گرچه میزهای ناهار خوری مستطیلی کاملاً پیشگامانه نیستند ، اما به همین دلیل برای بسیاری از طراحان داخلی مورد پسند واقع شده اند – برای اکثر اتاق ها شکل بهینه ای هستند و فضای زیادی برای نشستن فراهم می کنند. به علاوه ، از آنجا که آنها متداول ترین شکل میز غذاخوری هستند ، یافتن آن در رنگ و استایل دقیق مورد نظر آسان است. بنابراین خواه یک میز ناهار خوری مستطیلی شکل در خانه با یک صفحه از چوب و یا یک میز شیشه ای براق با پایه مجسمه ای داشته باشید ، خوش شانس هستید! اما با وجود بسیاری از گزینه های میز ناهار خوری مستطیل در بازار ، چگونه بهترین ها را پیدا می کنید؟ برای شروع ، به سادگی 51 مورد علاقه خود را در زیر بررسی کنید.

میز ناهار خوری مستطیلی سیاه:

 آیا در سمت تاریک به دنبال چیزی هستید؟ این میز مستطیل سیاه را بررسی کنید. این میز که بر روی دو قاب مربع چدنی قرار گرفته است ، با شکل و رنگ آمیزی ساده ، یک نوع مینیمال است . اگر به دنبال یک میز چند منظوره هستید ، این قطعه همچنین میز تحریر افسانه ای را ایجاد می کند. 

میز ناهار خوری مستطیلی سیاه
میز ناهار خوری مستطیلی سیاه

میز ناهار خوری مستطیل طلایی با صفحه شیشه ای: 

کمی احساس شیشه و طلا برای احساس زیبایی و ظرافت منطقه غذا خوردن شماست. این میز مقرون به صرفه دارای پایه طلای فلزی است که روی آن به صورت مستطیلی قرار گرفته است. اندازه کوچک تر آن را برای آپارتمان های کوچک یا آشپزخانه ای مناسب می سازد. 

میز ناهار خوری مستطیل طلایی با صفحه شیشه ای
میز ناهار خوری مستطیل طلایی با صفحه شیشه ای

میز ناهار خوری بتنی مستطیل:

 شاید شما چیزی را بخواهید که ترکیبی از پالایش و سبک صنعتی را ارائه دهد. اگر چنین است ، سعی کنید این میز بتنی و فلزی را به داخل خانه خود بیاورید. رومیزی مستطیل شکل دارای دوام و تحریکات صنعتی است ، در حالی که پایه فولادی صیقلی زیبایی خشن سنگ را کمی جبران می کند.

میز ناهار خوری بتنی مستطیل
میز ناهار خوری بتنی مستطیل

میز اتاق ناهار خوری شیشه ای مستطیل: 

براق و ساده ، این میز ناهار خوری گزینه ای همیشگی است که بدون دردسر با هر دکوراسیونی ترکیب می شود. پایه های نازک و قسمت بالای شیشه ای آن اطمینان می دهد که در یک اتاق غلبه نمی کند و در بسیاری از بازسازی های خانه دوام خواهد داشت.

میز اتاق ناهار خوری شیشه ای مستطیل
میز اتاق ناهار خوری شیشه ای مستطیل

میز ناهار خوری مستطیل با شیشه های رنگی: 

اگر روی میز شیشه ای قرار گرفته اید ، گزینه شیشه های رنگی نیز وجود دارد. از آنجا که شیشه های رنگی ظاهری غیرمعمول دارند که معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد ، راهی مطمئن برای اطمینان از فضای غذاخوری شما چیزی غیر از عادی است. این میز ، به ویژه ، دارای یک صفحه قهوه ای شکلاتی است که گرمای زیادی به تجربه غذاخوردن شما می بخشد.

میز ناهار خوری مستطیل با شیشه های رنگی
میز ناهار خوری مستطیل با شیشه های رنگی

میز ناهار خوری مستطیل مشکی معاصر: 

یک رنگ تمام مشکی باعث می شود جزئیات الهام گرفته از ,واقعیت بر روی این قطعه بدرخشند. با طراحی پویا و رنگ آمیزی یکنواخت ، بوم مناسبی را برای نمایش چند لهجه تکه ای رنگی یا فلزی ارائه می دهد. میزی با نیمکت می خواهید؟ شکل بلند این زیبایی سیاه آن را برای کشویی نیمکت از یک طرف ایده آل کرده است.

میز ناهار خوری مستطیل مشکی معاصر
میز ناهار خوری مستطیل مشکی معاصر

میز ناهار خوری مستطیل بزرگ سیاه: 

این میز لوکس ساخته شده ایتالیایی با میز رومیزی قابل توسعه و طراحی زیبا نا امیدکننده نخواهد بود – ما از پایه نامتقارن چشم نواز آن سیر نمی شویم! این یک میز همه کاره است که با دکوراسیون مدرن یا مدرن و همچنین خانه های سبک صنعتی با ساخت چوب و فلز ترکیب می شود.

میز ناهار خوری مستطیل بزرگ سیاه
میز ناهار خوری مستطیل بزرگ سیاه

میز ناهار خوری مستطیل 60 اینچ:

میز پایه ای که برای اتاق های باریک یا طولانی مناسب باشد. پایه X خمیده فضای زیادی برای جمع و خارج شدن صندلی ها فراهم می کند ، بنابراین برای اتاق های ناهار خوری جمع و جور گزینه بسیار خوبی است.

میز ناهار خوری مستطیل 60 اینچ
میز ناهار خوری مستطیل 60 اینچ

میز ناهار خوری مستطیل گسترده شده معاصر: 

بسیاری از میزهای براق موجود در سیاه یا سفید وجود دارد ، به همین دلیل ما رنگ آمیزی گرم و غیرمعمول این میز مستطیل را دوست داریم. این میز قابل ارتقا در یک رنگ خاکستری براق ارائه می شود که ظاهری نرم و لطیف حتی با خطوط واضح و پایه فولاد ضد زنگ ارائه می دهد. با این حال ، اگر رنگ خاکستری سبک شما نیست ، در رنگ های سیاه ، سفید یا چوبی نیز موجود است.

میز ناهار خوری مستطیل گسترده شده معاصر
میز ناهار خوری مستطیل گسترده شده معاصر

میز ناهار خوری مستطیل مستطیل: 

اگر می خواهید فضای اتاق ناهار خوری شما بیشتر شود اما میز نامرئی استفاده کنید! ، پس این میز آینه را به هم بزنید. طراحی کاملاً آینه ای آن در هر محیطی بسیار پر زرق و برق احساس می شود. بعلاوه ، نور اطراف هر منطقه ای را که قرار داده شده منعکس می کند ، که به نوبه خود باعث می شود فضای اتاق بیشتر جادار شود.

میز ناهار خوری مستطیل مستطیل
میز ناهار خوری مستطیل مستطیل

میز ناهار خوری سنگ مرمر و طلا: 

با کمی سنگ مرمر و طلا جلوه ای جذاب پیدا کنید. در حالی که سنگ مرمر همیشه یک انتخاب بی انتها و ظریف است ، این میز با افزودن پایه های U شکل از طلای فلزی ، آن را بسیار لوکس نشان می دهد. ظاهر را دوست دارید اما فضای غذاخوری خود را دوست ندارید؟ از این میز در یک دفتر کار خانگی استفاده کنید تا میز کار منحصر به فردی ایجاد کنید که همیشه شیک به نظر برسد.

میز ناهار خوری سنگ مرمر و طلا
میز ناهار خوری سنگ مرمر و طلا

میز اتاق ناهار خوری مدرن مستطیل سفید: 

یک میز مدرن که سبک بزرگی را با قیمت اندک ارائه می دهد.این میز بسیار راحت تمیز می شود. ما از آن به عنوان میز صبحانه و میز تکالیف بچه ها استفاده می کنیم. با صندلی های سفید ترکیب خوبی خواهد داشتت.

میز ناهار خوری مستطیل فلزی: 

اگر به دنبال میزی هستید که تمام آن فلزی باشد، این میز ناهار خوری براق وجود دارد. آن را با صندلی های مطابق جفت کنید یا با برخی از صندلی های چوبی روستایی جفت کنید تا پتانسیل صنعتی این قطعه را بازی کنید.

میز اتاق ناهار خوری مدرن مستطیل فلزی
میز اتاق ناهار خوری مدرن مستطیل فلزی

میز ناهار خوری از خانه های فولادی ضد زنگ:

 پایه آن از جنس استنلس استیل براق و قسمت بالای آن از چوب مات دارای کنتراست پویایی است که مطمئناً چند سر آن را چرخانده است. با این حال ، این میز ناهار خوری نه تنها ظاهری چشمگیر دارد ، بلکه بسیار کاربردی نیز هست. رویه چوب گردو به ضخامت 2 اینچ دارای روکش دستی و روغنی است که می تواند ظروف گرم و سرد را تحمل کند.

میز ناهار خوری از خانه های فولادی ضد زنگ
میز ناهار خوری از خانه های فولادی ضد زنگ

میز ناهار خوری مستطیل بلوط:

 طراحی تمیز با عملکرد و بلوط لازم برای هر کسی که بخواهد زیبایی زیبایی اسکاندیناوی را بدست آورد ، ضروری است. 

میز ناهار خوری مستطیل چوبی روستیک:

با حرکت روی میز و نیمکت هایی با حال و هوای روستایی تر ، این میز زیبا را داریم. با استفاده از این گزینه ، شما نه تنها آن سبک بی انتها را که با یک میز چوبی واقعی همراه است ، به دست می آورید ، بلکه از یک تجارت کوچک نیز پشتیبانی می کنید. هر میز توسط ساخته شده است.

میز ناهار خوری مستطیل با کشو: 

کشوها و قفسه ها. این میز ناهار خوری دارای ویژگی های بسیاری است که زندگی شما را بسیار آسان می کند. با استفاده از کشوهای نگهداری ، به راحتی تکالیف و وسایل مدرسه بچه ها را از روی میز آشپزخانه پاک کنید. 

میز ناهار خوری مستطیل با کشو
میز ناهار خوری مستطیل با کشو

میز ناهار خوری پیشخوان مستطیل: 

این میز غذاخوری با ارتفاع پیشخوان چه به عنوان یک فضای اضافی برای غذا خوردن و چه به عنوان یک جزیره آشپزخانه معاصر استفاده شود ، سبک مدرنی را به خانه شما وارد می کند. ما به ویژه جلوه جذابیت را که پایه فلزی این طرح اضافه می کند ، دوست داریم. در هر صورت ، این مکان ایده آل برای میان وعده بچه ها بعد از مدرسه یا میهمانان است که می توانید بعد از آماده کردن غذا ، با شما گپ بزنند.

میز ناهار خوری پیشخوان مستطیل
میز ناهار خوری پیشخوان مستطیل

میز ناهار خوری مستطیل بلند و با قفسه ذخیره سازی:

 اگر شما هم مثل بقیه هستید ، پس احتمال این وجود دارد که همیشه بدنبال افزایش فضای ذخیره سازی باشید. خوشبختانه ، این میز ناهار خوری می تواند کمک کند! این طرح نه تنها دارای طراحی باریک و خاکی است که فضاهای کوچک را به وجد می آورد ، بلکه دارای قفسه هایی است که می تواند متناسب با کتاب های دستور العمل ، گیاهان ، ادویه جات یا سایر موارد باشد. مکانی عالی برای خواندن با قهوه صبحگاهی یا صرف یک وعده غذای دنج برای دو نفر.

میز ناهار خوری مستطیل بلند و با قفسه ذخیره سازی
میز ناهار خوری مستطیل بلند و با قفسه ذخیره سازی

میز ناهار خوری نازک مستطیل: 

گزینه ای باریک که با حداقل طراحی و رومیزی براق مناسب هر فضای معاصر است. روی فرشی سبک قرار دهید تا کنتراست ایجاد کند یا در یک اتاق تاریک استفاده کنید تا زیبایی چشمگیر و چشمگیر این قطعه را برجسته کند.

میز ناهار خوری نازک مستطیل
میز ناهار خوری نازک مستطیل

میز ناهار خوری مستطیل تاشو: 

یک میز ناهار خوری کوچک که از دانه های چوب طبیعی استفاده خوبی می کند و فضای اضافی را نیز باید رعایت کند. این جدول جمع شونده به یک میز اندازه کنسول تبدیل می شود ، که به شما کمک می کند بدون صرفه جویی در سبک ، در فضا صرفه جویی کنید. به علاوه ، خطوط تمیز آن و پایان ساده از جذابیت های مینیمالیستی در همه اشکال برخوردار است. 

میز ناهار خوری مستطیل تاشو
میز ناهار خوری مستطیل تاشو

میز ناهار خوری دو پایه مستطیل: 

این میز با پایه دو نفره دارای یک پایان دوست داشتنی است که استقبال از تزئینات روستایی را عالی می کند. به علاوه ، از آنجا که گزینه بزرگتری با ابعاد 88 اینچ است ، فضای کافی برای همه چیز وجود دارد ، از شام های خانوادگی گرفته تا مهمانی های دوستانه.

میز ناهار خوری دو پایه مستطیل
میز ناهار خوری دو پایه مستطیل

میز ناهار خوری دیواری: 

کمبود جا دارید اما نمی خواهید از سبک خود صرف نظر کنید؟ این میز ناهار خوری دیواری را امتحان کنید. از آنجا که مبلمان دیواری کف را شفاف نگه می دارد ، می تواند به فضای بزرگتر کمک کند. این میز چوبی گرم میز تحریر فوق العاده ای را نیز ایجاد می کند.

میز ناهار خوری دیواری
میز ناهار خوری دیواری

میز ناهار خوری مستطیل چوبی: 

به لطف بالای سنگ زیبا آن که بالای یک پایه گردو قرار دارد و به کل طراحی ظاهری مدرن می دهد ، چشم ما بلافاصله به سمت این میز جلب شد. برای ظاهری بی انتها و منسجم ، با صندلی هایی که مطابقت دارند از رنگ خاکستری و قهوه ای مسدود کننده این میز براق استفاده کنید.

میز ناهار خوری مستطیل چوبی
میز ناهار خوری مستطیل چوبی

میز ناهار خوری مستطیل کوچک: 

 ساخت چوب خالص و سطح تمیز و آسان آن باعث می شود که در برابر سایش مقاومت کنید ، به خصوص برای خانه های کودک. به علاوه ، کاج ماده ای است که تمایل به دوام بیشتری دارد ، با افزایش شخصیت و جذابیت بیشتر – میز شما را بی نظیر تر می کند!

میز ناهار خوری مستطیل کوچک
میز ناهار خوری مستطیل کوچک

میز ناهار خوری صنعتی مستطیل:

این میز ناهار خوری که از چوب قهوه ای زیبا و فلز سیاه ساخته شده ، هنگام تضاد با دیوار سبک یا فرش منطقه ، بسیار واضح به نظر می رسد. این مطمئناً سبک صنعتی را به یک فضا اضافه خواهد کرد و حتی می توان آن را گسترش داد تا 4 را با اضلاع قطره ای خود جای دهد.

میز ناهار خوری مستطیل خاکستری: 

یک میز کوچک روستایی با خطوط تمیز که آنچنان هم گران نیست ، اما همچنان مهمانان را تحت تأثیر قرار می دهد. طراحی مینیمالیستی آن واقعاً به بافت و دانه آن اجازه می دهد تا مورد توجه مردم قرار گیرد. در یک مکان ناهار خوری رسمی یا معمولی کار می کند و در چند رنگ موجود است. آیا احساس معاصر تازه ای دارید؟ سفید را انتخاب کنید. 

میز ناهار خوری مستطیل بچه ها:

 حتی بچه ها هم می توانند از یک میز ناهار خوری مستطیل شکل بهره مند شوند! اگرچه مدلی مانند این مدل برای فعالیت های دیگر مانند بازی با خاک رس ، بلوک های سازنده و رنگ آمیزی نیز مناسب است. 

میز ناهار خوری مستطیل برای کودکان
میز ناهار خوری مستطیل برای کودکان

میز ناهار خوری پینگ پنگ 2 در 1:

 اغلب اوقات کل خانواده از یک مبلمان هیجان زده نمی شوند ، اما این میز ناهار خوری از این قاعده مستثنی است. در حالی که مادر و پدر آن را به دلیل سبک زیبا دوست دارند ، بچه ها دوست دارند که آن را به یک میز پینگ پنگ تبدیل کند. بسیار خوب ، اگر صادق باشیم ، بزرگسالان نیز به اندازه بچه ها ویژگی پینگ پنگ را دوست دارند! این میز همچنین در فضای باز قرار می گیرد.

میز ناهار خوری پینگ پنگ 2 در 1
میز ناهار خوری پینگ پنگ 2 در 1

میز ناهار خوری در فضای باز چوب خالص: 

این میز خالص چوبی با روکش طبیعی خود که شبیه به ساج است ، بدون زحمت به یک طبیعت احاطه می شود. اگر به دنبال ساحلی ، احساس طبیعی یا زیبایی شیک کشور برای حیاط خانه یا پاسیوی خود هستید ، یک ضرورت است.

میز ناهار خوری در فضای باز
میز ناهار خوری در فضای باز

میز ناهار خوری در فضای باز مستطیل با صفحه تخته ای:

 این میز دارای یک صفحه چوبی تخته ای ، پایه فلزی و ساختاری ضد آب و هوا است که از طوفان های باران گرفته تا اشعه ماورا بنفش در همه جا را تحمل می کند.

میز ناهار خوری در فضای باز
میز ناهار خوری در فضای باز

مستطیل میز ناهار خوری سفید: 

سفید و روشن ، این میز معاصر باعث می شود فضای بیرونی شما احساس طراوت و جذابیت کند. اما اگر می خواهید احساس سبکی داشته باشد ، رنگ سفید را امتحان کنید. نگاه ساحلی را ترجیح می دهید؟ برای احساس آرامش به دنبال صندلی های چوب دستی یا کوسن های آبی روشن باشید.

میز ناهار خوری سفیذ
میز ناهار خوری سفیذ

امیدواریم از مطالعه این مطلب رضایت کافی داشته باشید و برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با میز ناهار خوری:

WhatsApp us