غریب یا مبلمان فوق مدرن در اینجا جایی ندارد .

این دکور مبلمان کلاسیک و مفاهیم طراحی را در بر می گیرد ، می توانید برخی از عناصر سبک روستایی و صنعتگر را خواهید شناخت ، مبلمان و روکش چوب معمول است ، همچنین مواد طبیعی مانند حصیری ، پنبه ای و پارچه ای را مشاهده خواهید کرد ، همه به ماهیت دوست داشتنی آن می افزایند ، راحتی با روکش مبلمان راهی است که باعث می شود برای مدت طولانی در صندلی ها فرو بروید .

سبک سنتی را به خانه بیاورید

خطوط موجود در یک اتاق غذاخوری به سبک سنتی مطابق با احساس راحتی آن است ، این سبک به همان میزانی که در ایجاد وسایل دلپذیر است ، به همان چالش بر انگیز نسبت است . چالش این است که از ایجاد احساس آشفته بودن اتاق جلوگیری کنید ، برخی از قطعات عجیب خوب هستند اما از زیاده روی خودداری کنید . برای انتخاب آثار هنری نیز از یک طرح مشابه پیروی کنید .

طرح های رنگی

یک دلیل خوب وجود دارد که سبک سنتی دومین محبوب در اتاق های غذاخوری است . طرح های رنگی خنثی به شما کمک می کند تا یک اتاق بدون ظاهر ناپایدار یا به سبک قدیمی داشته باشید . انتخاب های محافظه کارانه با رنگ های سفید ، قهوه ای و بژ که باید به عنوان اصلی ترین رنگ ها در نظر بگیرید بعتر عمل می کند ، پالت های کلاسیک مانند سفید و آبی می توانند بسیار هیجان انگیز باشند .

وسایل

سایه های گرم رنگ مانند گیلاس یا سرو به احساس جذابیت یک اتاق می افزاید ، شما می توانید این موضوع را با کفپوش های چوب سخت در پایان کار های مشابه ادامه دهید ، اما فرش زیر میز کاملاً مناسب است و باید حتما وجود داشته باشد ، حتی می توانید با یک چیز جسورانه تری مثل یک فرش شرقی کارتان چیدمان تان را تکمیل کنید .

روشنایی و لوازم جانبی

نور پردازی مانند وسایل باید گرما از بدن بگیرد تا روحیه را تکمیل کند ، برای پیروی از این هدف بدنبال قطعاتی با فلزات مانند برنز یا مس باشید ، دیوارکوب ها نیز می توانند انتخاب های خوبی باشند . می توانید قطعات تزئینی بیشتری مانند لوستر ها را انتخاب کنید به شرطی که با تقارن اتاق تداخل نداشته باشد .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز ناهار خوری چوبی ، طراحی چوبی ، دکوراسیون اتاق ناهار خوری چوبی ، میز چوبی ، میز MDF

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us