اگر با یک خانه خالی یا یک بازسازی بزرگ روبرو هستید ، گزینه های بزرگی برای انتخاب دارید. قبل از اینکه تصمیم بگیرید که چگونه خانه خود را پر کنید ، با گزینه هایی که در اختیار دارید – انواع مبلمان چوبی و نام تکه های مبلمان – برای کمک به شما در تصمیم گیری بهتر برای تزئین اتاق خود آشنا شوید.

مبلمان اتاق نشیمن

این نقطه کانونی خانه شما است. نقطه نهایی تجمع. فشار ایجاد می شود ، بنابراین فضایی ایجاد می شود که هم عملی است و هم زیبا ، راحت و در عین حال بخشنده. حتماً بخاطر داشته باشید که نه تنها فضای کافی را با وسایل کافی برای میزبانی جمعیت پر کنید بلکه فضای کافی را برای مهمان کردن راحت در فضا مهیا کنید .

و مسلماً اتاق نشیمن شما برای قرار دادن تلویزیون ، سینی سرویس یا دکوراسیون به فضاهایی نیاز دارد. برخی از انواع میز و قفسه ها شامل موارد زیر است:

  • میز های قهوه
  • نیمکت ها
  • قفسه های کتاب و قفسه های باز
  • اعتبارسنجی ها و کنسول ها

مبلمان اتاق ناهارخوری

البته ، این اتاقی است که جشن های بزرگ شما را برگزار می کند: شام های شکرگذاری ، شمع های مخصوص تولد که از شمع تولد بیرون می آیند و یکشنبه شام. اما اتاق ناهار خوری همچنین صحنه برخی از لحظات آرام شما را رقم می زند: شام یک هفته برای دو نفر ، شب بازی با بچه ها ، قهوه صبحگاهی به تنهایی. قطعات مربوط به همه این لحظات بزرگ و کوچک را با مبلمان مناسب اتاق غذاخوری انتخاب کنید:

مبلمان اتاق خواب

اتاق خواب بیش از هر اتاق دیگری امکان خلاقیت در طراحی را فراهم می کند. به هر حال ، این یکی را می توان فقط با سلیقه شما در نظر گرفت. برای شروع ، با قطعات اصلی شروع کنید:

  • تختخواب: چوبی و روکش دار
  • کمد دیواری
  • آینه و میز دراور
  • نیمکت ها

مبلمان اداری

چه شما تمام وقت در این دفتر کار می کنید و چه بعد از ساعت ها از آن برای جبران امور استفاده می کنید ، داشتن فضایی مهم است که به شما امکان می دهد سازماندهی ، تولید و راحتی داشته باشید. وسایل ضروری مبلمان اداری خود را بخرید:

  • میزها
  • کابینت های ذخیره سازی
  • قفسه های کتاب

در ادامه هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

میزهای چوبی

تقریباً هر خانه حداقل یک میز خواهد داشت. بعضی از خانه ها 10 یا بیشتر دارند که میزهای ناهار خوری ، میزهای جلومبلی ، میزهای کنار تختی ، میزهای کار و غیره را جمع کنید.

تعجب خواهید کرد که وقتی صحبت از میزها می شود ، چند سبک و عملکرد وجود دارد.

  • میز قهوه : میز  کم استفاده شده در فضاهای اتاق نشیمن که در وسایل مبلمان نشیمن قرار گرفته است. برای نوشیدنی ، گل و یک میز کلی برای قرار دادن وسایل استفاده می شود.
  • میزهای جلومبلی :   من میزهای انتهایی را بیش از هر میز اتاق نشیمن دوست دارم. آنها کوچک هستند و برای انتهای مبل ها یا قرار گرفتن در مجاورت صندلی ها طراحی شده اند.
  • میز کنسول : میز  کنسول احتمالاً کمترین میز اتاق نشیمن یا اتاق خانواده است. میزهای قهوه و انتهایی بسیار رایج هستند ، میز کنسول کمتر است. این یک میز باریک و بلند است که اغلب پشت مبل قرار می گیرد. با این حال ، آنها برای سرسراها و سالن های ورودیمحبوب هستند.
  • میز اتاق ناهار خوری : میزهای میز ناهار خوری انواع مختلفی دارند ، اما فقط در شکل ، مواد ، رنگ و سبک آنها وجود دارد. ما بسیاری از این موارد را با نمونه های عکس به نمایش می گذاریم.
  • میز کنار تخت :  تقریباً یک ضرورت ، میز کنار تخت (تختخواب) یک تخت را می چرخاند. آنها در همه اندازه ها ارائه می شوند ، اما میز کنار تخت کوچک بسیار محبوب است.

انواع صندلی های چوبی

  • صندلی راحتی : این صندلی ها برای اتاق نشیمن یا اتاق خانواده راحت هستند.
  • صندلی  تکیه دار :  این نوع صندلی این امکان را فراهم می کند که به طور معمول به پشت بخوابید و شامل یک پایه متصل به زیر که بلند می شود تا بتوانید کاملاً دراز بکشید.
  • صندلی مطالعه :  اصطلاح عمومی دیگر صندلی که شامل انواع مختلفی از صندلی می شود – تقریبا هر چیزی که باعث ایجاد یک صندلی مطالعه خوب شود.
  • صندلی میز : بسیاری از خانه ها دفتر دارند و بنابراین به صندلی میز نیاز دارند. اینها بطور قابل توجهی متفاوت است ، اما بیشتر حالت خوابیده ، چرخشی دارد و روی کاستورها تنظیم می شود.
  • صندلی های اتاق ناهارخوری : جای تعجب است که صندلی های غذاخوری انواع مختلفی دارند. همه آنها را در مقالات قبلی با جزئیات بیان کردیم.

کمدهای چوبی

طیف گسترده ای از گزینه ها برای کسانی که به دنبال کمد برای خانه های خود هستند وجود دارد. خواه به دنبال یک مدل برجسته یا حتی فقط یک مدل فایده ای باشید ، با کمک به شما در تصمیم گیری در مورد مهمترین جنبه های لباس مانند طرح ، نوع مواد و سبک ، به شما کمک می کنیم انتخاب صحیحی داشته باشید.

کمد دیواری چوبی
کمد دیواری چوبی

میز ناهار خوری

در مقایسه با سایر اتاق های خانه ، اتاق غذاخوری کم اهمیت است به گونه ای که برای تکمیل آن فقط باید آن را با میز و صندلی غذاخوری تهیه کنید. میز ناهار خوری بدیهی است که مهمترین اتاق خواهد بود و به عنوان یکی از مبلمان پرکاربرد خانه استفاده می شود ، بنابراین مطمئن شوید که بهترین گزینه را برای خانه خود خریداری کرده اید. ما با ارائه انواع مختلف میز ناهار خوری و همچنین از بین بردن مهمترین عواملی که باید در نظر داشته باشید به شما در انتخاب درست کمک می کنیم .

صندلی میز ناهارخوری

هنگام خرید میز ناهار خوری لازم نیست صندلی های اتاق ناهارخوری به صورت یک مجموعه در بیایند. هیچ قانونی وجود ندارد که چنین بگوید و در واقع ، آنها می توانند به همان اندازه که دوست دارید متنوع باشند. صندلی های خود را با بررسی مجموعه عالی صندلی های اتاق ناهار خوری در هر نوع طرح ، سبک و ساخت ، عاقلانه انتخاب کنید. ما همچنین به طور مفصل درباره انواع طرح ها ، مواد صندلی ، مواد قاب و سبک هایی که باید از آنها آگاهی داشته باشید ، توضیح می دهیم.

صندلی میز ناهار خوری
صندلی میز ناهار خوری

میزهای تلویزیون

راهنمای نهایی ما برای میزهای تلویزیون و مراکز تفریحی را ببینید که برای مبلمان تلویزیون محور امروزی مناسب هستند. 

نمونه میز تلویزیون چوبی
نمونه میز تلویزیون چوبی

قفسه های کتاب

خرید برای کتابخانه ها نیز قابل تأمل است. این مبلمان سودمند در کل سبک ها و طرح های مختلفی وجود دارد که نیاز به بررسی دارد. 

قفسه های چوبی
قفسه های چوبی

تختخواب های دو طبقه

تهیه تختخواب سفری دلایل مختلفی دارد همانطور که تختخواب سفری همه یکسان نیستند. خواه در جستجوی یک مبلمان کم هزینه یا فضای بازی جذاب و جذاب برای کودک خود باشید.

تخت های دو طبقه
تخت های دو طبقه

میزهای قهوه

صرف نظر از اندازه ، گستردگی و دامنه گزینه های میزهای قهوه می تواند بسیار زیاد باشد. با محدود کردن گزینه های خود به بهترین ، محبوب ترین و ماندگارترین گزینه ها ، این کار را ساده کنید. شما همچنین باید مهمترین جنبه های آن مانند ساخت و ساز ، مواد سطح و سبک را در نظر بگیرید.

میز قهوه چوبی
میز قهوه چوبی

جزایر مینی آشپزخانه

هنگام خرید یک جزیره مینی آشپزخانه بر روی چرخ ، سبک های فوق العاده زیادی برای انتخاب وجود دارد. آنها ویژگی ها و کاربردهای مختلفی را ارائه می دهند اما توجه داشته باشید که مفید ترین موارد مانند مواد سطح ، فضای ذخیره سازی ، چرخ های قفل ، اندازه ، رنگ و شکل را داشته باشید. 

آشپزخانه جزیره
آشپزخانه جزیره

مبلمان چوبی کوچک

امروزه زندگی در فضاهای کوچک بیشتر یک امر عادی است که بازار مبلمان جمع و جور را به یک مزیت تبدیل می کند. هنگام خرید مبلمان کوچک نیازی به احساس محدودیت ندارید. برعکس ، این خوب است زیرا بسیاری از مبلمان کوچک تحت عنوان صرفه جویی هوشمندانه در فضا قرار می گیرند. 

مبلمان چوبی
مبلمان چوبی

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us