تزیینات دریایی در حمام

تزیینات دریایی در حمام

تزیینات دریایی در حمام

به کار گرفتن ترکیب‌های جدید در طراحی نتیجه‌ای بسیار بهتر از تقلید کردن به همراه خواهد داشت. تزیین محیط با اجسام و بافت‌های طبیعی به جای پنهان کردن آنها، باعث احساس نزدیکی به طبیعت می‌شود، برای مثال می‌توانید از انواع سنگ‌ها، گوش‌ماهی‌ها و تزیینات طبیعی چون میوه ی درخت کاج و بلوط، گل‌ها و شاخه‌های خشک شده و عناصری از این دست، در محیط سخت‌ و غیر طبیعی شهر استفاده کنید تا احساس آرامش به دست آورید.

هنگامی که در کنار دریا قدم می‌زنید و از صدای امواج دریا و زیبایی‌های طبیعت لذت می‌برید، به زیر پای خود نیز توجه کنید و گوش ماهی‌ها و حلزون‌های قشنگ را جمع کنید تا از آنها برای تزیین خانه استفاده نمایید.

هم‌چنین چوب‌هایی که در ساحل دریا پیدا می‌کنید به کار خواهند آمد و به عنوان یک زینت طبیعی بر روی سکوی حمام جلوه خواهند کرد. اگر گوش‌ماهی یا صدف بزرگی پیدا کنید، می‌توانید از آن به عنوان جاصابونی در حمام و دستشویی استفاده کنید و یا صرفا برای تزیین در حمام منزل بگذارید. حتی ممکن است از چوب‌ها و حصیرهایی که در ساحل پیدا می‌شوند، برای پنجره‌های کوچک کرکره یا یک حجم تزیینی تهیه نمایید.

بسیاری از ما شاید چنین اشیایی را به سادگی دور بریزیم و قرار دادن آنها را در فضای زندگی‌مان غیرضروری بدانیم، اما بودن اشیای طبیعی در محیط، حسی از نزدیکی به طبیعت را به ساکنان خانه می‌دهد.

http://www.tebyan.net

WhatsApp us