درخت بلوط، زایای چوبی مفید برای لوازم چوبی

گیاه شناسی چوب بلوط

تکثیر گیاهان توسط آنژواسپرم ها می باشد. آنژیواسپرم ها جهت حیات غالب گیاهان ضروری هستند. در همه دوران زمین شناسی گیاهان مدیون این سلول ها هستند.

چوب بلوط در دکوراسیون
چوب بلوط در دکوراسیون

آنها در طول دوران رشد طولانی و تکاملی گیاهان همواره مولد رشد گیاهان بوده اند.

دستگاه تولید مثل در ارگان بسیار تخصصی تولید مثل معروف به گل به اوج خود رسیده است، که در آن رشد بذر در یک تخمدان اتفاق می افتد.

این گروه شامل انواع زیادی از درختانی است که اکثر آنها دارای برگ و بعضی از آنها همیشه سبز هستند.

 آنژیواسپرم ها به طور غیر رسمی به مونوکوت ها و به طور کلی دو قطعه تقسیم می شوند.

درختان در هر دو گروه برگ مخروطی، برگ پهن و غیره نشان داده می شوند.

جنگل ها

درختان خارج از مناطق طبقه بندی شده به عنوان جنگل، مانند درختان در مناطق بادگیر غیر جنگلی، در امتداد جاده یا مزرعه های مزرعه، همچنین منابع مهمی برای پاکی هوا، زیبایی و سایه سار هستند.

به عنوان مثال، حدود 20 درصد از زمین های کشاورزی رواندا توسط کشاورزان به عنوان مناطق مولد چوبی و مراتع چوب زا نگهداری می شود. مجموع این مناطق پراکنده درختان بیش از منطقه جنگل های طبیعی کشور و مزارع دولتی و عمومی کشور مزبور از نظر جمعیت گیاهی می باشد.

در منطقه Kakamega در کنیا بیش از 90 درصد مزارع درختان پراکنده ای را برای علوفه حیوانات و چوب سوخت استفاده می کنند.

حتی در فرانسه، جایی که درختان زیاد برای سوختن و تولید حرارت استفاده نمی شوند و از نظر محیط زیست مکان سطح بالایی، درختان خارج از جنگل ها که حدود 883000 هکتار را اشغال می کنند با طرح های ساختمان سازی جدید گاها بریده می شود. این موضوع خوبی نیست.

بنابرین بر لزوم حمایت از هر تک درخت تاکید می کنیم. هیچ گونه تخمین و آمار دقیقی از کل درختان پراکنده در سطح جهان در دست نیست. اما وجود آنها بسیاری از محصولات مفید محلی را فراهم می کند و منابع را در مناطق جنگلی گسترش می دهد.

درخت بلوط

درخت بلوط درخت پرکاربردی در سطح زمین می باشد. ولی در برخی نقاط و کشورها پرجمعیت است. این درخت در برخی نقاط به گونه ای است که می توان بهره برداری تجاری از آن نمود.

درخت بلوط در ایران عمدتا وارداتی می باشد. بلوط ظاهر بسیار زیبایی دارد. به طوری که این درخت مفید و زیبا در اروپا مصرف بالایی دارد. چوب این درخت در اروپا رواج دارد.

توجه داشته باشید که این چوب حتی بدون کارهای زیبا سازی یعنی روکش چوبی و رنگ کاری نیز شکیل است. ما در مجموعه خود چوب بلوط هم داریم.

از چوب بلوط برای ساخت کفپوش های مقاوم و زیبایی استفاده می کنیم که عمری طولانی در منازل شما خواهند داشت. این چوب زیبا را برای ساخت بسیاری وسایل دیگر نیز به کار می بریم.

با کانال واتس آپ ما جهت سفارش همراه باشید.

گالری تصاویر چوب بلوط :

WhatsApp us