میز کنسول قیمت

میز کنسول انواع مختلفی دارد برخی برای پذیرایی و برخی برای ورودی منزل استفاده می شوند .  میز کنسول پذیرایی دارای طبقات و کمد ذخیره سازی لوازم پذیرایی از مهمان است .

میز کنسول چوبی , دکوراسیون چوبی منزل
قیمت میز کنسول نئوکلاسیک چوبی با قاب آینه 2.320.000 تومان

میز کنسول لابی و ورودی بیشتر جنبه تزیینی دارد و اغلب دارای چهارپایه پر منبت و پوشش ورق طلا است .

میز کنسول اغلب بر اساس سبک معماری ساختمان خریداری یا سفارش ساخت داده می شود .

شاید از نظر برخی میز کنسول کاربردی نیست و فقط جنبه تزیینی دارد ولی واقعیت این است که میز کنسول در اصل بوفه کف است , منهای ویترین . در بیشتر مواقع بر روی میز کنسول یک آینه و تزییناتی قرار می دهند ولی اگر شما بدنبال یافتن مدلهای متنوع از میز کنسول هستید باید کلمه بوفه را به انگلیسی سرچ کنید .

تیر و تیرچه چوبی سبک روستیک , ستون و چوب سبک روستیک
تیر و تیرچه چوبی سبک روستیک , ستون و چوب سبک روستیک

قیمت میز کنسول

میز کنسول چوبی , دکوراسیون داخلی
میز کنسول چوبی , دکوراسیون داخلی

میز کنسول و آینه هم مثل سبک طراحی داخلی دو طرح مدرن و مجلل دارند و داشتن میز کنسول و آینه فقط برای خانه های مجلل نیست.

قیمت کنسول های چوبی بر اساس تقسیم بندی به روش های زیر قابل محاسبه است , البته تنوع میز های کنسول بسیار زیاد است اما برای راهنمایی و ساده کردن خرید برای شما ما این تقسیم بندی را انجام دادیم .

در ابتدا از شما خواهشمندیم جهت دریافت قیمت بعد از برآورد ابعاد ( بر اساس فضای خود ) با کارشناسان ما تماس بگیرد .

تقسیم بندی انواع میز کنسول ( انواع میز و کنسول ) جهت خرید میز کنسول در ابتدا بر اساس لیست زیر می‌توانید کنسول خود را انتخاب کنید .

میز کنسول چوبی : ساخته شده از چوب طبیعی ، بر اساس نوع چوب و طرح و ابعاد این کنسولها می‌توانند از 800 هزار تومان تا 5 میلیون تومان قیمت گذاری شوند . مثلا کنسول تمام چوب آکاژو ( چوب قرمز افریقایی ) از قیمت 5 میلیون تومان آغاز می‌شود و بسته به طرح کنسول می توان تا 25 میلیون تومان برای هر کنسول چوبی سنگین قیمت گذاری کرد .

ساخت انواع میز کنسول چوبی

کنسول چوبی ساخته شده از چوب بلوط , میز تلویزیون lcd
کنسول چوبی ساخته شده از چوب بلوط , میز تلویزیون lcd

میز کنسول منبت کاری شده : کنسول های منبت کاری شده سفارشی با چوب راش از حداقل 1.8 میلیون قیمت گذاری می‌شوند و حد قیمت معمول این کنسولها حدود 4 میلیون تومان است . قیمت این کنسولها بر اساس سفارشی ساز بودن یا سری ساز بودن قابل کاهش یا افزایش است .

میز کنسول خمره ای : میز کنسولهای خمره ای بصورت سری سازی تولید می‌شوند .

میز کنسول ساخته شده از ورق MDF : کنسولهای ساخته شده از ورق MDF  بسته به نوع ورق از 700 هزار تومان الی 2 میلیون بسته به ابعاد و هنر سازنده قیمت گذاری می‌شوند .

میز و کنسول های سنتی : میز و کنسولهای چوبی سبک روستیک قدیمی


میز کنسول و آینه و مدل میز کنسول و آیینه منبت کاری شده و ساده را برای مچ شدن با سبک های مختلف طراحی و دکوراسیون داخلی منزل با توجه به طراحی قاب آینه و منبت و ساده بودن میز آن در دنیای مد نمناک می توانید مشاهده کنید.

میز کنسول و آینه – مدل میز کنسول و آیینه منبت کاری شده


میز کنسول زیبای چوبی

یک میز کنسول زیبای چوبی  را می توان جزئی جدایی ناپذیر از دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق خواب یک خانه بحساب آورد.

میز های کنسول بزرگ فضایی مناسب جهت نگهداری لوازم مورد نیاز در اتاق پذیرایی هستند و علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به محیط پذیرایی و اتاق میهمان شما میدهند میتوانند ظروف چینی ، لیوان و لوازم مورد نیاز مهمانداری را برای شما در همان محل در خود جای دهند .

میزهای کنسول نه تنها عنصری جذاب و همراه با مد روز در دکوراسیون خانه حساب می شوند بلکه مکان مناسب و ایده آلی را برای نگهداری لوازم نیز در اختیارتان قرار می دهند.

تمامی میزهای موجود در اتاق نشیمن و پذیرایی از قبیل میز چای خوری ، میز های عسلی، میز جلو مبلی و میز کنسول در مهمانی های مورد استفاده بسیار زیادی قرار می گیرند و بنوعی وجودشان در چنین شرایطی یک نوع پوئن مثبت محسوب می شود. اما در زمینه میز کنسول مدل های مختلفی وجود دارند که با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند و به همین دلیل نکاتی وجود دارد که قبل از خرید مدل مناسب، باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرند.

مهم ترین نکته قبل از خرید میز کنسول مشخص کردن وسایلی است که می خواهید رو و داخل میز قرار بدهید. در نتیجه باید هدفتان قبل از خرید کاملا مشخص باشد. همانطور که می دانید یک میز کنسول بدون قرار دادن لوازم دکوری بروی آن، نازیبا و خارج از محیط بنظر خواهد رسید حتی اگر طرح و شکل آن با دکوراسیون اتاق شما هماهنگ باشد. باید لوازم دکوراتیو شیک و زیبای خود را به نمایش بگذارید تا میز کنسول خودش را بیشتر نشان دهد و بهتر با دکوراسیون اتاق نشیمن خانه هماهنگ شود. لوازمی از قبیل گلدان، لامپ و چراغ، شمعدانی، آینه و حتی چند عدد قاب عکس می توانند براحتی میز کنسول را تزئین کنند بطوریکه در دکوراسیون کلی اتاق نشیمن نیز مورد توجه قرار بگیرد.

نکته دوم مشخص کردن استایل طراحی منزلتان است، قبل از خرید میز کنسول باید از ست بودن میز با سایر مبلمان موجود در اتاق نشیمن یا پذیرایی خانه خود اطمینان حاصل کنید. برای مثال میز کنسولی که بزرگ، ضخیم و تنومند طراحی شده باشد در دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن مدرن به هیچ عنوان زیبا نخواهد بود و به گونه ای جدا و خارج از محیط دیده می شود. برای دکوراسیون مدرن باید میزهایی شیشه ای یا استیل با طراحی ساده و ظریف را خریداری کنید تا جلوه ای بسیار زیبا و هارمونیک در اتاق نشیمن خانه ایجاد کرده باشید.

WhatsApp us