معمار ژاپنی شیگرو بان

معماری شهری سقف مشبک چوبی اثر هنری چوب

شیگرو بان

معمار ژاپنی شیگرو بان در توکیو در سال 1957. متولد شد به عنوان یک کودک، من می خواستم به کار با چوب و ساعت را صرف جمع آوری قطعات برای ساخت قطار. بعد او تصمیم به مطالعه در ایالات متحده، برای اولین بار در موسسه کالیفرنیای جنوبی و سپس در اتحادیه کوپر در نیویورک.

ترجمه
در سال 1983، به توکیو، او شروع به کار در استودیو آراتا ایسوزاکی، نصب و استقرار نمایشگاه های هنری. یکی از ویژگی های آن این است که نفرت پرتاب چیز دور، به هدر رفتن. این ایده با توجه به لوله های بزرگ کاغذ است که بافت به فضاهای جداگانه بزرگ ، رخ داده است به او که او را به عنوان یک معمار سازه های مشبک چوبی نامور است .
برای اولین بار شروع به استفاده از مقوا های کاغذ در هنر ، اما به زودی جرأت برای ساخت خانه های مختلف، عمدتا در ژاپن است. او می گوید “با استفاده از کاغذ به دلیل آن را مقرون به صرفه، گرم و قابل بازیافت است”، بلکه مانند چوب و بتن می باشد. معتقد خانه های مقاله خود را مناسب برای شرایط اضطراری هستند، زیرا آنها سریع و ارزان هستند. آن را ایجاد NGO خود را به گسترش ایده های خود را.
این سال، او آثار کامل او در یک حجم زیادی از Taschen منتشر شده و در سال 2010 افتتاح، ساختمان است که او را به عنوان یکی از بهترین معماران در جهان معروف ساخته شده: مرکز پمپیدو جدید در متز فرانسه. 12،000 M2 از چوب به الگوی شش ضلعی بافته شده، با الهام از یک “چتر” از بامبو چینی، که شیگرو بان در پاریس در سال 1998 خریداری شده است.

سازه های چوبی

 

WhatsApp us