با کمک دستگاه های نور پردازی میز آرایش ، نه تنها می توانید به آرایش راحتی دست پیدا کنید ، بلکه میز را به زیبایی و جذاب ترین دکوراسیون داخلی تبدیل می کنید .

     لامپ های دور لبه : برخلاف طراحی روشنایی سنتی ، لامپ های رئوس از ظرافت بیشتری برخوردار هستند .

     چراغ :  چراغ های نصب شده در بالای کناره ها امکان تأمین نور با کیفیت کافی و نزدیک به نور روز را فراهم می کنند .

     چراغ های نئون : نور پس زمینه LED اصلی و شیک ، که در آینه تعبیه شده است ، به زیبای خانم ها به خصوص در شب ظرافت می بخشد .

  حباب : یک جفت قلاب ، که به دلیل عدم تقارن صحیح سایه ها ، به صورت نامتقارن با ساختار قرار دارد ، انتخاب واضحی از چهره را ایجاد می کند .

هدف اصلی

از نورپردازی نه تنها عملی بلکه زیباشناختی است ، به شما این امکان را می دهد که به فضا یک دنجی و لطافت خاصی بدهید .

نور پردازی میز آرایش
نور پردازی میز آرایش

اشکال آینه میز آرایش

آینه بدون شک برای هر خانمی امری ضروری است ، اما در عین حال ، انتخاب آن کار خیلی ساده ای نیست . یک میز آرایش یک گزینه عالی برای کار دقیق با مدل مو و آرایش از همه جوانب است . آینه های تمام قد نه تنها در استفاده از آرایش بلکه در مناسب بودن لباس نیز کمک خواهند کرد .

اگر طرفدار آینه های شبانه روزی نیستید ، گزینه های آینه کنسول برای شما مناسب است . چندین آینه از یک شکل ، اما اندازه های مختلف ، نصب شده بر روی دیوار روی میز ، یکی دیگر از گزینه های عالی طراحی است .

کل روند انتخاب پیکربندی آینه کاملاً به تنظیمات و نیازهای شما بستگی دارد .

نشستن روبروی یک میز آرایش : صندلی ، صندلی یا  عسلی ؟

قانون اساسی هنگام انتخاب یکی از این عناصر میز آرایش سهولت مطلق استفاده است . به همین دلیل است که اگر فضای کافی در قسمت میز آرایش دارید ، یک صندلی راحتی راحت با یک بالشت یا مبل کوچک و راحت انتخاب کنید . با سازماندهی چنین ” محل کار ” ، دیگر ناراحتی هنگام استفاده از آرایش یا استفاده از مدل مو را فراموش نخواهید کرد . این یک راه عاقلانه است  .

اگر زمان کمی را به کارهای روزمره مراقبت از پوست اختصاص می دهید یا فضای زیادی نداشته باشید ، می توانید یک صندلی راحت و صندلی نرم انتخاب کنید .

صندلی میز آرایش
صندلی میز آرایش

ایده هایی از  سبک های مختلف نور پردازی میز آرایش را ببینید

کشور فرانسه

نسخه های میز آراسته چوبی در رنگ های طبیعی با طراحی پرکاربرد ، تزئین شده با عناصر آهن فرفورژه ، نقاشی با دست ، جزئیات عتیقه یا الگوهای دکوپاژ ، به یک بخش هماهنگ از اتاق سبک کشور فرانسوی تبدیل خواهد شد .

میز آرایش کشور فرانسه
میز آرایش کشور فرانسه

نوین

سبک ارگونومیک ظریف ، دنج و مدرن شامل راحت ترین مدل ها یا محصولات جهانی با کشو ، آینه تاشو یا قفسه است .

انبار

یک میز به سبک لوفت ساخته شده از چوب طبیعی می تواند مجهز به کاستورها ، آینه های ساده ، صندلی چوبی ، چهارپایه ای با روکش چرم یا کشوهای مناسب باشد .

میز آرایش انبار
میز آرایش انبار

باروک

برای باروک سلطنتی ، مدل های چوبی روی پاهای منحنی شکل که با حکاکی یا عناصر طلاکاری شده تزئین شده اند ، استفاده می شود .

کلاسیک

برای کلاسیک ها ، یک میز آرایش از شکل نامتقارن و متوسط با طراحی محدود ، ساخته شده از چوب جامد و تزئین شده با لوازم جانبی مسی ، طلاکاری شده یا برنز ، مناسب است .

هنر دکو

یک نور پردازی میز آرایش لوکس با منحنی های غیرمعمول و اشکال اصلی ، که با یک پورف تکمیل می شود ، عنصر جدایی ناپذیر یک دکو هنری روشن و کمی عجیب و غریب است .

نئوکلاسیک

این شامل طرحهای زیبا و ظریف با طراحی دقیق ، مهار و آرام ، ساخته شده از مواد گران قیمت یا تزئین شده با عناصر مصنوعی یا برنز است .

میز نئو کلاسیک
میز نئو کلاسیک

اسکاندیناویایی

میزهای آرایش سبک و ساده ساخته شده از گونه های چوب سبک یا محصولات رنگ آمیزی شده با رنگ های محتاط خصوصاً اغلب برای فضای داخلی اسکاندیناوی استفاده می شود .

مدل های عملکردی و جمع و جور از یک شکل هندسی ساده ، می توانند در فرود کم متفاوت باشند یا یک کنسول را تشکیل دهند .

سلام فن آوری

رومیزی های فلزی ، شیشه ای یا پلاستیکی براق روی یک پا با خطوط سخت صاف و فاقد دکوراسیون بیش از حد ، طرح های کاربردی نقره ای ، سیاه و سفید ، کاملاً در فن آوری پیشرفته و نوآورانه جای خواهد گرفت .

میز آرایش سلام فن آوری
میز آرایش سلام فن آوری

شرقی

سبک شرقی ژاپنی ، مشخص شده توسط میز پایین اشکال لاکونیک ساخته شده از مواد طبیعی یا تزئین شده با هیروگلیف و زیور آلات .

نمونه میز آرایش شرقی
نمونه میز آرایش شرقی

میز آرایش در اتاق های مختلف

همانطور که قبلاً اشاره کردیم : یکی از شرایط ضروری برای آرایش موفقیت آمیز ، روشنایی مناسب میز آرایش است . آن را کنار پنجره قرار دهید و نور روز مناسب برای آرایش و مراقبت از مو را دریافت خواهید کرد .

اگر چنین فرصتی ندارید ، میز را در امتداد دیوار مقابل پنجره روشن قرار دهید . آن را جلوی پنجره نگذارید – این امر بر استفاده از آینه در ساعات روز تأثیر منفی می گذارد . صورت شما با این ترتیب در سایه قرار خواهد گرفت و همانطور که می دانید استفاده از آرایش در چنین شرایطی تقریباً غیرممکن است . همچنین ، نور درخشان منعکس شده از آینه به چشم شما ” برخورد ” می کند و استفاده از آینه را ناخوشایند می کند .

انواع میز آرایش در اتاق های مختلف
انواع میز آرایش در اتاق های مختلف

اتاق خواب

یک میز برای آرایش به عنوان یک عنصر تزئینی مد روز عمل می کند . در اینجا ، این طرح های میز آرایش برای خانم ها اغلب در کنار پنجره یا نزدیک تخت قرار دارند و با صندلی های راحت ، عسلی ، ضیافت ها یا یک بالش نرم تزئین شده با چراغ مجلل تکمیل می شوند .

اتاق دخترانه

در اتاق برای دختر ، نصب میز آرایش که می تواند مجهز به کشو یا قفسه برای نگهداری لوازم آرایشی ، عطرها و جواهرات کودکان باشد نیز مفید خواهد بود .

میز آرایش برای اتاق دخترانه
میز آرایش برای اتاق دخترانه

بالکن یا تراس

ایجاد چنین منطقه زیبایی به ویژه برای یک اتاق خواب با دسترسی به یک گلدان بسیار مهم است . بنابراین ، به نظر می رسد که اتاق از میز آرایش غیر ضروری آزاد می شود و از فضای بالکن تا آنجا که ممکن است کاربردی باشد .

میز آرایش در بالکن
میز آرایش در بالکن

راهرو

با استفاده از کنسول مختصر ، به نظر می رسد مکانی عالی برای ذخیره سازی چیزهای کوچک مختلف و استفاده بیش از حد نمای راهرو باشد .

كمد لباس

در اینجا ، مدل های میز آرایش برای fashionistas به خصوص مناسب به نظر می رسند ، زیرا فرصت مناسب برای ایجاد یک تصویر هماهنگ ، استفاده از آرایش و انتخاب لباس مناسب وجود دارد .

حمام

اول از همه ، این میز آرایش باید از موادی ساخته شود که بی سر و صدا رطوبت بالا را تحمل کند . برای حمام بدون پنجره ، ساختارهایی با نور محلی مناسب باید انتخاب شوند .

میز آرایش در حمام
میز آرایش در حمام

اتاق زیر شیروانی

طراحی داخلی اتاق زیر شیروانی کاملاً به هندسه فضا بستگی دارد که می تواند به شکل مثلث ، مستطیل ، عدم تقارن ، پنجره خلیج یا گلدان باشد . غالباً ، در اینجا میزها بزرگ و جا دار انتخاب نمی شوند .

میز آرایش در اتاق شیروانی
میز آرایش در اتاق شیروانی

میز آرایش در یک اتاق کوچک

انتخاب نور پردازی میز آرایش برای یک اتاق کوچک کار ساده ای نیست . در عین داشتن ابعاد جمع و جور ، نباید از نظر عملکرد محدود باشد و به طور هماهنگ در طراحی کلی قرار گیرد . محبوب ترین راه حل های مبتنی بر این کار را در نظر بگیرید .

گزینه داخلی برای فضاهای تنگ بسیار عالی است . فن آوری های جدید مجموعه ای گسترده از تغییرات داخلی را در اختیار شما قرار می دهند . مکانی برای مراقبت شخصی می تواند بخشی از کمد یا کشو یا در مفهوم کلی مبلمان اتاق مدل باشد . مزیت بزرگ این راه حل تعداد کافی قفسه و کشو برای نگهداری مواد آرایشی و سایر چیزهای کوچک است که به صرفه جویی در مناطق گرانبها در اتاق کمک می کند . اما ، اگر می خواهید میز آرایش شما عملکرد تزئینی داشته باشد ، این گزینه کار نمی کند ، زیرا در بیشتر مدل ها ، از چشم پنهان خواهد ماند .

تعویض میز کنار تخت با میز آراستن روشی کاملاً معمول در اتاق خواب های مدرن است . این امر علاوه بر صرفه جویی در متر مربع اتاق ، قابلیت استفاده را نیز به همراه دارد . توصیه می شود یک پیکربندی مشابه با صندلی های کوچک انتخاب کنید که مانع از نزدیک شدن به تخت یا پنجره شود . گزینه ایده آل چهارپایه های کوچک و یا عسلی شیک است . یک راه حل اصلی دیگر را می توان به این گزینه نسبت داد – قرار دادن یک میز در مقابل تخت ، و نه در کنار آن .

میز آرایش کوچک
میز آرایش کوچک

طاقچه پنجره به عنوان میز آرایش . یکی از ایده های اصلی برای استفاده موثر از طاقچه . به شما این امکان را می دهد که با کمترین هزینه یک میز آرایش زیبا و غیرمعمول ترتیب دهید .

تبدیل میز : همانطور که از نام آن پیداست ، کل ایده هدف دوگانه این عنصر داخلی است . بیشتر اوقات ، یک کشو یا کابینت نسبتاً مفید و جمع و جور خواهد بود و در صورت لزوم ، با کمی حرکت دست ، به یک میز آرایش با آینه مناسب تبدیل می شود . این یک راه حل مناسب و زیبا برای یک اتاق خواب کوچک است .

نوشته شده توسط : ف . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us