یک میز ناهار خوری چوبی خیلی بیشتر از صرف مکانی برای رفع گرسنگی شما در خدمت شماست! این یک منطقه مورد علاقه برای کل خانواده است ، جدا از پذیرایی و سرو غذای خوب ، باعث جمع شدن کل خانواده و صبحت درمورد مباحث جالب می شود . وقتی اهمیت آن در زندگی ما بسیار زیاد باشد ، طبیعی است که ما برای انتخاب طرحی عالی که از نظر ظاهری و عملکردی عالی باشد ، کمی وقت و تلاش صرف کنیم.

10 میز برتر چوبی ناهارخوری
10 میز برتر چوبی ناهارخوری

بنابراین ، به هر میز و صندلی دیگری راضی نباشید ! برای الهام گرفتن و تحت تأثیر قرار دادن مهمانان خود ، این 20 طرح جدید میز ناهار خوری را با تصاویر دنبال کنید.

این 10 مجموعه برتر میز غذاخوری پرطرفدار همراه با توضیحات را بررسی کنید:

طراحی میز ناهار خوری کوچک

این میز ناهار خوری کوچک بدون اینکه فضای زیادی از خانه را اشغال کند ، به راحتی 4 نفر را در خود جای می دهد. حداقل طراحی زیبا و جذاب از چوب و پارچه جلوه زیبایی به اتاق غذاخوری شما می بخشد. تخته میز مستطیل شکل فضای کافی برای قرار دادن ظروف و برخی از قطعات تزئناتی را نیز فراهم می کند. در صورت عدم استفاده می توانید به گوشه ای انتقال دهید ، زیرا صندلی ها می توانند به راحتی زیر میز قرار بگیرند  و به شما این امکان را می دهد که از فضای بیشتری استفاده کنید.

طراحی میز ناهار خوری سلطنتی

میز ناهار خوری سلطنتی
میز ناهار خوری سلطنتی

در اینجا یک مجموعه میز ناهار خوری 6 نفره وجود دارد که در همه جزئیات احساسات شاهانه را به وجود می آورد. طرح میز ناهار خوری گرد با یک تخته سنگ مرمر و پایه های چوبی ساخته شده است تا جلوه ای جذاب به دست آورد. برای راحتی بیشتر حتی دارای یک صفحه چرخشی است. صندلی هایی که از نظر زیبایی طراحی شده اند از مواد چرم براق پوشیده شده اند تا جذابیت دنیوی قدیمی را به ارمغان بیاورند. جزئیاتی مانند نقش و نگارهای لحافی و نقش و نگارهای پیچیده این میز ناهار خوری را به یک وسیله اضافه شده در هر خانه ای تبدیل کرده است.

طراحی میز ناهار خوری چوبی

این طراحی میز ناهار خوری چوبی مستطیل 8 نفره را برای خانواده های پرجمعیت ببینید. ساختار براق و جمع و جور میز ناهارخوری به شما اجازه می دهد بدون اینکه فضای زیادی را بگیرد ، در گوشه ای از اتاق بنشیند . برخی از ویژگی های اصلی آن شامل طراحی منحصر به فرد ضربدری برای استفاده بهینه از فضا و یک تکیه گاه تک صفحه ای است که به میز حس مدرن می بخشد. پوشش سطح را می توان در رنگهای مختلف چوبی متناسب با فضای داخلی اتاق سفارش داد.

 طراحی میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه ای
میز ناهار خوری شیشه ای

اگر مینیمالیسم سبک شماست ، این میز ناهار خوری شیشه ای مناسب شماست! طراحی لبه دار آرایش منحصر به فردی برای پایه ها است که به استحکام و ظاهر میز می افزاید. صفحه شیشه ای کاملاً شفاف به خوبی روی پایه ها محکم شده و با گوشه های قوس دار به پایان می رسد. این طراحی زیبا یک شخصیت مدرن به اتاق شما می بخشد و تقریباً با هر تم داخلی ترکیب می شود. صندلی ها با استفاده از کوسن های چرمی در یک طرح ساده ساخته شده اند.

طراحی میز ناهار خوری تاشو

میز غذاخوری تاشو
میز غذاخوری تاشو

ست های میز ناهار خوری تاشو ، مناسب ساکنان آپارتمان ها و صاحبان خانه های کوچک است. این میزهای چند منظوره و همه کاره با تخته سه لا ساخته می شوند و بسته به نیاز می توانند به صورت مرتب تا شده یا باز شوند. شما می توانید به سرعت این میز ناهار خوری جمع شونده را از یک نفر استفاده کننده تبدیل به  میزبانی یک شام خانوادگی تبدیل کنید با کمترین زحمت . این میز حتی با مجموعه ای از 2 تا 4 صندلی تاشو متناسب ارائه می شود که حتی در اتومبیل شما قابل حمل است.

 ست میز ناهار خوری طراح

میز ناهار خوری چوبی طرح دار
میز ناهار خوری چوبی طرح دار

این میز ناهار خوری طراح ، انحصار و منحصر به فرد بودن را در خانه شما به ارمغان می آورد. میز ناهار خوری با چوب ساج و صیقل کاری سطح ساخته شده است که دارای خاصیت انعکاس نور است. میز ناهار خوری 8 نفره با صندلی برای خانه های بزرگ یا آشپزخانه های روباز با فضای عظیم برای قرار دادن این شاهکار ایده آل است. برای مطابقت با درخشش و زرق و برق میز ، صندلی ها با استفاده از یک طراحی زیبا و هنرمندانه به کمال رسیده اند.

 طراحی میز ناهار خوری رزین

میز غذاخوری رزینی
میز غذاخوری رزینی

این میز ناهار خوری رزینی واقعاً یک سبک است! رومیزی دارای یک رودخانه اپوکسی با شکوه است که با استفاده از مواد ویژه ساخته شده است. ترکیبی از چوب و “رودخانه یخ زده” آبی خنک جلوه ای طبیعی به اتاق می بخشد و ما را به محیط آرام خانه می رساند. رنگ و شکل رودخانه را می توان بر اساس نیاز مشتری سفارشی کرد. شما همچنین می توانید یک میز رزین کامل انتخاب کنید که کاملاً رنگارنگ به نظر برسد ، اما متأسفانه ضد خش نخواهد بود!

 میز ناهار خوری تاشو دیواری

میز ناهار خوری تاشو
میز ناهار خوری تاشو

این میز ناهار خوری تاشو ابتکاری را که به عنوان یک صرفه جویی کننده در فضای مناسب برای خانه شما طراحی شده است ، بررسی کنید! میز دیواری بدون مسدود کردن محل راهرو  ، فضای غذاخوری اضافی را برای دو نفر ایجاد می کند. این میز با مکانیزم کار آسان طراحی شده اند که برای جمع شدن و باز شدن به کمی تمرین نیاز دارد. در صورت عدم استفاده ، میز می تواند به شکلی زیبا در داخل شکاف نصب شده روی دیوار بسته بندی شود تا مانند دیوار چوبی مصنوعی به نظر برسد.

طراحی میز ناهار خوری MDF

الیاف چوب MDF   در مقایسه با چوب سنتی یک مزیت قیمت دارد. بسیاری از مشتریان میزهای ناهار خوری MDF را برای طراحی زیبا و همچنین محدوده قیمت مناسب ترجیح می دهند. سطح صاف این ماده یک بوم شسته و رفته را برای رنگ آمیزی هر رنگ یا نقاشی ارائه می دهد. این همش نیست! چوب MDF در برابر بسیاری از حشرات چوبخوار رایج مقاوم است. در اینجا یکی از این میزهای ناهار خوری ساده که با چوب MDF طراحی شده است را می بینید.

 طراحی میز ناهار خوری روستایی با نیمکت کناری

میز ناهار خوری نیمکتی
میز ناهار خوری نیمکتی

با این میز ناهار خوری چوبی به سبک خانه مزرعه ای ، به اتاق غذاخوری خود رنگی روستایی بدهید. این مجموعه شامل یک میز متوسط   با 2 صندلی و یک نیمکت کناری است. در حالی که این مدل اصلی است ، سایر مدل های سطح بالا از کوسن های مخمل خواب دار ، نیمکت های مرمری و روتختی های مجلل استفاده می کنند که جلوه ای شیک می بخشند. نیمکت چند منظوره را می توان به عنوان یک مکان نشیمن برای برخی مکالمات روزانه استفاده کرد.

میز چوبی بیضی
میز چوبی بیضی

کلمات کلیدی : میز ناهار خوری چوبی ، میز ناهار خوری MDF

نویسنده : حسین عتیقی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

عکس میز ناهارخوری چوبی :

میز ناهارخوری چوبی 6 نفره تمام چوب با نیمکت چوبی
میز ناهارخوری چوبی 6 نفره تمام چوب با نیمکت چوبی
میز ناهارخوری چوبی 6 نفره تمام چوب
میز ناهارخوری چوبی 6 نفره تمام چوب
WhatsApp us