نیمکت ها قطعات مبلمان عجیب و غریبی هستند . آنها به نمی گویند که مدرن هستند و دقیقاً عملکرد منحصر به فرد و مشخصی ندارند . آنها بیشتر یک قطعه چند منظوره و همه کاره با ظاهری معمولی هستند که در موقعیت های خاص می توانید از آنها استفاده کنید . آنها در مراکز خرید و سایر فضاهای عمومی به خوبی جا می شوند و می توانند به همان اندازه ، مناسب برای خانه های شخصی باشند . نیمکت مدرن نوع مجدد تخته های متوسطی است که در زمانی که صندلی ها فقط برای افراد مهم ذخیره می شد ، به کار می رفتند. بعد از این دوره زمانی فرا رسید که صندلی های ضیافت تقریباً به طور کامل با صندلی های معمولی جایگزین شد که تبدیل به شکل اصلی نشستن شد . با این حال نیمکت ها کاملاً از بین نرفتند و امروز برخی از طرح های مدرن و به روز را که آن را زنده نگه می دارد ، نشانتان خواهیم داد.

نیمکت ها در مکان های غذاخوری ، به ویژه در آن خانه هایی که تمام خانواده به طور منظم در کنار هم غذا می خورند ، مفید و کاربردی هستند . چنین شرایطی نیاز به یک پیکربندی میز ناهار خوری تا حدودی دائمی دارد و صندلی ها مانع یک دکوراسیون ساده و تمیز می شوند . یک نیمکت مدرن می تواند برای چنین فضایی مناسب باشد. می توانید آن را با یک میز ساده و کاربردی مانند استرچ جفت کنید.

نیمکت چوبی خاص

نیمکت هایی مانند برانل بهترین گزینه برای تنظیمات اجتماعی مانند اتاق نشیمن یا حال است. این نیمکت خاص بسیار متنوع است و می تواند به عنوان یک قطعه مستقل یا در ترکیب با دیگر مبلمان استفاده شود. آنها می توانند مانند تکه های زنجیره ای به هم متصل شوند. طراحی آن ساده و ابتکاری است ، ترکیبی عالی از ظاهر زیبا و عملکرد خوب. می توانید آن را در انواع رنگ های سرد پیدا کنید.

نیمکت های مدرن گروه ساگال
نیمکت های مدرن گروه ساگال

این نیمکت های مدرن گروه ساگال به اندازه کافی ساده و همه کاره هستند که می توانند تقریباً در هر نوع محیطی مورد استفاده قرار گیرند. بعضی از مدل ها برای پذیرایی یا اتاق انتظار مناسب تر هستند در حالی که سایر مدل ها می توانند در مکانهای اجتماعات و حتی در اتاق نشیمن خانه یا اتاق غذاخوری مناسب باشند. می توانیم این نیمکت ها را با تعداد زیادی دکوراسیون زیبا ، داخلی و خارجی تصور کنیم.

	نیمکت طرح روستایی
نیمکت طرح روستایی

این نیمکتی است که مبلمان روستایی را دوباره کشف می کند و جذابیت پیچیده ای به آن می بخشد . همانطور که مشاهده می کنید ، این نیمکت یک تخته کنده کاری بزرگ و منبت کاری شده با طراحی است که بر فرم طبیعی ، منحنی ها و نقص های آن تأکید می کند و آنها را به ویژگی های منحصر به فرد مبلمان فوق العاده زیبا تبدیل می کند . این تخته توسط پایه های برنز سیاه شده پشتیبانی می شود.

سری نیمکت ایرو
سری نیمکت ایرو

مانند بسیاری دیگر از مبلمان معاصر ، سری نیمکت ایرو توجه را به سادگی و زیبایی و منحصر به فرد بودن مواد معطوف می کند . این نیمکت ها ظاهری سبک اما در عین حال قوی و تحمیل کننده دارند و با تضادهای بین عناصر فیبر کربن و طرح های چوبی و چرمی و همچنین منحنی هایی که به آنها شکل می دهند بازی می کند.

نیمکت داون
نیمکت داون

این داون است ، یک نیمکت برای اتاق خواب با جذابیت بسیار زیاد . به دلیل دنج و راحت به نظر رسیدن و به دلیل فرم آن ، آن را به عنوان نیمکت اتاق خواب فهرست بندی می کنیم که آن را به یک افزودنی عالی برای این اتاق خاص تبدیل می کند. می تواند در پایین تخت یا جلوی پنجره بنشیند و بسیار زیبا به نظر برسد ، با پایه های برنز و روکش مخمل پنبه ای ، لازم به ذکر است که کمی طرح خز به آن شخصیت زیادی می بخشد.

 نیمکت برای اتاق نشیمن
نیمکت برای اتاق نشیمن

تطبیق پذیری یکی از مشخصه های بسیاری از مبلمان مدرن است و عثمانی المپیک نیز از این قاعده مستثنی نیست . ما آن را یک عثمانی می نامیم حتی اگر بتوان آن را نیمکت یا چهارپایه نیز دانست . طراحی و تناسبات آن باعث می شود تا با موفقیت در انواع فضاها و دکورهای مختلف ادغام شود. آن را در یک اتاق خواب یا در یک اتاق استراحت ، با یک صندلی اتاق نشیمن یا با یک مبل و چند صندلی راحتی ست کنید.

نیمکت چوبی چند منظوره
نیمکت چوبی چند منظوره

صحبت از قطعات مبلمان همه کاره و چند منظوره ، این بلوک جذاب را بررسی کنید . این تویج نامیده می شود و بسته به نوع استفاده از آن ، یک نیمکت یا میز کنسول است . همانطور که می بینید ، از یک دسته شاخه ساخته شده است و تنها کافی است تا بتواند در هر نوع محیطی برجسته شود.

نیمکت کایرو
نیمکت کایرو

نیمکت کایرو در واقع سه ماژول نشیمن است. هر کدام می توانند به صورت جداگانه مورد استفاده قرار گیرند اما می توان آنها را با هم ترکیب بندی کرد که در این صورت یک نیمکت ظریف و زیبا شکل می گیرد. این طراحی علی رغم تأثیرات سنتی ، بسیار متنوع است و حتی می توان آن را بی انتها دانست . هر ماژول از طیف گسترده ای از رنگها و الگوهای پارچه ای برخوردار است.

 نیمکت دارای طرح وصله
نیمکت دارای طرح وصله

این نیمکت به راحتی با میز جلو مبلی خانه همراه خواهد بود که در آن تعدادی از ویژگی های طراحی مشترک است . عنصری که آن را از سایر نیمکت های مدرن متمایز می کند ، صندلی بتونی است که دارای طرح وصله است. چهار قطعه به رنگ مختلف در کنار هم دوخته شده اند و ظاهری بسیار عجیب و غریب به نیمکت داده اند. همه اینها با رنگ به دست آمده است.

نویسنده: حسین عتیقی

کلمات کلیدی : نیمکت های چوبی ، نیمکت های مدرن چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us