میز تحریر میزی لازم برای هر کاشانه و اداره

جنس میز تحریر (نگارش)

از قدیم میز های چوبی بهترین میزهای نگارش و کامپیوتر بوده اند. زیرا سازگاری خوبی با بدن در طول قرن ها حاصل نموده اند و نیز استحکام خوبی دارند. میزهای چوبی گردو گران قیمت ترین میز ها هستند و ظاهری زیبا دارند.

میزهای چوب روسی در ایران کمترین هزینه را در بر خواهند داشت. در حالی که میز های ساخته شده از جنس چوب راش قیمتی میانه در بین موارد ذکر شده را دارا می باشند.

 میز نگارش با کشو و کمد جهت نوشتن برای افرادی که دانش آموز، دانش جویان، محقق و اهل قلم دارن ضروری است. همچنین کسانی که به کلاس های زبان های خارجی میرند در هر سن و منصبی نیازمند چنین میزی هستند.

 همچنین میز های نگارش می تواند به عنوان میز رایانه مورد استفاده قرار گیرد. زیرا ابعاد مناسبی جهت این کار دارد و از خستگی های کمر و گردن جلوگیری به عمل می آورد. خب امروزه همه ما مدتی از روز را سرگرم کار با کامپیوتر PC، لب تاب، گوشی و تبلت به سر می بریم و باید میز تحریر داشته باشیم.

 میز کامپیوتر و نگارش کاربردی با کشو و کمد بسته همراه است. از میز تحریر می توان برای ترسیم، مطالعه و سرگرمی استفاده کرد. سرگرمی مانند قلاب بافی و کارهای مشابه هم به همین میز نیاز دارد.

 در اروپا کسانی که به کوبلن دوز و کار های اینچنین برای سرگرمی و یا شغل می پردازند همیشه از چنین میزهایی بهره می برند تا دچار صدمات عضلانی و اسکلتی در دراز مدت نشوند.

میز های ساخته شده با تخته سه لا یا نئوپان کیفیت پایین تری دارند ولی ارزان هستند. می توانید با استفاده از روکش چوب ها را بهتر جلوه دهید.  مثلا چوب های معمولی را با روکش چوب جلوه دهید.

ما مشاوره لازم جهت خرید میز با روکش های چوبی را به شما ارائه می نماییم. علاوه بر این، میزهای کوچک را در یک فضای کوچک قرار بکار برید. جهت تمیز کردن میزها از قبیل میزهای نوشتاری و غیره از استفاده از مواد شیمیایی خشن خودداری کنید.

وسایل چوبی را با یک پارچه تمیز پاک کنید. اینگونه میزهای تحریر را از ما خریداری کنید و با تکنیک هایی مثل همان نحوه تمیز کردن که گفتیم تداوم بخشید و از کار روی آن ها در خانه لذت ببرید!

ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب
ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب

میز تحریر با ابعاد کم و مناسب فضا های کوچک.

دقت کنید این میز دارای کشو و کمد نیز می باشد که در فضاهای کوچیک ایده آل است.

با این میز و یک صندلی مناسب می توان به راحتی با رایانه کار کار کرد.

ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب
ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب

میز تحریر جالب که خیلی برای خانه و ادارات کوچک. این میز خیلی شکیل است. وقتی رویه آن را جمع نمایید تبدیل به یک دراور زیبا می شود.

ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب
ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب

میز تحریر و میز کنسول. دو کالا در یک محصول!

زیبا و شکیل.

ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب
ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب

میز تحریر عالی برای خانواده هایی که دو نفر همزمان با هم کار می کنند.  یا اداراتی که دو نفر در کنار هم می نشیند. در این میز با افزایش طول آن و قرار دادن دو صندلی دو نفر راحت در کنار هم می نشینند.

ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب
ساخت میز تحریر ام دی اف و چوب

میزی کاربردی و در عین حال دکوری ایده آل

مشاوره خرید

برای سفارش میز تحریر به کانال واتس آپ ما مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط با موضوع میز تحریر :

  • 12 ایده زیبا برای دفتر در خانه , میز تحریر در دکوراسیون چوبی منزل
    ساخت یک دفتر کار اختصاصی در خانه خود نه تنها به شما امکان می دهد تا روی کار تمرکز کنید بلکه دفتر کار مناسب نیز می تواند بهره وری شما را افزایش داده و خلاقیت را تقویت کند .
  • 15 نوع میز که باید بشناسید
    این گالری اشتیاق ما به میزهای هر سبک قابل تصور را به اشتراک می گذارد . امید ما این است که این راهنمای دقیق بتواند به عنوان یک آغازگر برای کسانی که به دنبال خرید یک میز کار جدید برای خانه یا محل کار هستند ، عمل کند .
  • 15 نوع مختلف میز تحریر برای کودکان
    شما می توانید با خرید یک میز مطالعه مناسب به فرزند یا نوجوان خود کمک کنید تا بهتر درس بخواند و نمرات خود را به طور بالقوه بهبود بخشد . اینکه چه چیزی یک میز را برای آنها مناسب می کند ، در افراد مختلف متفاوت است .
  • 19 ایده برای طراحی مدرن دفتر خانه , میز تحریر مدرن
    اگر در خانه کار می کنید یا کار خود را از اداره به خانه می آورید ، به دفتر در خانه خود نیاز دارید . داشتن فضای کاری اختصاصی ، انجام کارهای مختلف را با حواس پرتی کمتر برای شما آسان تر می کند .
  • 21 ایده میز تحریر مناسب برای فضاهای کوچک , دکوراسیون چوبی منزل
    خواه کار خود را از یک دفتر به خانه منتقل کرده باشید و یا فقط به مکانی برای وبگردی ، پرداخت قبوض یا اسکن مدارک یا بازدید نامه های الکترونیک ی نیاز داشته باشید ، با داشتن فضای کاری مطلوب که به خوبی طراحی شده است ، بازده بیشتری خواهید داشت.

گالری تصاویر میز تحریر چوبی 2020 :

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us