اشکال و رنگ های میز آرایش های متفاوت

یک میز آرایش زیبا و راحت نه تنها یک خواسته بلکه یک ضرورت برای هر زن مدرن است . در طراحی معاصر ، استفاده از میر آرایش محبوبیت زیادی پیدا کرده است  . بسته به اندازه یا طراحی اتاق ، ممکن است سوالات زیادی در مورد انتخاب و قرارگیری میز بوجود بیاید ، و امروز ما در مورد تمام جنبه های اصلی به طور مفصل صحبت خواهیم کرد و نکات و توصیه های مفیدی را ارائه خواهیم داد .

ویژگی های طراحی میز آرایش

تنوع عظیم سازنده میز ، انتخاب متنوعی از این مبلمان را برای هر خانم فراهم می کند که می تواند به صورت جداگانه برای هر اتاق انتخاب شود و با توجه به سلیقه شخصی هدایت شود . به عنوان یک قاعده ، یک میز آرایش مناسب با آینه ای از اندازه های مختلف مجهز شده است . عسلی چرمی پرشده در کنار آن توصیه می شود . در موارد دیگر ، میز آرایش به نیمکت نشیمن مجهز است

سطح لوازم باید به اندازه ای گسترده باشد که بتواند تمام لوازم آرایشی لازم و چیزهای کوچک مختلف را در خود جای دهد . ساختار شامل کشوها و قفسه ها برای نگهداری راحت لوازم آرایشی ، جواهرات ، عطرها است .

از نظر ساختاری ، میزهای آرایش به کشوها ، یک یا چند مجهز هستند . میزهای آرایش در برخی سبک ها شامل قفسه های طرح باز است که هم در بالا و هم در زیر رومیزی قرار دارند . آنها بسیار راحت هستند ، زیرا دسترسی به بسیاری از موارد را که اغلب مورد استفاده قرار می گیرند تسهیل می کنند و انواع چیزهای کوچک تزئینی به طور موثر بر روی آنها قرار می گیرد .

طراحی یک میز برای مراقبت از ظاهر زن ، این مراقبت را راحت تر و لذت بخش تر می کند .

مدل گوشه ای میزآرایش را می توان به آینه یا شاید بدون آن مجهز کرد . با این حال ، این گزینه محبوبیت زیادی ندارد . مدل فضا را به خوبی سازماندهی می کند و همچنین در هر سبک مدرنی مناسب است . مدل گوشه ای میز آرایش به ویژه در اتاق خواب کاملاً متناسب است .

به عنوان یک قاعده ، آن را به تعداد زیادی از کشوها ، قفسه ها ، بسیار جادار مجهز کرده و حتی به ویژه ترین مد روز مناسب است . در بالا ، یک قاب زیبا وجود دارد . سطح آینه آن حداکثر نور و حجم را به اتاق اضافه می کند . گزینه ای با افزودنی نیز جالب است .

میز آرایش
میز آرایش

نکاتی برای انتخاب میز آرایشی

  • برای اندازه اتاق های بزرگ و متوسط ، یک میز آرایش با پیکربندی کلاسیک عالی است .
  • مورد گوشه ای راه حل مناسب برای یک اتاق کوچک خواهد بود .
  • ابعاد سطح میز باید متناسب با اندازه آینه باشد .

برای یک دختر نوجوان می توانید مدل های غیرمعمول ، چند رنگ یا میزهایی با رنگ های روشن مانند زرد ، بنفش ، فیروزه ای و سایه های دیگر را انتخاب کنید . چنین عنصر میز آرایش ، نظم را در ذخیره سازی مواد آرایشی سازمان می دهد و باعث می شود که دختر جوان مرتب و منظم باشد .

نکاتی برای انتخاب میز آرایش
نکاتی برای انتخاب میز آرایش

انواع میز آرایش

میزهای آرایشی بر اساس طراحی عنصر اصلی – آینه ها معمولاً به انواع مختلف تقسیم می شوند . این جزئیات عملکرد اصلی و تزئینی را انجام می دهد ، توجه را متمرکز می کند و بر مناطق مهم داخلی تأکید می کند .

بر این اساس ، می توان انواع زیر را شناسایی کرد

میز در نسخه کلاسیک دارای یک آینه بزرگ است که در مرکز قرار دارد . همچنین برای یک اتاق کوچک مناسب است – یک آینه بزرگ آن را از نظر بصری بزرگتر کرده و با نور روز پر می کند .

چارچوب – یک آینه از سه قسمت تشکیل شده است ، یک قسمت مرکزی و دو طرف باریک . طرحی مشابه برای نمای دو طرفه ، کاملاً مناسب برای حالت دادن به موهای خود طراحی شده است . این ویژگی کمبود یک آینه مرکزی را جبران می کند که استفاده از شیشه اضافی را مجبور می کند .

میز با آینه چرخان – دارای یک آینه دو طرفه است که می تواند با ضلع معمول یا بزرگ مستقر شود . روی یک سکوی متحرک نصب شده است ، بنابراین باید آن را دور از دیوار قرار دهید تا بتوانید آن را بچرخانید .

این کنسول نوعی میز آرایش با آینه پنهان است که در صورت لزوم گسترش می یابد . این گزینه دارای دو امتیاز مثبت است – آینه کمتر کثیف و چرک می شود – اندازه آن همیشه با سطح پیشخوان محدود می شود . شما می توانید از چنین میز نه تنها برای هدف مورد نظر خود بلکه به عنوان میز برای لپ تاپ نیز استفاده کنید .

یک میز آرایش بدون آینه یک راه حل عالی برای اتاق های کوچک است ، آینه برای آن جداگانه خریداری می شود و صاحب خانه آن را به تنهایی قرار می دهد . نصب شده در بالای صندوق های کشو یا آویزان به نزدیکترین دیوار .

کمدی با آینه جایگزینی عالی برای یک میز آرایش کلاسیک است ، در مقابل ، فضای قرارگیری اشیا مختلف را گسترش می دهد . این یک گزینه عالی برای خانم هایی است که به مقدار زیادی آرایش می کنند .

میز آرایش
میز آرایش

مواد مخصوص میز آرایش

چوب اگر به عنوان مثال ، می خواهید فضای راحتی را در اتاق خواب ایجاد کنید ، می توانید مبلمان را از چوب جامد از گونه های مختلف انتخاب کنید ، به عنوان مثال ، ونگه ، بلوط ، کاج ، توسکا .

نئوپان و MDF : رایج ترین گزینه . محصولات این مواد با دوام هستند ، زیبایی شناسی ، قیمت مقرون به صرفه آنها را متمایز می کند ، و همچنین برای سلامتی انسان بی خطر است . در حال حاضر نئوپان با استفاده از آخرین فن آوری با استفاده از ترکیبات چسب مدرن تولید می شود که باعث کاهش انتشار بخارات فرمالدئید در محیط به حد نرمال می شود . MDF مناسب تر برای استفاده در ساخت نماهای منحنی است .

شیشه : مدرن ترین گزینه یک میز توالت شیشه ای است که می تواند کاملاً از شیشه معتدل ساخته شود یا شاید فقط با یک میز شیشه ای ، که پایه فلز ، چوب را در خود جای داده است . از قاب فلزی برای ثبات مبلمان استفاده می شود . چنین محصولی به زیبایی در فضای داخلی مدرن جای خواهد گرفت .

پلاستیک از پلاستیک گاهی برای وسایل میز پانسمان استفاده می شود : در بسیاری از رنگ ها متفاوت است و به خوبی در اتاق خواب یک دختر جوان قرار می گیرد .

چوب خیزران برای سبک اکو ، چوب خیزران خوب است . محصولات حصیری سبک و پیشرفته هستند .

انواع مختلف میز آرایش
انواع مختلف میز آرایش

گزینه های اندازه برای میز آرایش

ابعاد استاندارد میز آرایش می تواند بسیار متفاوت باشد . انتخاب محصول مستلزم دانستن اندازه اتاق و محل قرارگیری آن است . ارتفاع میز باید برای استفاده از آرایش یا حالت دادن به مو مناسب باشد .

به عنوان مثال ، یک میز کوچک و بلند در یک راهرو کوچک قرار می گیرد ، شما می توانید آن را در راهرو قرار دهید ، و یک گزینه نیم دایره در یک اتاق خواب متوسط .

عمق محل کار نمی تواند کمتر از 60 سانتی متر باشد . بسته به ابعاد اتاق ، به بالا یا پایین تغییر می کند . استاندارد میز از نظر عرض آن وجود ندارد . همه چیز به سبک و اندازه اتاق بستگی دارد .

طیف رنگی برای میز آرایش

رنگ میز با در نظر گرفتن سبک اتاق انتخاب می شود . در همان زمان ، یک میز آرایش کاملا با هر پالت تزئین شده است . بیشترین استفاده از رنگ های ونگه ، سیاه گلاس ، و همچنین پلاستیکی در رنگ های مختلف است . سایه های بلوط ، بلوط سفید ، بژ ، سیاه براق ، نقره ای ، روشن ، گردو ، گیلاس ، صورتی استاندارد است . ترکیبی از سیاه و سفید ، که با هم یا به طور جداگانه استفاده می شود ، محبوبیت بیشتر و بیشتری پیدا می کند . عناصر براق قیمت بالایی به فضای داخلی می بخشد .

طرفداران طراحی پیشرفته و مدرن می توانند یک میز آرایش چوب مصنوعی انتخاب کنند . چوب مصنوعی باعث می شود این عنصر از فضای داخلی منحصر به فرد باشد . در دیوارهای سفید بهترین جلوه را خواهد داشت . میزهای کوچک تیره و شیک با پایه های سیاه یا قهوه ای نیز در زمینه روشن شیک به نظر می رسند .

سایه های تیره ونگه در یک اتاق روشن به تمام معنا بهتر به نظر می رسند .

در حال حاضر ، طیف وسیعی از رنگ و رنگ وجود دارد .

میز آرایش سفید

این رنگ بیشترین محبوبیت را در بین رنگ های میز آرایش دارد  . حتی کوچکترین میز سفید می تواند مرزهای اتاق را از نظر بصری گسترش داده و به آن نور اضافه کند .

میز آرایش سفید
میز آرایش سفید

میز آرایش ونگه

سایه نجیب و رسا از چوب عجیب و غریب بدون شک توجه را به خود جلب کرده و به یک نقطه کانونی در طراحی اتاق تبدیل خواهد شد .

میز آرایش ونگه
میز آرایش ونگه

میز بژ

آزادی بیان و الهام بخشی را فراهم می کند و در صورت استفاده صحیح ، به شکل گیری فضای داخلی سبک و ظریف کمک می کند .

میز آرایش بژ
میز آرایش بژ

میز آرایش مشکی

این رنگ چوب فضا را شیک و جذاب می کند ، طراحی آن را واقعا زیبا و ایده آل می کند و یک محیط زیبایی ایجاد می کند .

میز آرایش مشکی رنگ
میز آرایش مشکی رنگ

میز خاکستری

با وجود خنثی و سرد بودن این رنگ ، از جذابیت بی نظیری برخوردار است ، به همین دلیل فضای داخلی از ظرافت بیشتری برخوردار می شود .

میز آرایش خاکستری
میز خاکستری

میز آرایش صورتی

این به رنگ کلی فضا ، برخی از خلاقیت ها افزوده و آیتم را به یک مرکز ترکیب بندی جذاب و کمی پر زرق و برق تبدیل خواهد کرد .

میز آرایش صورتی رنگ
میز آرایش صورتی رنگ

میز مرمر

این سبک ترکیبی و زیبایی بی عیب و نقص آن متمایز است ، فضای بصری را غنی می کند و رمز و راز خاصی به آن می بخشد .

میز آرایش مرمر
میز آرایش مرمر

میز آرایش قهوه ای

این زیبا ترین گزینه است که همیشه تا حد ممکن طبیعی به نظر می رسد و به طور همزمان بسیار زیبا است .

میز آرایش مرمر
میز آرایش مرمر

میز آرایش طلا

این یک فضای داخلی دلپذیر است و به فضای اطراف با پایه های کاملاً جدید زیبای خاصی می بخشد .

میز آرایش طلا
میز آرایش طلا

میز آرایش نقره ای

این یک قطعه تزئینی مستقل می شود و یکپارچگی و نخبه سالاری را به فضای داخلی می بخشد .

میز آرایش نقره ای
میز آرایش نقره ای

میز آرایش آبی

رنگ آبی یا فیروزه ای چند وجهی به شما امکان می دهد تا فضا را زیباتر ، روشن تر و رساتر کنید .

میز آرایش آبی
میز آرایش آبی

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

آرایش

WhatsApp us