یک میز قهوه ، قطعه اصلی هر اتاق نشیمن است. گاهی اوقات ، انتخاب یک میز قهوه خوری جدید ممکن است کمی طاقت فرسا باشد. پس از همه ، این یک خرید بزرگ است که احساس کل خانه شما را تغییر خواهد داد. بنابراین ، مهم است که شما یک میز قهوه مناسب برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. خوشبختانه با چند نکته آسان می تواند روند کار را کمی آسان کند.

نکاتی برای انتخاب میز قهوه مناسب

نکته شماره 1: اندازه

اندازه میز قهوه خوری شما فاکتور بسیار مهمی برای انتخاب قطعه مناسب فضای شماست. یک میز قهوه خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می تواند احساس و راحتی فضا را جبران کند. یک قاعده کلی انتخاب یک میز قهوه است که از 2/3 طول کلی مبل بزرگتر نباشد. در حالی که نمی خواهید خیلی بزرگ شوید ، اما می خواهید از کوچک شدن و ایجاد تناسب در میز نیز دور باشید. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که میز قهوه خوری شما بزرگتر از نصف اندازه کاناپه شما است.

میز قهوه خوری
میز قهوه خوری

نکته شماره 2: قد

علاوه بر طول میز قهوه ، ارتفاع آن را نیز نادیده نگیرید زیرا این نیز جزئیات مهمی است. ارتفاع اکثر میزهای قهوه با ارتفاع صندلی مبل ، معمولاً در حدود 19-19 -19 قد دارند. بسیاری از افراد نیز ترجیح می دهند میزهایشان یک یا دو اینچ کوتاه از کاناپه هایشان باشد. این همه در اولویت مربوط به تقارن است. با این حال ، در پایان روز ، میز شما نباید از مبل راحتی بالاتر باشد. این می تواند مبل راحتی شما را کم کند و میز شما فضا را اشغال کند.

انواع میز برای قهوه خوری
انواع میز برای قهوه خوری

نکته شماره 3: شکل دهید

انتخاب یک شکل خاص می تواند حس کل فضای شما را تغییر دهد. هنگام انتخاب شکل میز خود ، توجه داشته باشید که دوست دارید فضا چگونه احساس شود و فضای اتاق شما به چه میزان اجازه می دهد. همچنین ، در نظر بگیرید که بسته به نیاز شما در واقع چقدر از فضا استفاده خواهید کرد.

مزایای میز چوبی قهوه خوری
مزایای میز چوبی قهوه خوری

اگر یک کاناپه بزرگ دارید و به سطح زیادی احتیاج ندارید ، یک میز مستطیل شکل عالی خواهد بود. این شکل برای فضاهای باریک نیز به خوبی کار می کند و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. از طرف دیگر ، میزهای قهوه خوری مربعی شکل یک احساس مشترک عالی را ایجاد می کنند. علاوه بر این ، اگر اتاق غذاخوری بزرگتری داشته باشید ، فضای بیشتری را اشغال می کنند. این باعث می شود فضای شما خالی و سرد نشود.

نکته شماره 4: سبک

امروزه سبک های مختلفی از میزهای قهوه در بازار موجود است. از میز قهوه خانه ای در مزرعه گرفته تا حس صنعتی می توانید تقریباً هر سبکی را که دوست دارید پیدا کنید. پایه های فلزی ، کشوها ، قفسه های پایین … به این جزئیات سبک توجه کنید زیرا آنها همچنین می توانند کاربردهای کاربردی ارائه دهند. آیا احساس باز و هوایی بدون وزن پایین را دوست دارید یا برای تنظیم مجلات و بازی های رومیزی به قفسه یا کشوی زیرین نیاز دارید؟ بسته به پاسخ خود ، می خواهید یک جدول متفاوت برای فضای خود انتخاب کنید.

میز چوبی قهوه خوری مدرن
میز چوبی قهوه خوری مدرن

برای انتخاب سبک مناسب برای فضای خود ، رنگ موادی را که به آنها جذب می کنید در نظر بگیرید. اگر به آشپزخانه به صفحات میز سنگ مرمر روشن و پشت جلویی سفید بچرخید ، احتمالاً احساس سبک تر و مدرن تری خواهید داشت . از طرف دیگر ، اگر چوب های تیره تر ، کاناپه های سیاه و لهجه های تیره را دوست دارید ، ممکن است یک احساس صنعتی داشته باشید .

نکته شماره 5: مواد

بسته به میزان استفاده از میز قهوه خوری شما ، انتخاب ماده ای که بتواند آن را نگه دارد ضروری است. چوب های سخت جامد سطح با دوامی را فراهم می کنند که برخی از آنها بر اساس ضریب سختی دوام کمی بیشتری دارند. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که یک قطعه چوب سخت را انتخاب کنید که دارای پایان ماندگار و بادوام باشد!

میز کوچک قهوه خوری
میز کوچک قهوه خوری

با اکثر فروشگاه های بزرگ جعبه ، میزهای قهوه خوری آنها از تخته خرده چوب ساخته شده است. این مواد معمولاً فقط چند سال طول می کشد ، مهم نیست که چقدر از آن مراقبت می کنید. بنابراین ، اگر دوست دارید یک میز قهوه ساز جامد و با دوام برای چندین دهه در خانواده شما باشد ، بهتر است یک قطعه ساخته شده از چوب واقعی تهیه کنید.

انتخاب میز قهوه مناسب برای فضای خود

امیدواریم این پست وبلاگ به شما کمک کند میز قهوه خوری مناسب خود را انتخاب کنید. در پایان روز ، اگر عاشق شکل ظاهری یک میز قهوه خوری هستید و فضای آن کاملاً متناسب با فضای شماست ، برای خانه شما مناسب است!

ما خیلی دوست داریم به شما کمک کنیم میز قهوه خوری مناسب فضای خود را انتخاب کنید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us