برای ساختن کابین رویاهایتان که می توانید در تعطیلات ، آخر هفته یا حتی به عنوان یک خانه تمام وقت از آن لذت ببرید ، از یکی از برنامه های رایگان داشتن کابین می باشد. این طرح ها شامل نقشه های اولیه ، دستورالعمل های گام به گام ساختمان ، عکس ها و مواد لیست های برش هستند ، بنابراین شما می توانید در ساخت کابین خود درست کار کنید. در این مطلب شما را با جدیدترین طرح های کابین دست ساز آشنا خواهیم کرد.

طرح کلوچه زندگی کلبه ای


این طرح کابین برای والدین و تعداد کمی از بچه ها مناسب است ، زیرا ابعاد کوچکی دارد ، اما یک اتاق زیر شیروانی به اندازه بزرگسالان را نیز فراهم می کند.

طرح کلوچه کلبه ای
طرح کلوچه کلبه ای

کابین دیده بان


این طرح کابین دست ساز، ساختار 460 فوت مربع را به تصویر می کشد ، که برای ساختن در محدوده یک فضای کوچک مناسب است و یک خانه کوچک و عالی را ایجاد می کند .

نمونه کابین دیده بان
نمونه کابین دیده بان

این کابین دارای یک اتاق خواب کوچک و حمام کامل و همچنین طبقه بالا ، سرویس بهداشتی و بالکن است. این نقشه شامل جزئیات قاب سقف و دیوار ، نقشه های برق ، نقشه های زیرسازی و کف و موارد دیگر است.

کابین سه خوابه


این طرح کابین چسترفیلد دارای یک طبقه نشیمن ، غذاخوری و آشپزخانه در طبقه اول و همچنین دو اتاق خواب است. اتاق خواب سوم در طبقه دوم است.

کابین دست ساز سه خوابه
کابین دست ساز سه خوابه

این طرح – یکی از چندین طرح پیشنهادی LSU AgCenter – شامل یک شومینه ، ایوان های چوبی و دو حمام کامل است. فضای آن 1،164 فوت مربع است.

کابین رویایی با یک زیر شیروانی


این طرح کابین رایگان را دنبال کنید و یک کابین کامل با یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، حمام و زیر شیروانی خواهید داشت.

کابین زیر شیروانی
کابین زیر شیروانی

این طرح کابین کامل شامل یک لیست مواد و دستورالعمل برای انتخاب ارتفاع، ساخت دیوار و پایه و اساس، و ماشین حساب برای تیرچه های کف، رفترس، ایوان سقف تیر آهن، عرشه ایوان تیرها، و طبقه پرتوهای.

طرح کابین خارج از شبکه از Instructionables

در اینجا یک طرح کابین دست ساز دیگر از Instructables آورده شده است و این یک کابین خارج از شبکه است که دارای اندازه کوچک 8 “X 8” است. این شامل آشپزخانه ، میز تحریر و کمد با کابینت های ذخیره سازی ، حمام و سیستم آب RV و سیستم پروپان است.

نمونه کابین خارج از شبکه
نمونه کابین خارج از شبکه

کابین الهام گرفته از خانه هابیت

اگر آرزو دارید که یک کابین کوچک در مریلند داشته باشید ، می توانید یکی از آنها را توسط  Hobbitat Spaces خریداری کنید . این شرکت ساختمان مسکنی مدرنی را ایجاد می کند که در چوب اصلاح شده پیچیده شده و به طور خاص از قوانین ساختمانی ایالت برخوردار است. ساختارهای ساخته شده برای استفاده در طول سال از 85000 دلار شروع می شود.

کابین هابیت
کابین هابیت

برای اینکه طعم زندگی کابین را بچشید ، می توانید در مخفیگاهی از Hobbitat Spaces در Blue Moon Rising در Deep Creek Lake ، مریلند خلاص شوید . کابین MoonShadow از ویژگی های زیبایی برخوردار است از جمله تخته های نقره ای احیا شده داگلاس و یک وان پنجه پا نجات یافته که فقط چهار فوت طول دارد.

میکرو کابین مدولار


این یک کابین مدولار با 400 فوت مربع است که روی یک شاسی تریلر ساخته شده است. مانند اکثر خانه های کوچک روی چرخ ، این خودرو به عنوان یک وسیله تفریحی قرار داده شده ، بنابراین می توانید آن را در هرجای خودروهای RV که مجاز است و خانه های سیار مجاز خود قرار دهید.

فقط برخی از ویژگی های چشمگیر کابین شامل نمای سایدینگ خارجی ساخته شده از نرده های برفی اصلاح شده ، پنجره های ذوزنقه ای بزرگ و سقف های کاملاً چشمگیر است. 

کیت های کوچک کابین


اگر یک سازنده باتجربه نیستید ، در ابتدا شلاق زدن یک کابین چوبی می تواند ترسناک به نظر برسد. خوشبختانه یک کیت دست ساز مانند بسته Seabinity Log Cabin توسط Conestoga می تواند روند انجام کارهای خود را بسیار آسان کند.

کیت کوچک کابین
کیت کوچک کابین

این استراحتگاه شامل یک اتاق خواب خصوصی ، اتاق نشیمن و حمام است. افزودن آشپزخانه کوچک اختیاری است. هزینه شروع 21900 دلار است.

کابین سرو کوچک

به کابین روستایی که راهنمای لوکس بودن هدایای مجله نیویورک را تهیه کرده است ملاقات کنید (بله ، همان لیستی که در گذشته املاک مایکل جوردن را نشان می داد). کابین Nostalgia توسط Tiny Portable Cabins با تمام اصول اولیه موجود در بسیاری از آپارتمان های استودیویی به علاوه یک ایوان با قیمت متوسط ​​40،000 دلار ارائه می شود. ارتقااتی مانند مبلمان داخلی یا کولر گازی اضافی است. 

کابین سرو کوچک
کابین سرو کوچک

امیدواریم از مطالعه و آشنایی با این کابین های دست ساز لذت برده باشید.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us