بیشتر ما اگر دفتر کار نداشته باشیم ، حداقل یک گوشه در خانه برای خودمان داریم که بخواهیم کارمان را در انجا انجام بدهیم .خب به سراغ میز تحریر هایی می رویم که به راحتی در هر فضایی با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند .

شما می توانید از این ایده ها برای داشتن انواع میز تحریر استفاده کنید ، ما این فهرست را از میان بهترین و زیباترین میز های تحریر موجود تهیه کرده ایم ، پس تا انتها با ما همراه باشید .

چه میز تحریر هایی را می توانید داشته باشید ؟

در این مسیر هیچ محدودیتی برای شما و انتخابتان وجود ندارد ، تنها به علاقه خود اکتفا کنید .

یکی از ساده ترین راه های انتخاب میز تحریر رنگ است ، شما می توانید میزی را انتخاب کنید که با فضای خانه یا اتاقتان هماهنگ باشد ، میز های تحریر تنوع بسیار زیادی در ظاهر دارند از رنگ بندی گرفته تا شکل پایه ها و رومیزی ، می توانید بنا بر سلیقه و خواسته خود هر میزی را انتخاب کنید .

یک میز دخترانه زیبا و سفید ، این میز می تواند با انواع رنگ بندی و دکوراسیون هماهنگ شود ، یک کمد در اندازه خود میز در کنارش می تواند جایگاهی برای وسایل مورد نیاز شما باشد ، اگر فکر می کنید رومیزی کوچکی دارد می توانید از قفسه های بالای میز استفاده کنید .

میز تحریر دو نفره
میز تحریر دو نفره

این میز مختلط کاملا برای دو نفر مناسب است ، مهم نیست این میز را برای بزرگسالان تهیه می کنید یا کودکان ، این میز به راحتی برای دو نفر مناسب خواهد بود ، یک کمد در میانه میز کمک بزرگی برای جمع اوری وسایل تان می کند و فضای کافی را در اختیار هر دو نفر قرار می دهد .

میز مطالعه دخترانه
میز مطالعه دخترانه

یک میز تحریر دخترانه در رنگ بندی پاستیلی ، رنگ بندی هندسی و دو رنگ زیبایی که کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند ، این میز را تبدیل به یک انتخاب عالی کرده است ، کشوی بلند به شما در جمع آوری وسایلتان کمک می کند و البته انتخاب یک صندلی چوبی که کاملا با میز هماهنگ باشد نیز می تواند یک انتخاب عالی باشد .

میز بزرگ دو نفره برای مطالعه
میز بزرگ دو نفره برای مطالعه

یک میز بزرگ و دو نفره که فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، دو کشوی این میز برای نگهداری وسایل شما فضای بسیار زیادی دارد ، شاید آنقدر کاربردی باشد که بخواهید از این میز دو تا داشته باشید مانند عکس بالا …

میز مطالعه بلند
میز مطالعه بلند

یک میز بلند دیگر ، یک کشو به بزرگی میز که کاملا مناسب است و همۀ وسایل را پوشش می دهد ، می توانید صندلی را در رنگ بندی مخالف میز انتخاب کنید .

میز تحریر سفید رنگ
میز تحریر سفید رنگ

یک میز سفید دیگر … علاقه به دکوراسیون سفید انکار نشدنی است ، این میز سفید با دو کشوی بزرگ و دسته های طلایی رنگ یک قطعه خاص برای اتاق شما خواهد بود ، این کاناپه زیبا و دوست داشتنی کاملا می تواند با میز شما هماهنگ باشد .

میز مطالعه چوبی و شیشه ای
میز مطالعه چوبی و شیشه ای

یک میز از چوب و شیشه … روی این میز با رنگ طلایی کار شده است که با قرار گرفتن شیشه روی آن ، رنگ طلایی بیشتر خود را نشان می دهد و ظاهر فریبنده به میز می دهد .

میز مرمری
میز مرمری

یک میز مرمری فوق العاده دوست داشتنی ..

خب همه می دانند که این جنس از قطعات یک عمر طولانی دارند …

سنگ مرمر را در کنار چوب هم می توانید امتحان کنید .. پشیمان نخواهید شد .

میز تزئینی ظریف
میز تزئینی ظریف

یک انتخاب ظریف و دوست داشتنی ..

این میز پایه بلند سفید با دو کشو که هر آنچه از فضای نگهداری وسایل بخواهیم در اختیارمان قرار می دهد یک قطعه بی نظیر خواهد بود ..

ترکیب رنگ سفید و طلایی یک انتخاب بی نظیر و با شکوه است .

میز دو رنگ
میز دو رنگ

این میز دو رنگ به سادگی هر اتاقی را شگفت انگیز می کند .

میز بزرگ سفید با دو کشو که به راحتی وسایلتان در آن جا می شود می تواند یک انتخاب مناسب باشد .

به چه میز تحریری نیاز دارید ؟ بزرگ ؟ کوچک ؟ باریک یا پهن ؟  

با داشتن یک میز بزرگ می توانید تمام نیاز هایتان برای داشتن فضای کافی برای نگهداری وسایل را رفع کنید ، اگر به میز تحریر باریک نیاز دارید اما می خواهید دارای فضای ذخیره سازی باشد ، می توانید از قفسه استفاده کنید ، قفسه در کنار میز یا حتی بالای آن یک انتخاب عالی است .

طرح های سبک تر را ترجیح می دهید ؟

می توانید از پایه های سنجاقی یا میز های قابل ارتقا استفاده کنید .

سلیقه شما هر چه باشد همیشه یک انتخاب وجود دارد .

میز مطالعه بزرگ دو رنگ
میز مطالعه بزرگ دو رنگ

یک میز بسیار بزرگ در دو رنگ ، رومیزی از رنگ چوبِ غنی و تیره است در حالی که پایه های آن که همان کابینت هایش است از چوب سفید ساخته شده است ، فضای نگهداری وسایل در این میز بسیار زیاد است ، البته که این رومیزی هم جای زیادی دارد .

میز مینیمال با کمدهای بزرگ
میز مینیمال با کمدهای بزرگ

این میز فوق العاده در دسته مینیمال قرار می گیرد ، این میز به شما امکان می دهد از فضای اتاق تان به درستی استفاده کنید و تنها گوشه های بلا استفاده از اتاق را درگیر خود می کند ، این میز بزرگ است اما کاملا کاربردی ، کشوهای بزرگ این میز شوخی بردار نیست .

میز مطالعه مشکی طلایی
میز مطالعه مشکی طلایی

و اما یک میز فوق العاده …

این میز تنها یک ظاهر فوق العاده ندارد بلکه بسیار کاربردی است ، اگر بخواهیم از رنگ بندی سیاه و طلایی فوق العاده آن بگذریم ، بزرگی رومیزی آن بسیار کارآمد و خاص است و البته آن چرخ های دوست داشتنی که میز شما را به هر جایی می تواند جا به جا کند .

میز مطالعه دو نفره
میز مطالعه دو نفره

یک میز بزرگ و دو نفره که قابلیت جمع شدن دارد و البته رنگ بندی زیبا و دوست داشتنی آن به هر دکوراسیونی می آید . رومیزی آن جای بسیاری برای وسایل دارد ، در قسمت پایه ها هم می توانید وسایلتان را نگهدارید اما خبری از کمد و کشو نیست ، می توانید برای ارتقا محل نگهداری از قفسه استفاده کنید .

میز با کمدهای بزرگ
میز با کمدهای بزرگ

یک میز مینیمال دوست داشتنی دیگر با کمد های بزرگ و جا دار ..

این نوع از میز ها به راحتی در هر گوشه ای جا می شود و از فضا به خوبی استفاده می کند .

علاوه بر کشو های بزرگ و جادار از رومیزی بزرگ هم می توانید استفاده کنید .

میز مطالعه با پایه های سنجاقی
میز مطالعه با پایه های سنجاقی

یک میز زیبا با پایه های سنجاقی شکل در دو رنگ سیاه و قرمز ، پایه های قرمز این میز آن را به یک قطعه فوق العاده تبدیل کرده است ، رومیزی تیره آن هم جای کافی برای نگهداری وسایل تان را دارد ، یک صندلی با پایه های چوبی هم می تواند با این میز دوست داشتنی ترکیب خوبی به نظر برسد .

میز روستیک
میز روستیک

یک میز اسلب در طراحی روستیک ، با پایه های فلزی سیاه که ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کرده است ، این میز دوست داشتنی بدون کشو و کمد تنها فضای رومیزی را برای نگهداری وسایل در اختیارتان قرار می دهد .

میز تحریر با قفسه های زیاد
میز تحریر با قفسه های زیاد

 

یک میز بزرگ با کمد های بیشمار با طراحی روستیک که می تواند هر اتاقی را شگفت انگیز کند ، تقابل دو رنگ سفید و طرح طبیعی چوب یک هارمونی فوق العاده را به وجود آورده است .

میز تحریر با کابینت
میز تحریر با کابینت

 

یک میز تحریر فوق العاده خاص با قفسه های زیاد ، رومیزی خاکستری در کنار رنگ سفید یک ترکیب فوق العاده را به وجود آورده است ، این میز با قفسه های زیاد آنقدر فضای ذخیره سازی به شما می دهد که هیچ نیازی به قفسه و کمد دیگری نخواهید داشت .

میز مطالعه مینیمال
میز مطالعه مینیمال

 

میز مدرن باریک با دو کشوی زیبا ، با روکش چوبی و پایه های سنجاقی ، فضای خیلی کمی را اشغال می کند و بیش از هر چیز زیبایی خود را به رخ می کشد .

میز مطالعه ساده
میز مطالعه ساده

یک میز بزرگ و خیلی ساده همراه با کمد بزرگی که تعدادی کشو دارد ، این میز روستیک می تواند نیاز های شما را کاملا برطرف کند .

میز سفید طلایی
میز سفید طلایی

یک میز سفید – طلایی دیگر ، این میز فوق العاده می تواند برای هر گوشه ای از خانه مورد استفاده قرار بگیرد و تنها از رومیزی بزرگ آن استفاده کرد .

میز مطالعه دخترانه
میز مطالعه دخترانه

 

یک میز دوست داشتنی و دخترانه که با پایه های سنجاقی خود همه را شگفت زده می کند ، این میز سفید را می توانید به راحتی با هر رنگی ترکیب کنید و قاطعانه به شما می گوییم که هر دکوراسیونی را زیبا می کند .

میز مدرن دو کشویی
میز مدرن دو کشویی

 

یک میز – کمد بزرگ دیگر ، این میز با کابینت های خود تمام نیاز های شما را بر اورده می کند ، محکم و با دوام و البته کاربردی است و می توانید از آن برای نگهداری وسایل دیگرتان نیز استفاده کنید .

نویسنده : ن . پاکزاد

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی و میز تحریر :

WhatsApp us