ما در اینجا هستیم تا مروری جامع بر انواع طرح ها ، مواد و سبک های مختلفی که امروزه از میز تلویزیون طرفداران بیشتری دارد را ارائه دهیم.

میز تلویزیون قفسه باز
میز تلویزیون قفسه باز

در بالا یک پایه قفسه باز مدرن با چوب منحنی غنی ، تیرهای پشتیبانی فلزی و قفسه های شیشه ای دودی قرار دارد. با ترکیب چندین عنصر از مبلمان که امروز به اشتراک می گذاریم ، معرفی کاملی برای طیف میز تلویزیون است که هنگام خرید مبلمان خود با آن روبرو می شوید.

برای ایجاد وضوح و هدف در جستجوی یک میز تلویزیون جدید ، ما مهمترین ملاحظات را به سه دسته تقسیم کرده ایم: طراحی ، مواد و سبک. در هر یک از این قلمروها ما بر روی مبلمان موجودی که با آنها روبرو می شوید تمرکز کرده و یک نمونه محصول جذاب و خاص را به اشتراک می گذاریم.

طرح

مهمترین تصمیم در مورد استند جدید تلویزیون ، طراحی کلی خواهد بود که برای شما و خانه شما بهترین نتیجه را داشته باشد. این شکل ، ساختار و عملکرد خاصی است که شما احتمالاً سال ها از آن استفاده خواهید کرد ، بنابراین یافتن طراحی مناسب از اهمیت بالاتری برخوردار است.

نمونه میز تلویزیون قفسه باز
نمونه میز تلویزیون قفسه باز

قفسه باز

طراحی قفسه های باز به سرعت در حال محبوب ترین شدن است ، خصوصاً برای کسانی که به دنبال تنظیمات کم مصرف تر ، صرفه جویی در فضای و تأمین عنصر بصری باز هستند. معمولاً یک قاب مرکزی چندین قفسه را در خود نگه می دارد و اغلب یک براکت نصب برای خود تلویزیون فراهم می کند.

کنسول

با طراحی منحصر به فرد و جامع ، طراحی کنسول دارای قفسه های مفید و سطح فراوان در یک مبلمان مختصر است . اکثر مدل ها دارای قفسه بندی بسته و ساختار مستطیلی هستند.

میز تلویزیون کنسولی
میز تلویزیون کنسولی

چرخان

میز تلویزیونی با طراحی گردان ، کل ساختار را بر روی یک سکو چرخان تنظیم می کند ، و این امکان را فراهم می کند تا خود پایه در هر جهت خاص برای دید بهتر زاویه دار باشد. این برای تلویزیون های فاقد پایه چرخان یا برای کسانی که بلندگوها را داخل یا روی پایه قرار می دهند بسیار مناسب است.

میز تلویزیون های قفسه باز
میز تلویزیون های قفسه باز

 شناور

طرح شناور یک واحد دیواری است که فضای کف کاملاً باز و ظاهری تمیز و بدون مانع را فراهم می کند. اینها شامل قفسه بندی هستند. تلویزیون ها را می توان در بالا قرار داد یا خود را بالای پایه شناور نصب کرد.

میز تلویزیون های شناور
میز تلویزیون های شناور

انواع مختلف میز تلویزیون

دومین مورد توجه مهم در غرفه تلویزیون جدید ، مواد سازنده خواهد بود. آیا مدل چوبی سنتی تر و بی انتها می خواهید؟ شاید شما در ساخت فلز چیزی صنعتی یا مینیمالیستی ترجیح می دهید. مدل های شیشه ای محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

چوب

چوب ، سنتی ترین ماده مبلمان ، همچنین متداول ترین ساخت میز تلویزیون است. اگرچه محبوبیت واحدهای فلزی و شیشه ای افزایش یافته است ، وسعت سبک ، رنگ و کاربرد به چوب قدرت می بخشد.

انواع میز های چوبی
انواع میز های چوبی

فلز

یک میز تلویزیون فلزی محکم ، سبک تر از چوب بوده و دارای مشخصات نازک تری است. این مدل ها اغلب می توانند به صورت پیکربندی های جدید درآیند و دارای الگوها و برش های منحصر به فرد هستند. مدرن ترین واحدها غالباً در ساخت از فلز استفاده می کنند ، چه به تنهایی و چه با قفسه های شیشه ای.

میز فلزی برای تلویزیون
میز فلزی برای تلویزیون

 شیشه

این مدل فضای بصری را باز می کنند و لوازم الکترونیکی را با زیبایی محرمانه نشان می دهند. پایه های تلویزیون شیشه ای که معمولاً به همراه تکه های پشتیبانی فلزی نصب می شوند ، برای کسانی که فضای خالی از هم ریختگی را ارزش دارند مناسب است.

میز شیشه ای
میز شیشه ای

سبک

هنگامی که به طراحی و ساخت متریال میز تلویزیون جدید خود پرداختید ، می خواهید روی یک سبک تمرکز کنید. این مشخصه مشخصه نهایی هر مبلمان است و اهمیت آن به عنوان مرکز کانونی اتاق نشیمن یا خانواده شما بسیار برجسته است.

 معاصر

طراحی معاصر با ماهیت فعلی آن تعریف می شود. این ها طرح های جدید و تازه ای هستند که در گذشته نمی توانستند ظاهر شوند. پایه های تلویزیونی با سبک مدرن چه مینیمالیستی و چه آراسته ، چوبی یا فلزی ، ظاهر جسورانه ای پیشرو در هر خانه ای دارند.

میز تلویزیون معاصر
میز تلویزیون معاصر

سنتی

سبک سنتی تداعی نگاه بی انتها، با زنگ های غنی چوب، کابینت، کمد مانند و جامد، ظاهر طبیعی است. در تصویر فوق نمونه ای از میز تلویزیون سنتی را مشاهده می کنید.

میز تلویزیونی سنتی
میز تلویزیونی سنتی

 مدرن

مبلمان مدرن به عنوان سبکی مبتنی بر فرم های لبه اواسط قرن بیستم ، ظاهری منحصر به فرد و آینده نگرانه دارند. با سبک های جسورانه ، اغلب مینیمالیستی ، این سبک بر عملکرد و فرم در اندازه برابر تأکید می کند.

روستایی

معمولاً مبلمان روستایی به گونه ای طراحی شده اند که چوبی ، به سبک قدیمی و بسیار در خانه در کابین کوه ظاهر می شوند. این قطعات اغلب از چوب های اصلاح شده ، طبیعی یا غیراصلاحی نشده و فلزات کهنه برای جلوه ای از درخت استفاده می کنند.

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما عزیزان بوده باشد و راهنمای خوبی برای خرید میز تلویزیون شما بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us