میز تحریر چوبی

میز تحریر چوبی , میز تحریر دیواری و انواع میز تحریر قابل سفارشی سازی در کارگاه فن و هنر , بدون واسطه

امروزه با توجه به حضور تکنولوژی در کسب و کار و خانه و مدرسه , همه جا حضور یک میز تحریر الزامی و ضروری است , کارهای پشت میز نشینی نیاز به یک صندلی راحت و میز استاندارد دارد که این فعالیت ها را سهل و آسان کند .

میز های تحریر از کلاس درس تا میز مدیریت و میز های قاضی و رئیس جور همه و همه حضور دارند تا بتوانیم به مطالعه , نوشتن و کار با کامپیوتر بپردازیم .

امروزه می توان انواع مختلفی از میز تحریر را بر اساس کاربری و محل قرارگیری مشاهده کنیم . مثلا :

میز تحریر دیواری : این میز ها که اغلب میز و کتابخانه هستند بر روی دیوار نصب می شوند و فضای کمتری اشغال می کنند .

میز تحریر تاشو خود به چند دسته تقسیم می شود , میز های کوچک و کوتاهی که پایه های آنها جمع می شوند و همچون یک کیف سامسونت می توان آن ها را زیر بغل بزنیم و حمل کنیم , یا میز هایی که صفحات تاشو دارند و می توان آن را بزرگ و کوچک کنیم . اغلب میز های تاشو در جهت صرفه جویی در سایز به صورت تاشو ساخته می شوند .

خرید میز تحریر ارزان زیاد به صرفه نیست چون اغلب آنها از مواد شیمیایی ساخته می شوند و از سایز و شکل استاندارد برخوردار نیستند .

میز تحریر رولتاپ که سبک آن از میز های ایتالیایی و انگلیسی گرفته شده است . میز های رولتاپ همانطور که از اسمش پیدا است یک درب کرکره ای بر روی صفحه دارد . این میز بسیار مناسب نویسندگان و محققان است. و دنیایی از کشو جای کاغذ و مجله دارد .

میز تحریر چوبی , میز تحریر دیواری
میز تحریر چوبی , میز تحریر دیواری

مدل های میز تحریر دخترانه شیک و پسرانه در سبک های مختلف و لوکس

مدل میز تحریر دخترانه شیک , میز تحریر ساده, کتابخانه دار و تاشو , میز تحریر و میز کامپیوتر , طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی لوکس و لاکچری , ایده های جالب میز تحریر مدرن و کلاسیک

قیمت میز تحریر دخترانه و پسرانه , میز کامپیوتر چوبی

برای دریافت قیمت مدل مورد پسند خود را بر روی پیامرسان واتساپ ارسال کنید و می توانید طول عرض و ارتفاع خود را اعلام کنید تا برآورد قیمت برای شما در سریع ترین فرصت انجام شود .

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us