چگونه دکوراسیونی شیک و خاص داشته باشیم ؟

قطعا همۀ شما در آپارتمان زندگی می کنید ، چند بچه و یک حیوان خانگی دارید و هیچ سرنخی در مورد چگونگی داشتن خانه ای خوب و زیبا ندارید . ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم خانه تان را به زیبایی بچینید و با شما به اشتراک بگذاریم که چگونه می توانید فضایی بی عیب و نقص و دوست داشتنی برای کودکان داشته باشید و در عین حال خانه تان شیک و خاص به نظر برسد ، در این مقاله نحوه انجام این کار بدون نیاز به دوری از دکوراسیونی با مضمون سفید وجود دارد . دکوراسیون رنگ سفید

تضاد نمایشی

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

در صورت شک ، از رنگ های جسورانه استفاده کنید و در چیدمان تان از چوب استفاده کنید . چوب به راحتی آپارتمان را متمایز می کند بدون اینکه از جنبه رنگ اتاق جدا شود . در اینجا نکته این است که وقتی نوبت به تزئین یک فضا با این ایده می رسد که کودکان هم در آن فضا هستند ، مهم است که در نظر داشته باشید که چقدر می توانید در اتاق کنتراست داشته باشید . به جای دویدن در جهت مخالف ، خلاق باشید و در دکوراسیون تان در مسیر های تازه حرکت کنید . برای ایجاد جلوه ای جسورانه ، با رنگ ها و الگوهای متضاد کار کنید . از رنگ های جسورانه مانند آبی ، زرد ، نارنجی یا حتی صورتی استفاده کنید و آن ها را با طرح های پلنگی ، راه راه یا حتی دایره ای همراه کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید .

آثار هنری تان را قاب بندی کنید

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

آثار هنری فرزندان خود را با قطعات واقعی ترکیب کنید تا تضادی شیک ایجاد شود که باعث می شود اتاق سرزنده و شاداب به نظر برسد . چیزهای بسیار شیرینی در آثار هنری کودکان وجود دارد که باعثِ ایجاد این احساسِ خوب می شود . آن ها نه تنها شاهکارهای خود را با احساس غرور بسیار می آفرینند ، بلکه آن ها به طور فوق العاده ای تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نقاشی هایشان مورد توجه همه قرار می گیرد . بنابراین ، به کارهایی که فرزندانتان انجام می دهند افتخار کنید و آن ها را به نمایش بگذارید . ترفندِ قرار دادن نقاشی ها در چارچوب های چوبی و تمرکز بر آنچه در اتاق انجام می دهند . چه رنگ آمیزی شود و چه حتی بافت ، می توانید زیبایی خانه تان را با آثار کودک تان بی نظیر کنید .

نمایش کتاب ها

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

هنگام انتخاب کتاب های رنگارنگ ، کتاب هایی را انتخاب کنید که رنگ مشابهی در ستون دارند تا ظاهری منسجم داشته باشند و در عین حال یکنواخت هم نباشند . اگر واقعاً می خواهید فرزندان خود را به خواندنِ کتاب ترغیب کنید ، کتاب هایتان را به نمایش بگذارید . شما می توانید کتاب ها را تقریباً مانند آثار هنری به نمایش بگذارید . انجام این کار شادی به همراه خواهد داشت و کتاب هایی را که می توانند عاشق شان شوند را در اختیار آن ها قرار می دهد . با صفحه نمایش برای انتخاب ، با ترکیبی از کتاب هایی که فرزندان شما قبلاً خوانده اند و کتاب هایی که فکر می کنید از آن ها لذت خواهند برد ، کار کنید . داشتن هر دو ممکن است ایده خواندن منظم را در آنها تقویت کند .

میز ناهار خوری چوبی خود را انتخاب کنید

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

فقط به یک دلیل می توانید چوب را انتخاب کنید ، چوب هیچوقت خسته کننده نخواهد بود ! چوبی را وارد دکوراسیون خانه خود کنید که دارای نوعی بافت برای جلب احساس جذاب و منحصر به فرد برای چشم باشد .  بیایید با آن روبرو شویم ، بچه ها شیطنت دارند ، به این معنی که ناخواسته وسایل را کثیف می کنند . این امر مسئله ای نیست و شما هم به عنوان والدین ممکن است نخواهید مبلمان زیبایتان خراب شود . آنجاست که داشتن میز ناهار خوری چوبی مفید خواهد بود . چوب نه تنها کاملاً بادوام است ، بلکه به راحتی می توان آن را ترمیم و رنگ آمیزی کرد . بنابراین ، اگر خراب شد یا خط خطی شد ، سریع می توانید آن را برطرف کنید . همچنین این ایده وجود دارد که می توانید یک لکه چوب به همراه داشته باشید که به تمیز کردن میز شما تا حد امکان کمک می کند .

کاغذ دیواری را به سلیقه خود انتخاب کنید

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

یک کاغذ دیواری شیک با الگوی تکراری ، راهی عالی برای زیباتر کردن اتاق و در عین حال حداکثر استفاده از مساحت مربعی است که در حال حاضر دارید . هنگام تصمیم گیری در مورد کاغذ دیواری خود ، احتمالا قصد خواهید داشت تا حد امکان مختصر و ساده باشید . در حالی که داشتن یک کاغذ دیواری شلوغ با مجموعه ای از الگوها سرگرم کننده و شیک است ، اما همیشه نمی تواند مناسب کودکان باشد ، به خصوص اگر از جنس ابریشم تهیه شده باشد . اما ، شما همیشه می خواهید به کاغذ دیواری هایی که به راحتی در چشم هستند ، بچسبید و در عین حال پیچش منحصر به فردی برای شما داشته باشد . همه چیز در مورد ارائه زیبایی شناسی شما در هنگام مطابقت با دکوراسیون تان است . با یک کاغذ دیواری خنثی کار کنید و آن را با یک مبلمان جسورانه جفت کنید تا تصویری جذاب مانند عکس بالا را ایجاد کنید .

صندلی نرم

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

وقتی کسی روی صندلی شما ننشسته است ، از آن به عنوان یک میز برای بافت بیشتر استفاده کنید. اگر به دنبال صندلی برای اتاق نشیمن خود هستید ، صندلی هایی که برای بچه ها مناسب است و در عین حال برای دکوراسیون شما نیز مناسب است و البته صندلی ای نرم و دوست داشتنی است را انتخاب کنید . اما صندلی نرم به چه معناست ؟ این بدان معناست که شما صندلی هایی دارید که برای اتاق بهتر هستند در حالی که برای نشستن هم خوب هستند . هیچ کس نمی خواهد برای مدت طولانی در جایی ناراحت کننده بنشیند . با در نظر گرفتن این نکته ، این صندلی ها را به عنوان یکی از آن قطعات راحت در نظر بگیرید که در عین ایجاد راحتی در اتاق تغییر به سزایی ایجاد می کند . علاوه بر این ، این صندلی ها به سبک و جذابیتِ مکان شما می افزاید ، دقیقا در جایی که شما بیشتر آن را می خواهید .

فرش های دلخواهتان را اضافه کنید

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

یک فرش بزرگ با یک طرح جسورانه اضافه کنید تا چشم همگان را فریب دهد تا فکر کنند اتاق بزرگ تر آن است که در واقع است . از فرش نترسید ، اگرچه ممکن است برای کودکان مناسب نباشد ، اما فرش ها دنج هستند و چه کسی هست که فضای دنج را دوست نداشته باشد ؟ نکته اصلی هنگام کار با فرش ، دور ماندن از مواد خنثی است . سایه های خنثی وسوسه کننده هستند و داشتن آن ها بسیار عالی است ، اما به سرعت کثیف می شوند ، به همین دلیل است که باید از آن ها دوری کنید . به جای داشتن فرش سفید یا بژ ، زغال یا خاکستری تیره را در نظر بگیرید .

به کودک تان فضا بدهید

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

وقتی نوبت به دادن فضایی اختصاصی به کودکان می رسد ، تا آنجا که می توانید خلاقیت ایجاد کنید و اجازه دهید اتاق تا آنجا که ممکن است برای آن ها بهترین احساس را داشته باشد . هر کودکی می خواهد احساس کند که یک تکه از خانه را برای خود دارد که فقط برای اوست . چه این کار را با ایجاد یک اتاق بازی انجام دهید و چه اتاق خواب خاص آن ها را کاملاً برایشان ایجاد کنید ، دادن فضای مناسب به آن ها باعث می شود احساس کنند بخشی از خانه و خانواده هستند . همه چیز در مورد اختراع ، کمی از فضایی است که می خواهید به آن ها بدهید و آن را تا حد ممکن جسورانه و جذاب کنید . هرچه اتاق جسورتر و شخصی تر باشد ، تمایل بیشتری برای حضور در آن اتاق خواهند داشت .

انتخاب بالش های دوست داشتنی

دکوراسیون چوبی منزل
دکوراسیون چوبی منزل

هرچه بالش های شما جسورتر باشد ، اتاق برای بچه ها جلوه بیشتری خواهد داشت . علاوه بر این ، از آن ها بخواهید تا نظر خود را در مورد برخی از قسمت های بسیار ضروری بپرسند . یکی از راه های آسان و موثر برای جذابیت بخشیدن به اتاق در حالی که دوستدار کودک خود هستید ، افزودن بالش به دکوراسیون تان است . وقتی می خواهید رنگ و بافتی را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید اضافه کنید ، بالش ها عالی هستند . چه روی صندلی باشد ، چه مبل یا هر دو ، مقدار رنگی را به ارمغان می آورد و به اتاق اجازه می دهد تا با وسایل جدید بروز و فوق العاده به نظر برسد . با این وجود ، می توانید بالش ها را هر بار که فصل تغییر می کند ، تغییر دهید و آن ها را کامل کنید .

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی ، طراحی چوبی ، مبلمان چوبی ، میز ناهار خوری چوبی

مترجم : حسین عتیقی

منبع : trendir

مطالب مرتبط با موضوع دکوراسیون چوبی :

WhatsApp us