چوب ترمووود استخر

آیا تا بحال بوی چوب مرطوب را در یک محیط بسته استنشاق کرده اید. بخصوص چوب کاج که عطری دلنشین دارد . بله از چوب هم می توانید در محیط مرطوب مانند کف حمام , کفپوش استخر و کف سونا استفاده کنید . علاوه بر آن استخر ها را تبدیل به محیطی سالمتر و امن تر میکند .

مزایا و معایب چوب ترموود در لبه و محوطه استخر

تصور کنید می خواهید کنار استخر دراز بکشید یا بنشینید , آیا استراحت روی چوب دلنشین تر نیست . لبه های سیمانی یا سنگ یا سرامیک شش گوش استخری هرقدر که زیبا باشند یک ماده سلب و سخت و سرد هستند که تماس با آن در تابستان یا زمستان احساس خوبی به همراه ندارند .

چوب ترمووود کنار استخر 

چوب ترمووود یا همان چوب اصلاح شده حرارتی چوبی است که قابلیت کار شدن در فضای باز را دارد . این چوب بدلیل تغییر در بافت و اصلاح با هدف استفاده در فضای باز این امکان را به ما می دهد که در نمای ساختمان , کفپوش های فضای باز , در ساخت سازه هایی مانند آلاچیق از آن استفاده کنیم . 

چوب طبیعی و معمولی در مجاورت باران و آفتاب شدیدا صدمه می بیند و خیلی زود دچار سیاهی , ترک و پوسیدگی می شود . 

چوب ترمووود

انسانها خیلی زود به این موضوع پی بردند که چوب نیمسوز بهتر در فضای باز و در مجاورت باران و آفتاب پایداری دارد و از سال 1930 در کشور فنلاند این موضوع بصورت علمی دنبال شد و حاصل این تحقیقات روشی به نام ترموووود است که چوب را تا 90% در برابر عوامل مخرب فضای بیرونی ساختمان ایمن و پایدار میکند و 10% باقی با رنگ و رزین های مخصوص چوب که مخصوص چوب ترمووود ساخته شده اند قابل جبران است . 

فن و هنر ایران زمین 

وب سایت فن و هنر بزرگترین فروشنده ترمووود و سازنده سازه های چوبی با هدف کیفیت در کنار قیمت مناسب جهت تهیه انواع چوب در خدمت شما است .  لیست قیمت انواع چوب ترمووود 

چوب ترمووود کنار استخر, کفپوش محوطه استخر , قیمت کفپوش دور استخر , چوب دور استخر قیمت

WhatsApp us