میز مدرسه و تحصیل کودک و نوجوان

میز تحریر و کتابخانه کودکان

ابعاد: 60h105Cm

کانتر: چوب راش

لبه ها: گرد

ارتفاع قابل تنظیم: 60 ، 67 ، 75 سانتی متر

قفسه جانبی: عرض 60 سانتی متر ، عمق 20 سانتی متر ، ارتفاع بین قفسه ها 24 سانتی متر ، ارتفاع کل 128 سانتی متر

جنس ماده: چوب راش

رنگ سطح: پلی استر

اگر برای چوب طبیعی ارزش قائل هستید و میز کودک چوبی را برای فرزند خود انتخاب می کنید ، پیشنهاد ما برای شما یک گزینه قابل تنظیم و عالی است . میز قابل تنظیم برای کودکان از چوب 100٪ طبیعی و معطر ساخته شده است. چوب راش و چوب کاج ترکیبی عالی است که همیشه مدرن و شیک خواهد بود.

ارتفاع میز بسته به قد کودک از 60 تا 75 سانتی متر متغیر است. یک میز چوبی پایدار برای یک کودک تا بزرگسال قابل استفاده است . بدلیل استفاده از چوب مرغوب این میز برای نسل ها بدون هیچ مشکلی کارایی خواهد داشت .

یک میز چوبی بخرید

خرید یک میز امری اجتناب ناپذیر است. در هر خانواده لازم است حداقل یک مکان کار هم برای دانش‌آموز و هم برای بزرگسال ایجاد شود. البته گزینه های موجود در تهران بسیار زیاد است ، خصوصاً میزهایی از جنس نئوپان و ام دی اف به وفور دیده می شوند . شرکت ما تلاش می کند تا ضمن استفاده از نجیب ترین مواد – چوب ، قابلیت و کارایی را با یکدیگر ترکیب کند. می توانید میز کودک را از درخت راش به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید. و از عوارض مواد شیمیایی در امان باشید . ما از مواد 100 % طبیعی برای ساخت و رنگ آمیزی چوب استفاده می کنیم .

میز قابل تنظیم از ارتفاع

میز کودکان ساخته شده از چوب طبیعی دارای ارتفاع 60 تا 75 سانتی متر است. 75 سانتی متر ارتفاع استاندارد یک میز بزرگسال است. یک میز قابل تنظیم بهترین راه حل برای نوجوانان بزرگتر از 12 سال است.

عرض کاری 105cm – برای شما کافی نیست؟

سپس یک میز قابل تنظیم با قفسه هایی با اندازه سفارشی برای شما تولید خواهیم کرد. عرض کانترها 120 یا 140 سانتی متر؟ مشکلی نیست ، فقط با ما تماس بگیرید! ما تولید کننده مستقیم هستیم و با خوشحالی تمام خواسته های شما را در نظر می گیریم.


مطالب مرتبط با انواع میز تحریر چوبی :

WhatsApp us