بسیاری از افراد به جای خرید میز ناهار خوری بزرگ یک میز ناهار خوری چهار نفره برای اعضای خانواده و یا دوستان خود خریداری می کنند تا هم جای کمتری را اشغال کند و هم هزینه کمتری نسبت به میزهای ناهار خوری  تعداد بالا دارد. در این مطلب انواع میزهای کوچک 4 نفره را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

یکی از نکاتی که باید برای خرید میز ناهار خوری دقت کنید راحتی آن می باشد. محل غذا خوردن باید یک فضای آرام و راحت باشد. پس سعی کنید به علاوه بر زیبایی میز به راحتی میز و صندلی نیز توجه نمائید.

در ادامه جدید ترین میزهای 4 نفره با سبک های مختلف را معرفی می کنیم.

میز ناهار خوری چهار نفره
میز ناهار خوری چهار نفره

نمونه میزی که در تصویر فوق مشاهده می کنید یک میز 4 نفره گرد می باشد که با رنگ سفیدی که دارد با فضای آشپزخانه و کابینت ها ترکیب زیبایی را به وجود آورده. پایه های چوبی این میز یکی از سبک هایی است که به تازگی برای صندلی ها و پاف صندلی ها بسیار استفاده می شود.

میز گرد بر خلاف میزهای مستطیلی و مربع شکل صمیمت میان افراد دور میز را زیاد می کند و همه افراد به یکدیگر دید دارند و می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. البته که در مقالات قبلی به طور کامل در رابطه با میز های ناهار خوری گرد صحبت کرده بودیم.

میز غذاخوری با صندلی های نیمکتی
میز غذاخوری با صندلی های نیمکتی

همیشه نباید به دنبال مدل های تکراری بود. گاهی ایجاد یک تفاوت باعث زیبایی بیشتری می شود. در میز ناهار خوری بالا به جای استفاده از صندلی های تک نفره دور میز از نیمکت های چوبی استفاده شده. این میز یک میز روستیک بوده که برای طرفداران سبک روستیک بسیار پیشنهاد می شود.

میز ناهار خوری کم جا
میز ناهار خوری کم جا

اگر خانه شما فضای کافی برای میزهای ناهار خوری بزرگ و تعداد بالا ندارد دلیل نمی شود از داشتن میز غذاخوری برای خود صرف نظر کنید. این میزهای ناهار خوری چوبی کوچک دو نفره بهترین گزینه برای فضاهای کوچک می باشد.

میز ناهار خوری مربع
میز ناهار خوری مربع

می توانید مانند این میز از فضای آشپزخانه برای قرار گرفتن میز غذاخوری استفاده کنید. این میز ناهار خوری مربع شکل از جمله مزایایی که دارد این است که بر خلاف میزهای گرد نیاز به فضای کمتری دارد و مناسب برای آشپزخانه ها می باشد.

میز ناهار خوری با صندلی های حصیری شکل
میز ناهار خوری با صندلی های حصیری شکل

یکی از انواع میزهای چوبی همین میز های حصیری شکل می باشند که بیشتر ما با آنها آشنایی داریم. البته که از این نوع میز بیشتر در تراس ها و فضای باز استفاده می شود.

میز ناهار خوری فلزی
میز ناهار خوری فلزی

از جمله جذابیت های این میز ناهار خوری چهار نفره پایه های فلزی و آینه ای شکل آن می باشد که با حالتی زیبا و جالب در هم آمیخته شده اند. رنگ طوسی یک رنگ خنثی است که با همه رنگ ها ترکیب زیبایی می دهد. در این دکوراسیون مطابق با رنگ ترند در سال 2021 طوسی را با رنگ زرد ترکیب کرده که هارمونی زیبایی ایجاد کرده.

میز غذا خوری از چوب بامبو
میز غذا خوری از چوب بامبو

همانطور که می دانید از چوب بامبو در صنایع چوبی مختلفی استفاده می شود. یکی از کاربردهای بامبو در ساخت و تولید مبلمان چوبی می باشد. اگر علاقه به این سبک ها و دکوراسیون ها دارید می توانید میز ناهار خوری با پایه ها و صندلی هایی از جنس بامبو سفارش دهید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us