برای پذیرایی از مهمانان و یا حتی تزئین اتاق نشیمن از میزهای عسلی یا همان جلو مبلی استفاده می شود. در مطالب گذشته در رابطه با انواع میزهای جلومبلی مربع و مستطیل شکل صحبت کرده ایم. در این مطلب قصد داریم به جدید ترین طرح های میز جلو مبلی گرد بپردازیم.

میز جلو مبلی گرد 2021

اگر به دنبال یک سبک جدید و مدرن برای اتاق نشیمن خود هستید می توانید به دنبال میز های جلو مبلی گرد باشید. طراحی پایه‌های میز گرد، کلی مدل زیبا و جدید در دنیای دکوراسیون ایجاد می‌کنند.

میز جلو مبلی جدید گرد
میز جلو مبلی جدید گرد

انواع میز جلو مبلی گرد

میز جلو مبلی گرد مدرن

میز جلو مبلی مدرن برای دکوراسیون به سبک مدرن استفاده می شود و نسبت به باقی سبک های میز جلو مبلی طرفداران بیشتری دارد چرا که همخوانی بیشتری حتی با دیگر سبک های دکوراسیون به وجود می آورد.  میز جلو مبلی مدرن دارای ظاهری ساده و با خطوط منظم است و زیبایی و عملکرد را کنار هم پیش می برد.

میز گرد جلومبلی مدرن
میز گرد جلومبلی مدرن

میز جلو مبلی روستیک

میزهای به سبک روستیک بیشتر چوبی بوده و ظاهری ساده دارند. این میزها مناسب سبک دکوراسیون روستیک و ویلاهای چوبی می باشند. این میزهای گرد معمولا با پایه های فلزی و صفحه ی گرد چوبی طراحی می شوند.

میز جلو مبلی گرد روستیک
میز جلو مبلی گرد روستیک

میز جلومبلی گرد چند طبقه

این مدل میزها که در تصویر پایین هم مشاهده می کنید فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل دارند و معمولا دارای چند کشو زیر میز می باشند.

میز گرد چند طبقه
میز گرد چند طبقه

میز جلومبلی ام دی اف

چوب ام دی اف را دیگر تقریبا همه می شناسند. اگر به دنبال یک جنس چوب مناسب برای میز خود هستید بهترین گزینه چوب ام دی اف می باشد.

میز های گرد جلومبلی ام دی اف
میز های گرد جلومبلی ام دی اف

میز جلو مبلی شیشه ای

میز جلو مبلی شیشه ای از آن مدلهایی است که طرفدار زیاد دارد به شرط آنکه کار از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد و طرح و مدل زیبایی داشته باشد. نمونه زیر یکی از این مدلهاست.

میز جلو مبلی شیشه ای
میز جلو مبلی شیشه ای

برای خرید میز گرد جلو مبلی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  • بودجه و میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید میز کنید
  • در نظر گرفتن سبک اتاق نشیمن و دکوراسیون منزل، تا بتوانید متناسب با سبک آن میز جلو مبلی خریداری کنید
  • در نظر گرفتن فضای موجود در خانه و انتخاب یک میز با ابعاد مناسب
  • جنس میز را سعی کنید به گونه ای انتخاب کنید که به قول معروف عمری باشد و بتوانید تا چند سال از آن استفاده کنید

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن بتوانید در خرید میز جلو مبلی منزل خود استفاده و راهنمایی لازم ببرید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us