چوب کاج روسی چیست و چه کاربرد هایی دارد

چوب کاج از لحاظ تجاری از جمله مهمترین گونه هایی از چوب است که در مناطق معتدل و گرمسیری جهان استفاده می شود. بسیاری از آن ها به عنوان منبع خمیر چوب برای تولید کاغذ رشد می کنند. دلیل این امر این است که آن ها چوب های نرم در حال رشد هستند که می توانند در غرفه های نسبتاً متراکم کاشته شوند و تیغه های پوسیده و اسیدی آن ها ممکن است رشد سایر گیاهان رقیب در مناطق زراعی را مهار کند .معمولاً برای ساخت سقف، دیوارها، کابینت ها و ظروف چوبی استفاده می شوند. رنگ آن ها معمولا از کرمی روشن تا قهوه ای مایل به قرمز و هم چنین به رنگ چوب زرد و سفید است.

آشنایی با چوب درخت کاج روسی

چوب , تخته , الوار , صفحه چوبی , روکش
تخته کاج روسی , چوب چهار تراش روس, چوب روسی ارزان قیمت

همه چیز درباره چوب –  آشنایی با چوب درخت کاج روسی

آشنایی با چوب چهار تراش

اولین قدم برای فرآوری چوب بعد از قطع کردن آن بردن به کارخانه ی مورد نظر است. برای استفاده های مختلف از این کنده های درخت آن ها را به اشکال و ابعاد مورد نظر برش می دهند و از هر کدام برای اهداف مورد نظر بهره می برند. یکی از همین نوع فراورده چوب چهار تراش نام گرفته است.

می توان این کنده ها را به هر ابعادی برش داد. زمانی که این چوب ها به شکل اشکالی مانند مربع یا مستطیل برش بخورند چهار تراش نام می گیرند. قبلا از این نوع چوب برای تنوع در دکوراسیون داخلی خانه استفاده می کردند. اما امروزه بیشتر موارد مصرف این نوع چوب برای  سقف شیروانی بعضی خانه ها و حتی سر درب های خانه ها است.

چوب , تخته , الوار , صفحه چوبی , روکش
تخته کاج روسی , چوب چهار تراش روس, چوب روسی ارزان قیمت

همه چیز درباره چوب –  چوب چهار تراش

آشنایی با تخته روسی

خریداران اصلی وسایل ساختمانی چوبی از روسیه مناطق و کشورهایی هستند که در آن ها این نوع تخته چوبی وجود ندارد. روسیه در تولید تابلو های چوبی زبانزد خاص و عام است.

وقتی حرف از چوب روسی می شود در ذهن ها یاد چوب های سفید رنگ تلقی می شود. از ویژگی های این نوع تخته می توان مقاومت زیاد آن ها در برابر ترک نخوردن را عنوان کرد. میخ و پیچ به راحتی در این نوع چوب سفت می شوند و از این بابت خیال مشتری را راحت می کنند. به خاطر همین ویژگی این نوع چوب می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای درب چوبی آپارتمان ها باشد.

چوب , تخته , الوار , صفحه چوبی , روکش
تخته کاج روسی , چوب چهارتراش روس, چوب روسی ارزان قیمت
همه چیز درباره چوب –  آشنایی با تخته روسی

کلمات کلیدی: همه چیز درباره چوب – انواع چوب و کاربرد آن –انواع چوب برای نجاری، مبلمان و ساختمان – چوب کاج روسی – چوب چهار تراش – تخته روسی

WhatsApp us