چیدمان ، دکوراسیون داخلی،

برچسب‌ها: چیدمان, دکوراسیون داخلی

برچسب‌ها: دکوراسیون داخلی, شومینه, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس
چیدمان، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون منزل

برچسب‌ها: چیدمان, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل

چیدمان ، دکوراسیون منزل ، دکوراسیون داخلی
برچسب‌ها: چیدمان, دکوراسیون منزل, دکوراسیون داخلی

دکوراسیون هتل ، زیباسازی منزل، چیدمان ، خانه عروس، تزیین اتاق نشیمن
برچسب‌ها: دکوراسیون هتل, زیباسازی منزل, چیدمان, خانه عروس, تزیین اتاق نشیمن

آیینه و کنسول زیبا – مبلمان – چیدمان

برچسب‌ها: آیینه و کنسول زیبا, مبلمان, چیدمان

چیدمان – مبلمان – لوازم دکوری – اتاق عروس – منزل عروس
برچسب‌ها: چیدمان, مبلمان, لوازم دکوری, اتاق عروس, منزل عروس

 


برچسب‌ها: شومینه دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس,

چیدمان، انواع دکوراسیون، جهیزیه عروس، دکوراسیون منزل و محل کار


برچسب‌ها: اتاق نشیمن, چیدمان, انواع دکوراسیون, جهیزیه عروس, دکوراسیون منزل و محل کار

اتاق خواب، زیباترین اتاق خواب، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون منزل ، چیدمان منزل، جدیدترین مدل چیدمان من


برچسب‌ها: اتاق خواب, دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس

دکوراسیون هتل ، زیباسازی منزل، چیدمان ، خانه عروس، تزیین اتاق نشیمن آشپزخانه
برچسب‌ها: دکوراسیون هتل, زیباسازی منزل, چیدمان, خانه عروس, تزیین اتاق نشیمن آشپزخانه

دکوراسیون هتل ، زیباسازی منزل، چیدمان ،  خانه عروس، تزیین اتاق نشیمن آشپزخانه

شومینه

برچسب‌ها: شومینه دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس, سفره عقد خنچه عقد سفره ازدواج عکس عکس سفره میوه آر

اتاق خواب
دکوراسیون داخلی – تزیین – چیدمان
برچسب‌ها: اتاق خواب, دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس
شومینه

Cube Fireplace 5

 

Icoya Fireplace

 

Igloo Fireplace

شومینه –

دکوراسیون داخلی – تزیین – چیدمان – خرید و چیدمان جهیزیه عروس –  سفره عقد خنچه عقد سفره ازدواج عکس عکس سفره میوه آرائی سبزی آرائی عروس داماد فیلمبرداری . عروسی جشن نامزدی میزحنامیزنامزدی جایگاه عروس تالار باغ وعکاس فیلمبردار موزیک خدمات مجالس سفره هفت سین تزئین کادو حنابندانتزیینات مجالس تزیینات جهیزیه آموزش تدریس طراحی دیزاین اجاره خنچه شمع آرائی

برچسب‌ها: شومینه دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان, خرید و چیدمان جهیزیه عروس, سفره عقد خنچه عقد سفره ازدواج عکس عکس سفره میوه آر

چیدمان، انواع دکوراسیون، جهیزیه عروس، دکوراسیون منزل و محل کار
رنگ يكي از جالب ترين جنبه هاي دكوراسيون است. طراحان دكوراسيون امروزي تقريباً همه قوانين سابق در ارتباط با استفاده از رنگ هاي گوناگون و تركيب آنها با يكديگر را در هم شكسته اند و امروز هر رنگي را مي توان در دكوراسيون منزل به كار برد. ديگر مرزها و محدويت هاي گذشته در كاربرد رنگ ها در دكوراسيون رعايت نمي شوند و شايد به همين دليل انتخاب مجموعه رنگي دلخواه براي دكوراسيون يك خانه مشكل تر شده باشد. اما هنوز راه هايي براي تشخيص مجموعه رنگي مناسب براي هر خانواده وجود دارد. امروزه بيش از هر چيز به سليقه و روحيات ساكنين خانه توجه مي شود. هر يك از ما احتمالاً ايده هايي درباره رنگ هاي مورد علاقه خود داريم و انتخاب و سليقه ما اغلب بهترين راهنما براي انتخاب مجموعه رنگي مناسب براي محل زندگي و منزلمان است. اگر به يك پارچه كنفي رنگ پريده، يك روميزي بنفش پررنگ و يا لباس هايي به رنگ هاي زنده و درخشان تمايل داريد اينها مي توانند راهنماي شما در انتخاب مجموعه رنگي مناسب براي منزلتان باشند. در قدم اول كليه لوازمي كه در منزل داريد و آنها را به خاطر رنگشان دوست مي داريد در يك جا جمع كنيد. اين وسايل ممكن است عبارت باشند از يك روسري، يك سرويس بشقاب، صابون يا كارت تبريك و يا هر آنچه به واسطه رنگش مورد پسند شما است. كتاب ها و مجله هايي كه در رابطه با تركيب رنگ هستند، تهيه كنيد و با مطالعه آنها اطلاعات كافي در رابطه با ايجاد ارتباط ميان رنگ هاي گوناگون كسب كنيد. رنگ هايي كه شما مي پسنديد، تركيب آنها با يكديگر در يك مجموعه واحد ، و تأثير نور موجود در فضا بر آنها عواملي هستند كه نتيجه كار را تحت تأثير قرار مي دهند. هنگامي كه رنگ هاي مورد پسندتان را انتخاب كرديد با استفاده از مداد رنگي، مداد شمعي، آبرنگ و يا هر وسيله رنگ آميزي ديگري كه در اختيار داريد آنها را در كنار هم بر روي يك قطعه كاغذ سفيد آزمايش كنيد. اندازه سطوح رنگي مختلف را تغيير دهيد و به آنها كمي سفيد براي روشن تر شدن اضافه كنيد. به چرخه رنگ مراجعه كنيد و با استفاده از آن رنگ مورد نظرتان را يافته در كنار آن امتحان كنيد. به خاطر داشته باشيد كه رنگ هاي منتخب شما وقتي بر روي سطح ديوارهاي اتاق اجرا شوند تاثيري بسيار قوي تر از نماي آنها بر روي يك قطعه كاغذ خواهند داشت. وقتي به يك تركيب رنگي رضايت بخش رسيديد توجه داشته باشيد كه تأثير نور موجود در محيط و شرايط منزل خود را نيز در نظر بگيريد . به عنوان مثال ديوارهاي زرد درخشان براي يك خانه آفتاب گير در منطقه اي با آب و هواي گرم و آفتابي ، بسيار زيبا به نظر مي رسند؛ اما همين رنگ بر روي ديوارهاي يك اتاق شمالي كه از نور طبيعي كمي بهره مند است نازيبا و كسل كننده خواهد بود. در چنين اتاقي استفاده از رنگ زرد خردلي نتيجه اي بسيار مناسب تر خواهد داشت. نور چه از نوع طبيعي و چه مصنوعي باشد تأثيرات مختلفي بر رنگ خواهد داشت و آگاهي از اين امر هنگام طراحي رنگ يك فضا ضروري است. دقت كنيد كه در چه زماني از روز و به چه ميزان نور طبيعي به هر يك از اتاق هاي شما مي تابد و رنگ مورد نظرتان براي هر يك از اتاق ها را در نور همان اتاق بيازماييد.
برچسب‌ها: چیدمان, انواع دکوراسیون, جهیزیه عروس, دکوراسیون منزل و محل کار

شومینه
برچسب‌ها: شومینه, زیباسازی فضای سبز حیاط و, دکوراسیون داخلی, تزیین, چیدمان

چیدمان، تزیین، منزل عروس، دکوراسیون منزل
  
اجازه دهید نگاهی به این موضوع داشته باشیم که آینه ها چگونه می توانند فضای داخلی خانه را بزرگتر جلوه دهند؟

آینه ها نه تنها در زیبا سازی فضای داخلی منازل نقش بسزایی را بازی می کنند بلکه موارد کاربردی زیادی نیز دارند که از جمله مهمترین آن می توان به خود آرایی اشاره نمود. در عین حال باید اظهار داشت که استفاده مناسب از آینه در آرامش و بهبود حالات روانی افرادی که در آن محیط زندگی می کنند نیز نقش موثری را بازی می کند.

حال اجازه دهید نگاهی به این موضوع داشته باشیم که آینه ها چگونه می توانند فضای داخلی خانه را بزرگتر جلوه دهند؟
 
اصولاً یک اتاق کوچک، راهرو، و یا وروی های تنگ و باریک با آویختن آینه به دیوار خیلی بزرگتر از آن چیزی که هستند جلوه می کنند.
اما کدام یک از دیوارها را باید برای نصب آینه انتخاب کنیم؟
 
باید توجه داشت که این کار صرفاً به منظور ایجاد تعادل و توازن انجام می پذیرد بنابراین آینه می بایست در مکانی قرار بگیرد که نور را منعکس کرده و فضا را عریض تر، و بزرگتر جلوه دهد. برای راهروها و فضاهای باریک وروی استفاده از آینه بر روی کل دیوار نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه از نظر کارشناسی ایده خوبی هم به شمار نمی رود. به جای آن بهتر است یک سری آینه را به صورت راندوم در هر دو طرف دیواره ها قرار دهید.جای مناسب دیگر برای استفاده از آینه ها، حمام های کوچک هستند. اگر بتوانیم نورپردازی را نیز به طور مناسب انجام دهیم، متوجه تغییرات چشمگیری در فضای داخلی مکان مورد نظر خواهیم شد. این کار تنها با صرف مقدار کمی هزینه به راحتی تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد می کند و همچنین دارای موارد کاربردی بیشماری نیز می باشد. آینه همچنین یک سطح صاف و شفاف بر روی دیوار ایجاد می کند که مانند کاغذ دیواری و یا رنگ پس از مدتی پوسته نمی دهد.

استفاده از آینه در محیط باریک، محیط را باز تر و وسیع تر نشان می دهد.

زمانیکه از شمع در جلوی آینه استفاده شود فضا آرامبخش تر و رمانتیک تر خواهد شد.
آینه در هماهنگی با نورپردازی می تواند در کیفیت و میزان بازتاب نور بسیار موثر واقع شود. مسئله دیگری که می بایست به آن توجه داشت قاب آینه و وجود شمعدان در کنار آینه است که البته این مطلب هم تا حد زیادی سلیقه ای است اما با این وجود استفاده از رنگ های روشن همیشه فضای آرامبخش تر و رمانتیکی را ایجاد می کند.

آینه ها حتی بدون داشتن قاب های گرانقیمت باز هم زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.با این وجود تراش های اریب در لبه آینه می تواند زیبایی آن را چند برابر کند. آینه ها بیانگر حس هنری افراد بوده و دارای انواع قاب ها ی تزئینی هستند.

با ورود آینه ها به فضای داخلی خانه ها متوجه تفاوت های شگرفی می شوید که شما را متعجب خواهند کرد؛قرار دادن آینه در بالای شومینه نیز به عنوان یکی از تکنیکهای زیباسازی در منازل به شمار میرود.

برچسب‌ها: چیدمان, تزیین, منزل عروس, دکوراسیون منزل

شومینه

Modern and Creative Fireplace Designs

شومینه

دکوراسیون داخلی – تزیین – چیدمان

دکوراسیون منزل، دکوراسیون مدرن منزل

شما عزیزان با دیدن این تصاویر میتوانید ایده های مناسبی برای خانه و زندگی خود داشته باشید!

برچسب‌ها: دکوراسیون, چیدمان

زیباسازی حیاط- زیبا سازی باغ – حیاط – فضای سبز

 
برچسب‌ها: زیباسازی فضای سبز حیاط و, دکوراسیون داخلی, شومینه,

شومینه

 

استفاده از پارچه از جنس جیر ، مخمل و چرم وابریشمی  و کاغذ دیواری طرح گلدار و بوته جقه ای با حرکات دورانی 

استفاده از رنگها ی سایه روشن ، خاکستری ، صدفی و طلائی ، نقره ای ، صورتی جیغ 

برچسب‌ها: دکوراسیون, چیدمان, تزیین منزل, چیدمان محل کار, منزل عروس, مدرن و کلاسیک

دکوراسیون خانه:
دکوراسیون خانه:


چند نمونه دکوراسیون منزل
برچسب‌ها: دکوراسیون خانه, تزیین, چیدمان

      
WhatsApp us