زهوار چوبی

انواع زهوار٬ زهوار چوب٬ زهوار چوبی٬ زهوار چوبی٬

زهوار منبت , فروش منبت آماده , فروش قطعات منبت , زهوار منبت cnc با کیفیت عالی
زهوار منبت , فروش منبت آماده , فروش قطعات منبت , زهوار منبت cnc با کیفیت عالی

زهوار چوبی : به نوارها و باریکه های چوبی از ضخامت بسیار پایین مانند عرض 5 میلیمتر و ضخامت 2 میلیمتر تا زهوار های 20 سانت در ضخامت 5 سانتی متر که قابلیت نصب بر روی لبه ها , نبش ها , کنج ها و روی درب و وسایل چوبی , فلزی و حتی زهوار های گچی برای دیوارهای گچ و به تازگی زهوار های پلی یورتان , زهوار پلی استر , زهوار رزین و.. گفته می شود . کار اصلی زهوار ها زیبایی و پرکردن محیط برای رفع ایرادات و سادگی ها میباشد .

زهوار در رفته : میتوان به سازه های چوبی قدیمی گفت که زهوار های آنها از بدنه اصلی جدا شده است . زَهوار در رفته. زوار در رفته (رجوع شود به «زوار»). سخت پیر یا سخت ضعیف. سخت بیکاره و ناتوان: یک کالسکۀ زهواردررفته. یک پیر زهواردررفته. (منبع: لغتنامۀ دهخدا – رجوع شود به «زَهوار») درب و داغون، فاقد کارآیی، قزمیت. (بر اساس واژۀ «قُزمیت» در فرهنگ فارسی معین)

زوار : برخلاف اینکه بعضی زوار را به معنای همان زهوار مینامنند بگوییم که زوار به معنی شخصی است که به قصد زیارت وارد یا خارج شده است میباشد و یک گلمه نمیتواند دو معنی بسیار متفاوت داشته باشد .
معنی زهوار از زه یا هرچیزی که مانند زه باشد؛ زه‌ مانند.

زهوار. [ زِهَْ ] (اِ مرکب ) حاشیه ای که از چوب به الوار و جز آن دهند تا آجر را بدان پیوندند در طاق زدن و جز آن . (یادداشت بخط مرحوم دهخدا). لبه . حاشیه . کناره . زوار. (فرهنگ فارسی معین ).

زوار چوبی٬ زهوار٬ زهوار چوب٬ زهوار چوبی٬ زهوار منبت٬ دکوراسیون چوبی منزل , قیمت زوار چوب , زهوار چوب راش , زهوار در دکوراسیون آشپزخانه , زهوار روی درب , زوار چوبی , کتیبه یا قرنیز چوبی , سرستون صراحی پایه گل تاج زوار , زهوار کوبی , نصب زهوار , لیست قیمت قرنیز و پروفیل , زهوار و قرنیز چوبی , قیمت چوب زوار , تزئین درب و پنجره های چوبی , تولید زوار چوبی , تابلو با زوار چوبی , انواع قرنیز , قرنیز چوبی , دکوراسیون چوبی از زهوار منبت و CNC ( سی ان سی ) ایده های جالب زهوار در سایت فن و هنر

گالری عکس زهوار

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us