میز پذیرش و کانتر

میز شما قسمتی از هویت حرفه ای شما است و میز منشی ویترین کار شما است . اگر در زمینه لوله و اتصالات فعالیت دارید بهترین میز میزی است که از لوله و اتصالات ساخته شده باشد .

شاید اولین تماس مشتری در هنگام حضور در محل کار شما و آن چیزی که بچشم می اید  دکوراسیون واحد اداری شما است و اولین نقطه توقف به احتمال زیاد پشت میز منشی یا رسپشن است .  میز و دکوراسیون شما علاوه بر ارتباط با زمینه فعالیت شما باید جذاب و زیبا باشد .

میز پذیرش ، کانتر و کیوسک اطلاعات برای فروشگاه و محیط اداری شما یکی از الزامات استو در جذب مشتری تاثیر گذار است .

جدیدترین های میز لابی و پذیرش٬ مدل های  جدید

گالری عکس میز پذیرش و لابی من

میز پذیرش و منشی با طرح و مدل های جدید و دیدنی ، میز رسپشن برای محیط های تجاری

میز کانتر منشی , میز پذیرش ، میز لابی من ، میز کنترل لابی و ورودی

یک عنصر مهم در تجهیزات مورد نیاز لابی  ، میز رزوشن یا رسپشن است .در این بخش بصورت مختصر به تجهیزات یک لابی میپردازیم

ترولی چمدان

ترولی پذیرایی

استند لابی

میز پیشخوان اطلاعات

میز لابی من

میز و صندلی میهمان

گلدان لابی

تریبون لابی

پولیشر کفش

زنگ پذیرش

تجهیزات لابی هتل


در قسمت ورودی هتل مکانی قرار دارد که به آن لابی گفته می شود.لابی از نظر امکانات و تجهیزات متفاوت می باشد هتل هایی که ۵ستاره هستند باید از نظر مساحت لابی در حد استاندارد باشند. زیرا اولین مکانی که مهمان در آن قرار می گیرد باید از نظر دکوراسیون و زیبایی مهمان را به خود جذب کند. میهمان با دیدن لابی در مورد هتل قضاوت می کند. اگر لابی هتل بسیار زیبا باشد میل به اقامت در هتل را برای مهمانان بسیار افزایش می دهد.

میز منشی یا رسپشن یک عنصر فوق العاده مهم است در دکوراسیون داخلی اداری و تجاری است. چون معمولا یکی از عناصری که تاثیر زیادی روی طرز تفکر مراجعه کننده می گذارد همین میز منشی است که وقتی یک خانم منشی خوش اخلاق و جنتلمن هم پشت آن بنشیند مقدمه های جذب مشتری و دریافت سفارش فراهم می آید. از این رو است که بعضی از شرکت ها، مطب ها و فروشگاه ها و نمایشگاه ها حساسیت زیادی روی انتخاب میز منشی و پذیرش دارند.
ولی این میزهای رسپشن که در این بخش می بینید را در دکان هیچ عطاری پیدا نمی کنید. حداقل برای ما که خیلی تازه و جدید بود چون تا به حال میز رسپشن را فقط با طرح و مدل های رسمی و اداری دیده بودیم. حالا وجود این مدل ها چه تاثیری می توانند روی دیدگاه مراجعه کننده و ارباب رجوع بگذارند را برای از یک روانشناس سئوال کنیم ولی مطمئنا در نگاه اول این میزها خیلی جذاب و متنوع به چشم می آیند.

کانتر منشی


ورودي دفاتر كاري از مهمترين بخشهاي يك فضاي اداري مي باشد.

داشتن فضايي گرم و دلنشين ودر عين حال لوكس حس خوش آمدگويي وراحتي را براي مهمانان به يك مجموعه ايجاد مي كند. گروه طراحي شركت فرم وفضا تمام مهارت خود را در پاسخ به تمامي نيازهاي كارفرماي محترم به كار گرفته اند.

کاربرهای کانتر منشی


از میز کانتر معمولا بعنوان میز کانتر منشی , میز کانتر پذیرش, میز کانتر نگهبانی ,کانتر بانکی, استیشن نگهبانی و در هرجایی که نیاز به کانتر پیشخوان باشد استفاده می گردد.

میز کانتر  در طرح ها و ابعاد گوناگون با توجه به استاندارد های میز کانتر ساخته می شود.

ارتفاع پیشانی میز  کانتر 90 تا 150 سانتی متر است  و در میز کانتر نگهبانی و پذیرش می تواند اتفاع بیشتر را برای آن در نظر گرفت یا از پارتیشن استفاده کرد جنس میز کانتر منشی تمام ام دی اف و  پی وی سی می باشد .

میز کانتر منشی  دارای فایل سه کشو به همراه قفل مرکزی محل پیرنتر و اسکنر بایگانی اسناد می باشد که در سایر میز های کانتر  و سایر میز های اداری و کارمندی هم می توان هر یک از آیتم ها را اضافه یا کم کرد .

طراحی ساخت و اجرای میز کانتر برای لابی , ساخت میز پذیرش فروشگاه و بوتیک , کانتر و میز پذیرش لابی, ساخت میز ریسپشن, انواع میز و کانتر , پیشخوان لابی , کابینت, طراحی میز پذیرش کورین مناسب با محیط کار شما
طراحی ساخت و اجرای میز کانتر برای لابی , ساخت میز پذیرش فروشگاه و بوتیک , کانتر و میز پذیرش لابی, ساخت میز ریسپشن, انواع میز و کانتر , پیشخوان لابی , کابینت, طراحی میز پذیرش کورین مناسب با محیط کار شما

فرم فضا ارائه دهنده انواع میزهای کانتر منشی می باشد .

نمونه کار میز لابی , کانتر و میز پذیرش

صفحه نمونه کار میز لابی و کانتر
WhatsApp us