هشتمین بازارچه خیریه زنان دیپلماتهای وزارت امور خارجه افتتاح شد

تهران – ایرنا- هشتمین بازارچه خیریه زنان دیپلماتهای وزارت امور خارجه امروز(چهارشنبه) با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افتاح شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: حضور من در این مراسم برای ارج نهادن و تقدیر از حس و مسئولیت اجتماعی، بی تفاوت نبودن به فعل و انفعالاتی است که پیرامون ما اتفاق می افتد.
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: زنان ایران در شرایط خاصی قرار داریم و با این ویژگی ها که جامعه ما دارد در ایتانه تدوین برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور هستیم و از طرف دیگر در میانه راه سند چشم انداز توسعه کشور قرار داریم. ضمن اینکه کشور ما در استانه دو انتخابات بزرگ قرار دارد و خود را آماده می کند.
مولاوردی اظهار داشت: جهان امسال به استقبال سند توسعه گس  از 2015حرکت می کند که یکی از اهداف ان توانمند سازی همه زنان در همه سطوح و در کنار هم است.
وی ادامه داد: باید برای تحقق این اهداف بلند پروازانه حرکت کنیم تا در 15 سال آینده به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده باشیم و جهانی شایسته تر برای زندگی انسانها رقم زده باشیم.
به گزارس ایرنا بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلماتهای وزارت خارجه از هفتم تا دهم بهمن ماه جاری به مدت سه روز در دفتر مطالعات وزارت امورخارجه برگزار می شود.
یاد آور می شود عواید حاصله از بازارچه های خیریه انجمن زنان دیپلماتهای وزارت امور خارجه صرف اموری همچون کمک به ساخت مدرسه در مناطق محروم، حمایت از زنان سرپرست خانوار، کمک رسانی به زلزله زدگان اهر و ورزقان، کمکهای تحصیلی به دانش آموزان محروم و کمک به مراکز بهزیستی شده است.
همسر محمد جواد ظریف که رییس انجمن زنان دیپلماتهای وزارت امور خارجه است در این مراسم حضور نداشت.


بازارچه خیریه انجمن بانوان دیپلمات‌های وزارت امور خارجه با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازارچه خیریه انجمن زنان دیپلمات‌های وزارت خارجه از صبح امروز در محل مرکز پژوهش ها و مطالعات وزارت خارجه با حضور همسران دیپلمات های وزارت خارجه و با مشارکت برخی زنان دیپلمات سفارت خانه‌های مقیم تهران برگزار شد.

در افتتاحیه این بازارچه خیریه، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای ارج نهادن و تجلیل از حس مسئولیت اجتماعی این انجمن در برابر آنچه پیرامون‌مان می‌گذرد، در این بازارچه حضور پیدا کردم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ادامه داد: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور و در نیمه راه اجرای سند بیست‌ ساله کشور و برگزاری دو انتخابات مهم در کشور هستیم و از طرف دیگر جهان امسال به استقبال اجرای سند توسعه پایدار حرکت کرده است که با اهداف ۱۷گانه از جمله توانمندسازی زنان در همه سطوح قابل اجرا است و ما نیز برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم.

WhatsApp us