کاور شوفاژ چوبی ( قاب شوفاژ چوبی )

آیا به دنبال پوششی برای وسایل گرمایش داخل منزل هستید . یا اینکه می خواهید محیطی گرم و صمیمی در منزل خود ایجاد کنید . نگاهی به مدل های این بخش بیندازید تا بتوانید برای منزل خود یک ایده خوب مهیا کنید . یکی از کالا های لوکس خانگی کاور شوفاژ است که با چوب یا ام دی اف بصورت سفارشی ساخته می شود .

مزایای کاور های چوبی رادیاتور و شوفاژ

مزایای کاور های چوبی رادیاتور و شوفاژ

دلیل محبوبیت این کاور ها اول از همه زیبا هستند , این پوشش های چوبی همانند یک صفحه نمایش زیبایی خود را به نمایش می گذارند و یکی دیگر از دلایل محبوبیت آنها امکان نشستن در کنار کاور شوفاژ و استفاده از صفحه میز آن برای انجام کارهای کوتاه و سریع است . ارتفاع بیشتر رادیاتور ها , ارتفاعی در حدود استاندارد میز تحریر دارد و به راحتی با یک صندلی می توان در کنار آن به کارهای خود برسیم .

روشوفاژی , پوشش رادیاتور , کاور رادیاتور چوبی , صفحه چوبی برای رادیاتور
کاور شوفاژ و رادیاتور , روشوفاژی چوب

یکی دیگر از مزایای کاور رادیاتور جلو گیری از تماس کودکان و حیوانات خانگی بطور مستقیم با پره های رادیاتور است . این پوشش ها می توانند از سوختگی جلوگیری کنند , همانطور که می دانید در زمستان دمای این پره ها بسیار بالا می رود .

در اینجا مفتخریم طیف وسیعی از پوشش های کاور رادیاتور و فن کوئل را به شما معرفی کنیم .

این کاور ها با قابلیت سفارشی سازی در سایز و اندازه رادیاتور قابل اجرا است . در مرحله اول باید اندازه پره های رادیاتور را در سه جهت اندازه گیری کنید . طول , عرض و ارتفاع . منظور از عرض همان عمق است که البته امروزه همه عمق را بیشتر می گیرند تا بتوانند از صفحه روی کاور رادیاتور بجای میز کنسول استفاده کنند .

مجموعه ای از سبک ها و رنگ ها

روشوفاژی , پوشش رادیاتور , کاور رادیاتور چوبی , صفحه چوبی برای رادیاتور
کاور شوفاژ و رادیاتور , روشوفاژی چوب

شما به یک مجموعه وسیع از مدل دسترسی دارید و حتی می توانید طرح خود را اجرا کنید . لازم است مصالح کار انتخاب شود . مثلا چوب راش مناسب رنگ سفید , گردویی و فندقی است و در سبک کلاسیک بسیار شیک و باشکوه می شود .

پوشش رادیاتور در سبک روستیک

چوب کاج روسی مناسب رنگ های گردویی روشن تا گردویی تیره و عالی برای سبک روستیک می باشد .

هر اتاق چشم انداز خود را دارد و برای محیط خود بهترین ها را انتخاب کنید . با استفاده از سبک دکوراسیون خود و ست کردن و هماهنگی با محیط داخلی منزل یک سیستم یکپارچه ایجاد کنید .

کاربرد یک کاور شوفاژ

کاربرد یک کاور شوفاژ در کنار زیبایی حفظ و ارتقای حرارت در منزل است . فضایی برای آرامش و نشستن در کنار لوازم گرمایشی , فراموش نکنیم که یک کاور نباید بسته باشد بلکه باید حرارت را به سمت بالا و راست و چپ هدایت کند . به همین خاطر شیار ها و دریچه ها باید در نظر گرفته شود تا مبادا از حرکت هوار جلوگیری شود .

ما نمونه هایی از روکش رادیاتور را برای شما گرداوری کرده ایم که امیدواریم مفید واقع شود .

گالری کاور برای رادیاتور و شوفاژ

شیک ترین ایده های پوشش رادیاتور را از طرف کارشناسان دکوراسیون منزل در ” فن و هنر ” ، از جمله قفسه های داخلی ، قفسه کتاب و موارد دیگر کشف کنید! ما برای رفع نیازهای شما کاور رادیاتور دست ساز و سفارشی ایجاد می کنیم. اینها قطعات سفارشی هستند که می توانند برای هر ابعادی ساخته شوند. اندازه و پایان را انتخاب کنید .

نمونه کار ساخته شده برای آقای فیاضی تهران الهیه

ساخت کاور شوفاژ تهران پاسداران

عکس کاور شوفاژ

با تشکر از توجه شما

WhatsApp us