وقتی راه‌هایی را برای به‌روزرسانی خانه‌تان در نظر می‌گیرید، پله‌ها می‌توانند نقطه کانونی عالی باشند. تعویض کف پله یک راه ساده برای افزودن شخصیت و زیبایی به خانه شما است.

گزینه های زیادی برای کف پله ها وجود دارد، اما چوب یک کلاسیک امتحان شده و واقعی با گونه های زیادی در دسترس است. با گزینه های بسیار زیاد کف ، تصمیم گیری برای انتخاب مناسب برای خانه شما می تواند دشوار باشد.

در این وبلاگ، به بررسی و مقایسه پنج نوع چوب معمولی مورد استفاده برای کف پله ها می پردازیم تا به تصمیم گیری آسان تر کمک کنیم.

کف پله بلوط

کف پله چوب
کف پله چوب

بلوط یک نوع چوب معمولی برای کف پله است. ویژگی های مثبت زیادی دارد که آن را به گزینه خوبی تبدیل می کند.

بلوط تقریباً با هر سبک خانه ای مطابقت دارد و از بادوام ترین گونه های چوبی است. همچنین با چندین گزینه اضافی در دسترس است.

هر دو کف بلوط قرمز و بلوط سفید می توانند ظاهری شاد به خانه شما ببخشند زیرا رنگ های روشنی به فضا می بخشند. آنها یک زیبایی شناسی سبک و مطبوع با جذابیت روستایی ایجاد می کنند.

به این دلایل، بسیاری از مردم هنگام به روز رسانی خانه خود، پله های بلوط را انتخاب می کنند.

کف پله گردوی گرمسیری

کف پله چوب
کف پله چوب

Hickory یا گردو یکی دیگر از انتخاب های رایج برای کف پله های چوبی است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هیکوری دوام آن است: هیکوری بادوام‌ترین چوبی است که در فهرست ما ارائه شده است.

اگر نگران این هستید که پله‌های جدیدتان چقدر دوام می‌آورند، هیکوری ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. صفحات راه راه قهوه ای و سفید حسی سبک و طبیعی را ایجاد می کنند.

گرچه در هر محیطی زیبا است، اما به خوبی با زیبایی روستایی ترکیب می شود زیرا هر کف تنوع رنگی را نشان می دهد.

کف پله افرا

کف پله چوب
کف پله چوب

رنگ‌های برنزه و سفید افرا آن را به انتخابی محبوب برای طیف وسیعی از محصولات چوبی تبدیل کرده است. افرا با اضافه کردن بافت و کاراکتر با هر سبک موجود مطابقت دارد.

پله‌های افرا که از نظر دوام بالاتر است، برای چندین دهه در برابر ترافیک و سایش مقاومت خواهند کرد. افرا، مانند کف پله های چوبی و بلوط، در محدوده متوسط ​​گزینه های کف چوبی قیمت دارند.

افرا همچنین در چندین گونه از گزینه های خاص خود عرضه می شود. اینها به طور سنتی به انواع افرا سخت و افرا نرم تقسیم می شوند. هر کدام ویژگی های زیبایی شناسی منحصر به فردی دارند و هر یک از آنها سرمایه گذاری عالی در بازسازی پله ها است.

کف پله صنوبر

کف پله چوب
کف پله چوب

صنوبر به خانه ها ظاهر دانه ای منحصر به فرد و کمی تیره تر ارائه می دهد. این یک گزینه عالی برای افزودن گرما به راه پله شما یا تکمیل رنگ های روشن تر بلوط سفید است.

صنوبر همچنین یکی از کم هزینه ترین گزینه های کف پله است. با این حال، دوام کمتری در مقایسه با بلوط، افرا یا گردو به همراه دارد. به همین دلیل، مهم است که قبل از خرید کف های صنوبر، میزان ترافیک پله‌های شما را در نظر بگیرید.

با این وجود، گزینه ای مقرون به صرفه برای افزودن چوب تیره تر به خانه شما محبوب است.

کف پله گردو

کف پله چوب
کف پله چوب

گردو یکی از گزینه های کف پله گران قیمت است. به راحتی قابل توجه ترین ویژگی چوب رنگ قهوه ای تیره آن است که به اتاق گرما می بخشد. همچنین گرد و غبار و کثیفی را بهتر از چوب های سبک تر پنهان می کند، که آن را به گزینه ای عالی برای پله تبدیل می کند.

جدا از رنگ تیره تر، گردو به دلیل رنگ دانه های چوبی که اغلب زنده است نیز شناخته می شود . گزینه دیگری که به نام شخصیت و کلاس گردو نامیده می شود ، الگوهای دانه های چوبی به طرز چشمگیری نامنظم را ارائه می دهد.

با این حال، بزرگترین نقطه ضعف پله های گردویی، عدم دوام آنها است. علیرغم تقاضای قیمت بالاتر، گردو به اندازه هیکوری یا بلوط بادوام نیست. مانند صنوبر، مهم است که اهمیت دوام را در تصمیم خرید خود در نظر بگیرید.

نکته آخر در مورد کف پله های چوبی

اگر هنوز در تعجب هستید که آیا یک گونه چوب وجود دارد که برای کف پله ها بهترین باشد، پاسخ ساده این است که نه. اما ممکن است یکی برای خانه شما بهترین باشد.

همانطور که به این فکر می کنید که کدام متریال بهتر عمل می کند، آنچه را که بیشتر از پله های چوبی می خواهید در نظر بگیرید. ممکن است نگاه خاصی در ذهن داشته باشید یا بودجه سختی داشته باشید. دانستن معیارهای شما در انتخاب بهترین کف های چوبی برای راه پله شما ضروری است.

در شرکت فن و هنر ، ما مشتاق کار چوب با کیفیت هستیم. شما می توانید اطمینان داشته باشید که محصولات و خدمات استثنایی را دریافت خواهید کرد.

صنعتگران محلی ما کارگران چوبی متخصص هستند که به ساخت قطعات با کیفیت راه پله افتخار می کنند. مجموعه ای از کف پله های چوبی ما را خریداری کنید تا مطابقت کامل را برای بازسازی راه پله خود پیدا کنید.

مطالب مرتبط با کف پله :

WhatsApp us