اگر قصد دارید برای خانه و یا محل کار خود کفپوش خریداری کنید پیشنهاد می کنیم پیش از خرید این مطلب را مطالعه کنید تا هر گونه سوالی نسبت به خرید کفپوش های چوب سخت دارید جواب بگیرید. با ما همراه باشید. بیایید سوالات مربوط به نصب کفپوش چوب سخت را در هنگام نصب کفپوش های چوبی بررسی کنیم.

عناصر اصلی خانه کدامند؟

آیا قصد نصب طبقه های جدید در اتاق نشیمن ، پله ها ، اتاق خواب یا کل خانه را دارید؟ پاسخ این سوال به شما کمک می کند تا بدانید به چه مقدار کفپوش نیاز دارید ، هزینه پروژه چقدر است و انتظار برای مراحل نصب چیست.

چه طبقه چوب سخت باید خریداری کنم – چوب جامد یا چوب مهندسی شده؟

پاسخ به این سوال بستگی دارد که مایل هستید کفپوش را در کجا نصب کنید. به عنوان مثال ، چوب سخت خالص برای هر اتاق بالاتر از سطح زمین عالی است. با این حال ، چوب مهندسی شده برای نصب تخته یا زیرزمین عالی است.

انواع کفپوش های چوب سخت
انواع کفپوش های چوب سخت

می توانید از آن در گرمای تابشی یا آب و هوای مرطوب استفاده کنید. فایده چوب خالص این است که می توانید چندین بار آن را اصلاح کنید. می توانید چوب مهندسی شده را سنباده بزنید یا آن را دوباره اصلاح کنید ، اما نه به اندازه چوب های جامد. این ها سوالات مهم کف چوب سخت هستند که باید از نصاب بپرسید.

آیا باید جلای مات یا براق را انتخاب کنم؟

این به اولویت شخصی شما بستگی دارد. جلای براق بیشترین میزان درخشش را ارائه می دهد و بیشترین میزان نور را منعکس می کند. در همین حال ، یک پایان نیمه براق درخشش کمی را نشان می دهد که نور را منعکس می کند. روکش مات یا ساتن کمترین سطح درخشش را نشان می دهد که کمترین میزان نور را منعکس می کند. فواید داشتن براقیت کمتر این است که کمتر متوجه ساییدگی می شوید.

آیا می توانم کفپوش های سخت را بازسازی و نو کنم؟

برای شاداب و جدید به نظر رسیدن کف ، حتماً آن را تمیز کنید. این کار را می توانید با پاک کردن گرد و غبار ، جارو کشیدن و یا جاروبرقی کف انجام دهید. از روکش های خیس یا بخار روی کف چوب استفاده نکنید زیرا بخار و آب می توانند کف را مات کنند و در صورت انجام بیش از حد آسیب می بینند. همچنین ، می توانید در هر ورودی فرشی قرار دهید. اما از فرش هایی که پشت آنها لاستیک است خودداری کنید زیرا باعث تغییر رنگ کف ها می شود.

کفپوش چوب سخت
کفپوش چوب سخت

آیا نصب نیاز به سنباده زدن دارد؟

اگر کف های چوبی خالص نصب می کنید ، کف ها در خود خانه سمباده می شوند و تمام می شوند. با این حال ، سیستم های مهار گرد و غبار پیشرفته می توانند گرد و غبار را از بین ببرند. با استفاده از کف های چوبی مهندسی شده ، پایان کار در کارخانه اعمال می شود. این بدان معنی است که در هنگام نصب حداقل گرد و غبار و سر و صدا ایجاد خواهد شد. 

کفپوش چوبی
کفپوش چوبی

همچنین می توانید بلافاصله پس از نصب از طبقه ها عبور کنید. سرانجام ، این ها چند سوال مهم است که هنگام بدست آوردن برآورد کفپوش باید پرسید. متخصص کفپوش مناسب می تواند به شما پاسخ دهد و به شما کمک کند کفپوش چوب سخت را در خانه نصب کنید.

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما عزیزان بوده باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us