یک میز تلویزیون اگرچه فقط در اتاق هایی که تلویزیون وجود دارد لازم به نظر می رسد ، می تواند مبلمان کاملاً نفیسی باشد که به عنوان نقطه کانونی عمل می کند یا از طریق طراحی و جزئیات به اتاق کمک می کند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا طرح های میز تلویزیون متنوع را به شما معرفی کنیم.

بخاطر موضوع ، ما تصور خواهیم کرد که شما به دنبال جایگاهی هستید که به پشتیبانی تلویزیون شما کمک کند و واحه ای آرامش ایجاد کند که در پایان روز مشتاق لذت بردن از آن هستید. اگر می خواهید بدانید که چه چیزی باعث ایجاد میز تلویزیون خوب می شود و بهترین مدل های فعلی بازار برای ارائه کدام یک هستند ، پس به جای مناسبی رسیده اید!

به دنبال چه چیزی باشیم

داشتن یک میز تلویزیون در محل آسایش منزل خود می تواند درمانی بر همه درد ها باشد ، خصوصاً در مواقعی که در موقع رفتن به سینما به دلایل مشخصی دلسرد می شوید. بنابراین ، اگر آماده سرمایه گذاری در یک میز تلویزیون هستید ، در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

اندازه

نیازی به گفتن نیست ، یکی از مهمترین مواردی که باید بخاطر بسپارید این است که اندازه میز باید بتواند از اندازه تلویزیون پشتیبانی کند بدون اینکه هرگز نگران افتادن آن باشید. همانطور که گفته شد ، شما باید اندازه تلویزیون را قبل از انتخاب یک میز مطابق اندازه بگیرید. شما می توانید ارتفاع و عرض تلویزیون را اندازه بگیرید و اعداد را یادداشت کنید.

به گفته برخی ، شما همچنین می توانید مورب تلویزیون را اندازه بگیرید و در 0.87 ضرب کنید. مشاهده خواهید کرد که حداقل عرض پهنای میز تلویزیون توصیه شده معمولاً 5 تا 15 سانت بیشتر از اندازه گیری مورب تلویزیون است.

به عنوان مثال ، یک تلویزیون 30 اینچی با میز تلویزیون با عرض حداقل 28 اینچ به خوبی کار می کند. تلویزیون های 50 اینچی با میز های 46 اینچی سازگار هستند و تلویزیون های 60 اینچی را می توان با تلویزیون های 54 اینچی جفت کرد.

فضا

سپس ، اندازه گیری میزان فضای موجود برای میز تلویزیون آینده خود را ادامه دهید. در صورت نداشتن فضای موجود برای قرار دادن جایگاه ، واقعاً فایده ای برای خرید آن ندارید ، و یک میز تلویزیونی که خیلی کوچک است ، درست دیدن صفحه تلویزیون خود را از فاصله دور دشوار می کند. اطمینان حاصل کنید که حداقل و حداکثر اندازه میز تلویزیون آینده شما باید چه اندازه باشد.

سبک ها

سبک های مختلف موجود را در نظر بگیرید و یکی از آنها را متناسب با دکوراسیون اتاق موجود خود انتخاب کنید. بخش ما در مورد “سبک های میز تلویزیون” شما را از طریق ویژگی های انواع مختلف موجود راهنمایی می کند و به شما در انتخاب آگاهانه کمک می کند.

کابلها

همیشه اگر به دنبال میز تلویزیونی هایی باشید که نوعی سیستم مدیریت کابل دارند ، بهترین کار را می کنید. با این کار پنهان کردن کابل ها برای شما آسان تر خواهد بود به گونه ای که نیاز به سوراخ کردن میز تلویزیون برای قرار دادن کابل ها نیست.

موارد اضافی

اگر می خواهید برخی از مواردی را که معمولاً هرکسی روی میز تلویزیون یا کنار آن قرار می گیرد (مانند کنترل یا کنسول های بازی) پنهان کنید ، به دنبال مدل هایی باشید که کشو دارند. درها به مخفی کردن شلوغی کمک می کنند و همچنین برخی از کابلهایی را که نمی خواهید قابل مشاهده باشند پنهان می کنند.

ایده های طراحی استند تلویزیون

روش های مختلفی وجود دارد که می توان میز تلویزیون ها را طبقه بندی کرد و آنها را به دسته های خاصی تقسیم کرد ، اما یکی از مشخص ترین طبقه بندی ها بر اساس سبک میز است. از آنجا که گزینه های زیادی وجود دارد ، این طبقه بندی خاص کمی بیشتر در مورد شکل ظاهری میز به شما می گوید و به شما می گوید که آیا می تواند با دکوراسیون موجود شما مطابقت داشته باشد یا نه. محبوب ترین میز های تلویزیون با توجه به سبک آنها عبارتند از:

ترکیبی

این نوع میز تلویزیون عناصر مدرن و سنتی را با هم ترکیب می کند و در نهایت به محصولی تبدیل می شود که در عین سادگی پیچیده است. میز های تلویزیونی ترکیبی معمولاً در تن های خنثی در دسترس هستند و به راحتی با چندین دکور موجود مطابقت دارند.

طرح های میز تلویزیون معاصر و مدرن

این دسته از میز های خاص تلویزیون معمولاً ساختاری فلزی یا شیشه ای را نشان می دهد که دارای خطوط نرم و صاف و اغلب اوقات سطوح براق است. تلویزیون های مدرن به طور معمول فاقد حکاکی و جزئیات پیچیده هستند و بیشتر تمرکز آنها بر ارائه ظاهری مینیمالیستی است.

طرح های میز تلویزیون سنتی

میز های تلویزیون سنتی معمولاً از چوب سخت یا چوب ساخته شده ساخته می شوند و دارای عناصر تزئینی هستند که معیارهای ظرافت منظم هستند. غالباً میز های سنتی تلویزیون را با پاهای تراشیده شده ، جزئیات پیچیده و ظاهری بی انتها مشاهده خواهید کرد.

طرح میز تلویزیون روستایی

مبلمان روستایی اغلب به عنوان بخشی از سبک سنتی در نظر گرفته می شود ، اما دارای جزئیات کلبه ای یا کشوری است و طرحی دارد که معمولاً دارای جزئیات پریشان است. این میز های تلویزیون به طور معمول از چوب های سبک تر و شخصیت های مشخص شده توسط جزئیات طبیعی و منحصر به فرد ساخته می شوند.

طرح های میز تلویزیون صنعتی

به دلیل طراحی که اغلب میله ها و قاب های فلزی را در معرض دید قرار می دهد ، شناخت این دسته نسبتاً آسان است. با خطوط تیز و نگاه مکانیکی مشخص می شود.

اواسط قرن مدرن

جزئیات طراحی یک میز تلویزیون مدرن در اواسط قرن اغلب باعث می شود آن را با انواع دیگر اشتباه بگیریم. این میز ها از پایه های چند تکه ، خطوط صاف و چوب های سبک ساخته می شوند .

بهترین ایده های استند تلویزیون معاصر

طرح های میز تلویزیون چوب سخت
طرح های میز تلویزیون چوب سخت

اولین پیشنهاد در لیست امروز یک میز تلویزیون150 سانتی متر عرض ، 70 سانتی متر ارتفاع ، 45 سانتی متر عرض است که دارای دو قفسه و دو کابینت برای پنهان کردن بی نظمی است اما همچنین فضایی را برای ذخیره مواردی که بخشی از وسایل تلویزیون شما هستند به شما ارائه می دهد . ظرفیت این میز 145 کیلو گرم است و از چوب صنوبر اصلاح شده ساخته شده است. این میز یک قاب آهنی ظریف دارد و اگر با صفحات چوبی ترکیب شود ، یک میز تلویزیون معاصر زیبا برای اتاق نشیمن ایجاد می کند.

استند تلویزیون فرانکو  71 ”

طرح های میز تلویزیون چوب سخت
طرح های میز تلویزیون چوب سخت

یک میز تلویزیون خوب و زیبا با خطوط صاف و طراحی مینیمالیستی فرانکو است. ابعاد آن 180 سانتی متر عرض ، 30 سانتی متر ارتفاع ، 35 سانتی متر عمق است و می تواند تلویزیون های تا 80 اینچ را در خود جای دهد. از تخته MDF چند لایه و روکش PVC در کنار هم قرار گرفته اند تا یک مبلمان ایجاد شود که می تواند وزن کلی 31 کیلو گرم را تحمل کند. به دو کشو یک شکل تقسیم شده است که هر کدام دارای اندازه ذخیره سازی 33 سانتی متر ارتفاع ، 89 سانتی متر عرض ، 31 سانتی متر عمق است.

میز تلویزیون Autry 71 ”

میز تلویزیون Autry 71
میز تلویزیون Autry 71

یک میز تلویزیونی معاصر دیگر این مدل زیبا است که دارای ابعاد 180 سانتی متر عرض ، 47 سانتی متر ارتفاع ، 42 سانتی متر عمق است و فضای ذخیره سازی زیادی را برای کسانی که می خواهند فضای میز خود را منظم تنظیم کنند فراهم می کند. از روکش گردو و چوبMDF  ساخته شده است و دارای سه کشو است که به شما کمک می کند انواع موارد مربوط به تلویزیون و غیر مالتی مدیا را پنهان کنید. ظرفیت کلی آن 68 کیلو گرم است و از شیشه های مناسب کنترل از راه دور بهره می برد.

میز تلویزیون پرسفون 79 ”

میز تلویزیون پرسفون 79
میز تلویزیون پرسفون 79

میز تلویزیون پرسفون یکی دیگر از جواهرات اضافه شده به این لیست است که یکی از زیباترین میز های بزرگ تلویزیون است که امروز خواهید دید. این دستگاه می تواند تلویزیون های تا 88 اینچ را در خود جای دهد ، اندازه 200 سانتی متر عرض ، 38 سانتی متر ارتفاع ، 45 سانتی متر عمق و فضای ذخیره سازی زیادی برای کار شما فراهم می کند. این میز از چوب ساخته شده است و دارای صفحه براق است که در نسخه سفید براق موجود است. این میز دارای دو کشو و دو قفسه است و کل مبلمان دارای تحمل وزن 68 کیلو گرم است.

میز تلویزیون Auerbach 65 ”

میز تلویزیون پرسفون 79
میز تلویزیون پرسفون 79

در مرحله بعدی ، ما یک میز تلویزیونی معاصر و زیبا و سفید دیگر با خطوط سفید و طراحی زیبا داریم که تقریباً در هر اتاق به سبک مدرن جای می گیرد. ابعاد آن165  سانتی متر عرض ، 45 سانتی متر ارتفاع ، 45 سانتی متر عمق است و دارای سه کشو است که فضای ذخیره سازی زیادی برای وسایل شما فراهم می کند. این میز می تواند تلویزیون های حداکثر 70 اینچی را در خود جای دهد و از وزنی تا 45 کیلو گرم پشتیبانی می کند. کشوها دارای سیستم کشویی نرم و صاف بوده و قفسه ها مجهز به بریدگی های مدیریت کابل هستند.

میز تلویزیون لوکاس59 ”

میز تلویزیون لوکاس59
میز تلویزیون لوکاس59

با توانایی تحمل وزن تا 56 کیلو گرم ، میز تلویزیون لوکاس را برای شما به ارمغان می آوریم. این میز از چوب ساخته شده است و دارای روکش طبیعی با کشوهای سفید است که یک کنتراست زیبا در یک میز ایجاد می کند که هم برای دکوراسیون اتاق مدرن و هم میانه قرن مناسب است. ابعاد آن 150 سانتی متر عرض ، 40 سانتی متر ارتفاع ، 40 سانتی متر عمق است و دارای دو کشو و دو قفسه است. این میز شامل یک سیستم مدیریت کابل است و با تلویزیون های تا 65 اینچ واقعا کارآمد است.

میز  تلویزیون ویلیامز 64

ویلیامز یک میز تلویزیونی دیگر است که با دکوراسیون اتاق مدرن و اواسط قرن مطابقت دارد ، با یک رنگبندی سفید و دارای پایه های زاویه دار برای داشتن طراحی متفاوت تر است . اندازه کل این میز 162 سانتی متر عرض ، 68 سانتی متر ارتفاع ، 48 سانتی متر عمق است و با سه کشو و یک کابینت با مکانیزم درب ریلی طراحی شده است. به لطف ساخت چوب ماهون می تواند وزن کلی 136 کیلوگرم را تحمل کند. این میز ، تلویزیون تا 80 اینچ را در خود جای داده و کاملاً نصب می شود.

میز تلویزیون لندن 64 ”

میز تلویزیون ویلیامز 64
میز تلویزیون ویلیامز 64

اگر طرفدار میز تلویزیون های سفید هستید ، میز لندن را دوست خواهید داشت. ساختار چوبی آن چنان محکم است که می تواند تا 225 کیلوگرم وزن را تحمل کند ، که بیش از آن است که برای سایر مدل های مشابه می توان گفت. ابعاد آن 162 سانتی متر عرض ، 70 سانتی متر ارتفاع ، 45 سانتی متر عمق است و با میز های تلویزیون تا 60 اینچ سازگار است. این میز یک کابینت دو درب و دو قفسه ذخیره سازی اضافی دارد که فضای زیادی را برای ذخیره انواع وسایل در اختیار شما قرار می دهد.

میز تلویزیون والورا 79 ”

میز تلویزیون والورا 79
میز تلویزیون والورا 79

میز تلویزیون والورا قطعاً محصولی است که باید از آن مراقبت کرد. این میز ساخته شده از چوب سخت ، فولاد و روکش طبیعی است که منجر به ایجاد یک مبلمان مدرن بسیار شیک می شود. ابعاد آن 200 سانتی متر عرض ، 50 سانتی متر ارتفاع ، 45 سانتی متر عمق است و می تواند تلویزیون هایی با حداکثر اندازه صفحه نمایش 88 اینچ را در خود جای دهد. این میز می تواند وزن کلی 80 کیلوگرم را تحمل کند و دارای دو قفسه داخلی و دو کشو است.

سوالات متداول

از چه چیزی می توانم به جای میز تلویزیون استفاده کنم؟

گزینه های زیادی برای افرادی که نمی خواهند از میز تلویزیون استفاده کنند وجود دارد . سایر گزینه ها شامل صندوقچه ، کمد ، میز کنسول ، نیمکت ، میز شومینه ، سه پایه تلویزیون ، قفسه کتاب و تقریباً همه مبلمان هایی است که می تواند اندازه و وزن تلویزیون را تحمل کند و آن را در موقعیتی نگه دارد که برای زاویه دید شخصی شما راحت است.

برای تلویزیون 60 اینچ به چه میز تلویزیونی نیاز دارم؟

برای یک تلویزیون 60 اینچی ، اندازه پایه تلویزیون توصیه شده 132 سانتی متر طول ، 74 سانتی متر ارتفاع است.

برای تلویزیون 65 اینچ به چقدر عرض برای میز تلویزیون نیاز دارم؟

اگر شما یک تلویزیون 65 اینچی دارید یا می خواهید آن را بخرید ، می بایست میزی با عرض حداقل 144 سانتی متر داشته باشید.

آیا یک میز تلویزیون 50 اینچ می تواند یک تلویزیون 55 اینچ را در خود جای دهد؟

بهتر است به دنبال میزی با اندازه مناسب تلویزیون خود باشید . یک تلویزیون 50 اینچی روی یک میز قرار می گیرد که عرض آن 110 سانتی متر است ، اما یک تلویزیون 55 اینچ به میز 121 سانتی متری نیاز دارد. اگرچه تلویزیون بزرگتر می تواند در جایگاه کوچکتر قرار بگیرد ، اما بهتر است هیچ ریسکی نکنید.

سخن  نهایی

وقتی برای خرید یک میز تلویزیون بیرون می روید ، سه چیز باید در بالای لیست اولویت ها قرار بگیرند: حداکثر اندازه تلویزیون که می تواند در آن جای بگیرد ، حداکثر ظرفیت وزن برای کل جایگاه و سبک ، زیرا باید با دکور خانه شما مطابقت داشته باشد. اگر این سه جنبه را در نظر بگیرید ، بقیه موارد صرفاً جزئیات و سلیقه شخصی شما است.

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز تلویزیون چوبی ، میز تلویزیون با چوب MDF  ، میز تلویزیون با چوب صنوبر

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us