آیا وقتی برای روز خود آماده می شوید ، آیا خودتان آرزو می کنید که سیستم بهتری برای نظم بخشیدن به آرایش ، برس و سایر وسایل داشته باشید؟ یک میز آرایش را امتحان کنید. میز آرایشی میز کوچکی با آینه و کشو است که برای نگهداری و نظم بخشیدن به تمام وسایل ضروری زیبایی شما طراحی شده است. با استفاده از میز آرایش ، هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی امکان پذیر می کند. میزهای آرایش می توانند فضای پرنعمت و زیبایی را به اتاق شما بخشند و اغلب علاوه بر جذابیت اتاق شما هستند. 

صنایع چوب فن و هنر طراح و سازنده انواع میز کنسول چوبی سفارشی

1. میزهای آرایشی معاصر

میز آرایش برای مطابقت با هر سبک دکور موجود است. ممکن است با شنیدن اصطلاح “میز آرایش” به مادربزرگ خود فکر کنید ، اما این سبک مدرن در خانه ای در یک آپارتمان مجلل وجود دارد. جزئیات یک ظاهر طراحی شده و ضخیم تر ، به یک قطعه مبلمان مدرن وام می دهد که عملکرد نگهداری و نمایش وسایل مراقبت شخصی شما را به همراه خواهد داشت. 

میز معاصر
میز معاصر

2. میز آرایش پرنعمت

اگر شما احساس نوستالژی یا فضای شیک در خانه مزرعه را ترجیح می دهید ، یک میز آرایش پرنعمت برای شما مناسب است. این میزها کمی تزئین شده و در صورت تمایل می توانند نقطه کانونی یک اتاق باشند. بطری های عطر شیشه ای و سینی های نقره ای که میز آرایش پرنعمت شما را آراسته اند ، نمایش زیبایی ایجاد می کند.

نمونه میز پر نعمت
نمونه میز پر نعمت

3. میز آرایشی سنتی

میزهای آرایش به سبک سنتی در بسیاری از اتاق ها و سبک ها ترکیب می شوند. به دنبال میز با خطوط تمیز و کلاسیک باشید. حتی یک میز آرایش که به طور سنتی ساخته شده است ، می تواند با رنگ آمیزی منحصر به فردی مانند این قطعه صورتی زنانه ، حس و حال و هوس ایجاد کند. 

میز آرایش سنتی شکل
میز آرایش سنتی شکل

4. میز دیواری

اگر کمبود جا دارید ، یک واحد دیواری در یک منطقه کوچک جای می گیرد. در حالی که بیشتر میزهای آرایش به گونه ای طراحی شده اند که با یک صندلی چوبی یا چهارپایه کوچک استفاده می شوند ، اگر ترجیح می دهید بایستید گزینه ای دیواری گزینه عالی است. می توانید ارتفاع قرارگیری میز آرایش را به دلخواه خود تنظیم کنید. 

5. میزهای آرایشی شناور

میزهای آرایش شناور به یک دیوار متصل می شوند. این یک فضای قفسه مانند ایجاد می کند که به راحتی با دکوراسیون شما ترکیب می شود. میز آرایش به سبک شناور محرمانه است و در عین حال فضای بیشتری برای محصولات شخصی گسترش می دهد ، یک تمیز و ساده را فراهم می کند. برای اتصال میز آرایش شناور به فضای خالی دیوار احتیاج دارید. 

 میزهای آرایشی شناور
میزهای آرایشی شناور

6.میز رنگ روشن

میزهای آرایش امروزی غالباً دارای نور داخلی هستند. از LED گرفته تا چراغ لامپ ، انتخاب های زیادی وجود دارد. اگر از آرایش دقیق استفاده می کنید ، یک آینه روشن در طراحی میز آرایش شما بسیار ارزشمند است. برخی از طرح ها دارای نور کم نور هستند که می توانید از آن برای محیط اتاق استفاده کنید.

 میز آرایشی روشن
میز آرایشی روشن

7.میزهای آرایشی کوچک / جمع و جور

کوچکترین اتاق ها هنوز می توانند از اضافه شدن میز آرایش بهره مند شوند. این طراحی خلاقانه و جمع و جور یک فضای ذخیره سازی مرتب و بدون ردپای بزرگ در اتاق شما ایجاد می کند. در یک اتاق کوچک ، منظم و منظم بودن از اهمیت بیشتری برخوردار است. بهم ریخته بودن فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد. 

 میزهای آرایشی کوچک و زیبا
میزهای آرایشی کوچک و زیبا

8. میز آرایشی نردبانی

یک میز آرایش نردبان فضای مناسبی برای وسایل دکوراسیون و همچنین وسایل زیبایی شما را فراهم می کند. طرح باریک و بلند در فضای سقف کوچک یا بالاتر عالی به نظر می رسد. این میز آرایش نردبان فضایی برای نمایش دکور فراهم می کند.

 میز آرایشی نردبانی شکل
میز آرایشی نردبانی شکل

9. میز آرایش بزرگ

در یک اتاق بزرگتر ، ممکن است فضای ذخیره سازی بیشتری نیز بخواهید. یک اتاق خواب بزرگ می تواند میز آرایش بزرگتری را در خود جای دهد. فضای میز پیشخوان ، آینه بزرگتر و کشوها و قفسه های اضافی برای نگهداری از مزایای میز آرایش بزرگتر است. 

میز آرایشی بزرگ
میز آرایشی بزرگ
 نمونه ای از میزهای بزرگ
نمونه ای از میزهای بزرگ

10. میزهای سبک هالیوود

میز آرایش هالیوود احساس زرق و برق را برمی انگیزد. این سبک با چراغ های لامپ ای که انتظار دارید در اتاق لباس شخصی یک بازیگر خانم ببینید ، روشن می شود. وقتی جلوی این میز آرایش می نشینید احساس خواهید کرد که یک ستاره کوچک برای نمایش بزرگ آماده می شود. 

 نمونه میزهای سبک هالیوود
نمونه میزهای سبک هالیوود

11. میز های گوشه

میز آرایش گوشه ای یک روش ابتکاری برای قرار دادن یک مبلمان در فضای استفاده نشده اتاق شما است. این میز در گوشه اتاق شما فرو رفته است و گوشه مناسبی برای میز آرایش شما ایجاد می کند. 

 میز آرایش گوشه ای
میز آرایش گوشه ای

ایجاد یک فضای شخصی

میز آرایش راه حلی برای نگهداری لوازم آرایش و وسایل مراقبت شخصی ایجاد می کند. افزودن یک میز آرایش به اتاق شما لمس زنانه ای است که نه تنها به سازماندهی کمک می کند بلکه احساس تجمل به فضای شما می بخشد. طرح های متناسب با هر سبک موجود است. از سبک های معاصر یا قدیمی تا سبک های سنتی ، به دنبال سبک و اندازه ای باشید که در اتاق شما عالی به نظر برسد. به جای ایجاد شلوغی ، اکنون آرایش ، عطر و برس شما یک عنصر تزئینی با پس زمینه زیبا را به شما ارائه می دهد.

 فضای شخصی با میز آرایش
فضای شخصی با میز آرایش

امیدواریم از مطالعه این مطلب رضایت کافی داشته باشید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us