برش یک چهارم چوب

این روش برش دارای مزایای خاصی است که این خواص در چوب بلوط بسیار متمایز است .

منظور از برش یک چهارم این است که تنه درخت ابتدا به چهار قسمت تقسیم شود و هر قسمت به شکلی که در ادامه مشاهده می‌کنید برش می خورد .

تصاویری از نحوه برش یک چهارم

درخت بلوط قرمز از قهوه ای روشن تا سفید و درون چوب به رنگ صورتی مایل به قرمز مایل به قهوه ای است. چوب از نظر ظاهری به بلوط سفید شباهت دارد اما با توجه به پرتوهای کوچکتر ، چهره آن کمی برجسته تر است .

چوب بلوط قرمزکه به روش یک چهارم برش داده شود شامل جلوه های تزئینی مانند فلش اشعه ، در هم بودن الگوهای , شکل “روبان” موج دار است که اغلب در مبلمان و کابینت خوب نمایش داده می شود. تخته های اره شده به روش یک چهارم با ثبات تر هستند و احتمال کمی هست که کوچک شوند و یا حجم کم کنند .

موارد متداول برای استفاده :

مبلمان
کفپوش
قالب گیری
درها
کابینت آشپزخانه
تولید پانل و دیوارکوب
صندوقچه و غیره

مطالب با موضوع چوب بلوط :

  • ایده جالب برای دکوراسیون و دیوارکوب چوب بلوط
    ایده های جالب دکوراسیون چوب بلوط ، طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی سفارشی ، دیوارکوب و قفسه بندی چوب بلوط ( روکش )
  • چوب بلوط در مقابل گردو
    وقتی به دنبال چوبی با کیفیت خوب برای قطعه ای از دکوراسیون خود هستید ، چوب های زیادی برای انتخاب وجود دارد . با این حال ، هرچه کیفیت چوب بهتر باشد ، انحصاری تر است ، و وقتی چیزی منحصر به فرد باشد ، معمولاً به این معنی است که بسیار گران است .
  • انواع چوب در مقابل راش ( برای دکوراسیون ، کفپوش و کابینت )
    این یک بررسی دقیق از چوب بلوط و چوب راش است که نکات مثبت و منفی آنها را در مورد در دسترس بودن ، استفاده در دکوراسیون ، استفاده از کفپوش و استفاده از کابینت نشان می دهد .
  • چوب بلوط
    چوب بلوط یکی از محبوب ترین چوب های مورد استفاده در مبلمان و کفپوش است . این چوب اغلب در مبلمان سنتی ، صنعتگری و سبک سفارشی یافت می شود و چوب انتخابی طراحان مشهور مبلمان گوستاو استیکلی و فرانک لوید رایت است
  • تفاوت بین پله های کاج و بلوط
    کاج و بلوط دو چوبی هستند که معمولاً در کف پله ها استفاده می شوند. هر دو را می‌توان در هر خرده‌فروشی بزرگ خانه یا حیاط تامین الوار خریداری کرد. هر دو بادوام هستند،
  • رنگ آمیزی چوب بلوط با رنگ های پوششی ولی موج نما
    چوب بلوط بدلیل بافت و آوند های درشت و چوب با نقوش درهم و متراکم بسیار زیبا و خاص است یکی از ویژگی های این چوب این است که بعد از رنگ آمیزی بازهم رگه و بافت آن مشاهده می‌شود و به سختی می توان آنها را از دید پنهان کرد

قیمت انواع چوب بلوط

بلوط کانادا

مورخ 98/11/06 بلوط کانادا هر متر مکعب 17.500.000 تومان
ابعاد عرض 15 الی 30 سانت , عرض آزاد
ابعاد طول 250 الی 260 سانتی متر
ضخامت 5.2 سانتی متر

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us