نرده چوبی

نرده چوبی از انواع چوب قابل تولید هستند , اکثر چوب ها مناسب ساخت نرده هستند و فقط برای نرده های ظریف باید از چوب های بسیار خوب استفاده شود . چون نرده های ظریف بیشتر مستعد کج کردن و شکسته شدن هستند .

نرده چوبی خراطی

بیشتر نرده های چوبی با دستگاه خراطی تولید می شوند و برخی علاوه بر خراطی منبت و شیار هم می خورند . تجهیزات cnc باعث شده که امروزه برخی از نرده های چوبی با دستگاه cnc تولید شوند .

نرده چوبی انتیک

در این بخش به معرفی چند نمونه نرده آنتیک خواهیم پرداخت ,مدل های آنتیک باید از نظر طرح و رنگ خاص و آنتیک باشند .

این قطعات به صورت سفارشی قابل تولید هستند , ما تولید کننده انواع چوب هستیم .

سبک مدرن و کلاسیک

یک مجموعه مدرن کلاسیک از پایه های خراطی دوکی شکل , همانند دوک نخ ریسی اما برای پایه میز , پایه صندلی و نرده قابل استفاده است . مجموعه ای منحصر به فرد از پایه های خراطی در سبک های مدرن و کلاسیک آنتیک بسیار تمیز و با کیفیت هستند .

استفاده از سازه های تمام چوب به عنوان پایه های خراطی در بسیاری از لوازم منزل متداول است و این پایه ها حس خوبی را ایجاد می کنند برخی اعتقاد دارند این انرژی و هنری است که از دستانی که این چوب ها را خراطی می کنند به پایه ها منتقل می شود و به نوعی این نرده های خراطی روح و انرژی مثبت دارند .

ایده هایی را که دوست دارید را جمع کنید و بر اساس معماری و سبک دکوراسیون محیط خود تصمیم گیری کنید , اکثر کارهای پایه دارای زیبایی پنهان هستند که در کنار دکوراسیون داخلی شما معنا پیدا می کنند .

با استفاده از این ایده ها است که زیبایی و ظرافت را به محیط اضافه می کنیم .

WhatsApp us