به گالری عکس اتاق ناهار خوری سیاه ما که ایده های گوناگونی از انواع مختلف اتاق غذاخوری را به نمایش می گذارد ، خوش آمدید . این فهرست براساس سبک ، اندازه و بسیاری از ویژگی های دیگر است .

برای بازدید از گالری عکس اتاق های غذاخوری با تِمِ سیاهِ ما که می توانید صد ها ایده طراحی اتاق غذاخوری سیاه را در آن جستجو کنید ، متشکریم . امیدواریم نمونۀ الهام بخش خود را در این مقاله بیابید . ما هر هفته طرح های جدیدی برای شما خواهیم داشت .

اتاق ناهار خوری مشکی و بنفش
اتاق ناهار خوری مشکی و بنفش

این یک اتاق ناهار خوری دوست داشتنی با کاغذ دیواری های گلدار سیاه و صندلی هایی با رنگ بنفش است که یک میز سفید با سطح سیاه را احاطه کرده است ، همانطور که می دانید انتخاب رنگ در زیبایی دکوراسیون شما حرف اول را می زند ، این دکوراسیون یکی از زیباترین چیدمان را دارد .

اتاق ناهار خوری با دیوار آینه ای
اتاق ناهار خوری با دیوار آینه ای

یک تنظیم بسیار زیبا برای یک اتاق ناهار خوری با دیوار آینه ای مشکی که در تضاد با میز سفید و کفپوش بژ است . انتخاب فرش یا قالیچه سیاه شاید برای همه خوشایند نباشد اما افرادی که به دنبال دکوراسیون سیاه هستند قطعا به این نوع علاقه مند خواهند شد .

اتاق ناهار خوری مدرن
اتاق ناهار خوری مدرن

یک اتاق ناهار خوری مدرن و جذاب که با ایجاد یک سکوی بزرگ تیره قسمت غذا خوری را جدا کرده است ، میز چوبی تیره در طراحی مدرن با صندلی های دو رنگ که قسمت پایه ها به یک شکل است ، دو کابینت سبز که بتواند شادابی را به خانه بیاورد اضافه شده است و البته استفاده از چراغ های مدرن که با دکوراسیون مدرن همخوانی داشته باشد .  

اتاق ناهار خوری ساده
اتاق ناهار خوری ساده

یک اتاق ناهار خوری ساده و کوچک که چیدمانی سیاه و سفید دارد ، میز پایه بلند سفید که رویه آن رومیزی شیشه ای با فاصله قرار گرفته است در کنار صندلی های بلند سیاه و سفید جاذبه های مدرن را به نمایش گذاشته است ، در کنارشان کاغذ دیواری سیاه و پرده سفید این رنگ بندی را تکمیل کرده است ، افزودن کفپوش چوب باعث ایجاد گرما در اتاق شده است .

میز ناهار خوری چوبی
میز ناهار خوری چوبی

در این اتاق غذا خوری میز ناهار خوری چوبی روستایی و نیمکت های منطبق با آن ، سقف و یکی از دیوار ها سیاه است و در مقابل دیوار آجری یک دیوار را شیشه کرده است که کمک بزرگی برای ایجاد دکوراسیون روستایی شده است ، در مقابل هم یک پنجره بزرگ در حالت باز وجود دارد که چند صندلی چوبی پشت آن قرار گرفته است که با آن می توان کاملا از فضا استفاده کرد .

اتاق ناهار خوری سیاه و سفید
اتاق ناهار خوری سیاه و سفید

این اتاق ناهار خوری ساده سیاه و سفید دارای دیوار های سیاه صاف و متضاد با کف و سقف سفید است . از همین موضوع در مجموعه ناهار خوری استفاده شده است ، میز بزرگ و محکم با پایه های پهن سفید و رومیزی سیاه گذاشته شده است و صندلی های سفید با روکش چرم سیاه مکمل جذابی برای این اتاق ناهار خوری است .

نمونه میز ناهار خوری تیره
نمونه میز ناهار خوری تیره

دیوار های جذاب سیاه که با تزئینات سیاه هماهنگ زیبا تر شده است ، پرده سیاه مکملی برای این چیدمان است ، میز زیبای چوبی که هماهنگ و هم رنگ با کفپوش است و باعث ایجاد توازن شده است این عملکرد را با پایه های سیاه سنجاقی شکل خود ادامه داده است ، میز کوچک تر که ترکیبی از میز بزرگ تر است نیز این جذابیت را حفظ کرده است اما صندلی سیاه با پایه های چوبی توانسته به خوبی هارمونی مورد نظر طراح را به ما القا کند .

اتاق ناهار خوری رسمی
اتاق ناهار خوری رسمی

یک اتاق ناهار خوری رسمی و زیبا ، با یک مجموعه غذا خوری محکم و خاص ، یک کمد درایو سفید در گوشه اتاق و آیینه ای زیبا که با چوب قاب گرفته شده است و افزودن سایر موارد مورد علاقه که می تواند هماهنگ یا کمی متفاوت با چیدمان شما باشد .

این اتاق ناهار خوری زیبا دارای دیوار ها و سقف سیاه است که با یک لوستر باشکوه روی میز چوبی تکمیل شده است . مجموعه ناهار خوری رسمی که با کفپوش هماهنگ شده است با توجه به رنگ بندی اتاق یک اتاق غذا خوری رسمی را به وجود آورده است .

یک اتاق ناهار خوری فوق العاده جذاب در رنگ بندی سیاه و سفید ، میز بیضی براقِ سیاه که شمایلی از پیانو را در ذهن ما ایجاد می کند با صندلی های سیاه برازنده ای احاطه شده است که بالشتک های چهار خانه زیبایی دارد ، دیوار های سیاه با پرده های چهار خانه هماهنگی فوق العاده ای با چیدمان اتاق دارد که توانسته با کفپوش سیاه کنتراست جالبی ایجاد کند .

اتاق ناهار خوری با دیوارهای سیاه
اتاق ناهار خوری با دیوارهای سیاه

دیوار های سیاه این اتاق ناهار خوری با چندین عکس دیواری و آثار هنری زیبا تزئین شده است و در مقابل نور آویز کروی بزرگ روی میز چوبی قرار گرفته است ، میز چوبی ساده بزرگ با صندلی های ساده هماهنگ با خود احاطه شده است ، در اتاق از قطعات چوبی بسیاری استفاده شده است ، کمد درایو های هم رنگ با میز و کمد های کوچک در رنگ بندی روشن و البته کفپوشی که بر زیبایی اتاق افزوده است .

چراغ آویز کشیده عجیب و غریب روی میز چوبی که با چند صندلی مخمل خاکستری احاطه شده است و در برابر دیوار های سیاه که با یک پیشخوان ساده تزیین شده است خودنمایی می کند .

ترکیب سیاه و سفید ، ترکیبی که به جرات می توان گفت بسیار محبوب و همه گیر است ، دیوار هایی که تا نیمه سیاه هستند و قسمتی از آن با چوبِ سفید پوشش داده شده ، میز صیقلیِ سیاه رنگِ جذابی که صندلی های سیاه و سفید برازنده ای دارد و تمام چیدمانی که در عین سادگی بسیار باشکوه هستند .

اتاق غذاخوری سیاه و سفید
اتاق غذاخوری سیاه و سفید

یک اتاق غذا خوری سیاه و سفید که با افزودن رنگ آبی زیبایی که وارد کرده است توانسته درخشندگی اتاق را بی انتها کند ، کفپوش سیاه هماهنگ با سقف گنبدی سیاه و دیوار ها است ، میز زیبای سفید که کاناپه سفید و صندلی های سفید / آبی را در کنار خود دارد کاملا با پرده هایی که سفید و آبی هستند ترکیب شده اند ، یک زیبایی تمام نشدنی و خاص .

یک چراغ آویز کریستالی خاص روی میز شیشه ای آویزان است که توسط صندلی های چوبی مدرن احاطه شده است ، کفپوش می تواند تضاد جالبی با چیدمان های شما ایجاد کند .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : میز چوبی ، میز ناهار خوری چوبی ، طراحی اتاق ناهار خوری چوبی

مقالات مرتبط با مبلمان چوبی:

WhatsApp us