همه چیز درباره چوب راش

,

همه چیز درباره چوب راش

همه چیز درباره چوب راش

نام علمی اینان چوب Fagus orientalis نام فارسی واینک بومی راش واینک مرس واینک نام انگلیسی آن Beech است.

راش درختی است به منظور علت اینکه در جنگلهای سرزمین من موجود می‌می باشد، چوب آن به منظور علت کاشانه منازل روستایی استعمال می‌شود. اینان درخت از ۶۵۰ تا ۲۰۰۰ گزی در جنگلهای مرطوب آستارا، دیلمان، کلارستان، نور، کجور دیده می‌شود.

شناخت چوب راش , همه چیز درباره چوب راش

چوب راش
پله چوب راش , سازه بزرگ چوبی بدون پیچ و میخ , اتصالات مهندسی , لوکس و سفارشی
پله چوب راش , سازه بزرگ چوبی بدون پیچ و میخ , اتصالات مهندسی , لوکس و سفارشی
بازارمبل ملایر

درخت راش از تیره فاقاسیا و اینک از جنس فاقوس می‌ باشد یک طبقه آن فاقوس سیلواتیکا در جنگلهای کرانه دریای مازندران نام برده شده‌است، اینان درخت را در گیلان، رامسر، کجور وکلارستق، راش، در آستارا، قزل گز درفک واینک طوالش، الوش و اینک آلاش، در نور، چلر، در مازندران، مرس و اینک در گرگانرود، قزل آغاج می‌خوانند.

درخت راش در جلگه تقریباً نایاب ولی در بلندی‌های کوهستانها فراوان می‌ باشد. در گیلان واینک مازندران در ارتفاع بیش از دو هزار متر از سطح دریا جنگلهای خالص آن یافت می‌شود. راش درختی است سایه پسند واینک از اینان رو دارای شاخ واینک برگ فراوان می‌می باشد.

نهال جوان آن از سرمای شدید زود آسیب می‌بیند واینک بویژه سرمای بهاره برگهای آن را نابود می‌سازد، گرمای زیاد نیز به منظور علت آن زیانبخش است . در نقاط سرد خوب رشد نمی‌کند ولی در جاهای گرم تا اندازه‌ای بهتر جست می‌دهد. درخت راش دارای ریشه‌های سطحی است واینک به منظور علت جنگلهای خاکهای کم ژرفا واینک آهکی مناسب می‌می باشد.

در جنگلهای انبوه از شصت تا هشتاد سالگی ولی در فضای! باز از ۴۰ تا ۵۰ سالگی بار می‌دهد. در خاکهای خوب واینک همه ۵ یا ۶ سال یکبار! واینک در آب واینک هوای ناسازگار واینک همه ۱۵ سال یکبار میوه فراوان! می‌دهد. میوه اش ۵ تا ۷٪ روغن دارد.

ارتفاع آن بسیار زیاد می‌شود! واینک به منظور ۳۵ متر واینک قطرش به منظور یک متر واینک نیم می‌رسد. عمر آن! ۲۰۰ تا ۲۵۰ سال می‌می باشد.

چوب آن به منظور علت ساختن در واینک پنجره واینک تراورس! راه آهن واینک میز واینک صندلی واینک مبل واینک صندوق واینک غیره بکار می‌رود! واینک مصرف آن بیش از دیگر چوبها است .

ازسلولز آن پارچه‌های ابریشمی لطیف! واینک خوب تهیه می‌شود. زغال واینک هیزم آن نیز مرغوب است.

مزایای مبلمان چوب راش

چوب درخت راش یکی از معروف ترین چوب هایی است به منظور علت اینکه! در ساخت مبلمان کلاسیک به منظور کار گرفته می شود.اینان نوع چوب!

بوسیله واینک همه دکوراسیونی هماهنگی دارد واینک اگر به منظور خوبی از آن مراقبت! واینک نگهداری بعمل آید,به منظور علت مدت نوبت طولانی بوسیله همان کیفیت اولیه! سزاوار استفاده می می باشد.

نکات زیر به منظور شما در خرید مبل !کلاسیک بوسیله چوب راش کمک کرده واینک کارتان را ساده تر می کند.

Skills

Posted on

03/28/2018

WhatsApp us