چوب روسی

لمبه چوب کاج روسی , دیوارکوب لمبه چوبی
لمبه چوب کاج روسی , دیوارکوب لمبه چوبی

آنچه افکار عمومی مردم نسبت به چوب روسی دارند گاها اشتباه می باشد و هر چوب سفید ی را چوب روسی می پندارند .

 چوب هایی که از کشور روسیه توسط تاجران  وارد کشور می شود و توسط شرکت های معتبر برای  دسترسی آسان سفارش دهندگان از بنادر وارد بازار چوب می‌شود  و بین متقاضیان و مشتریان گرامی عرضه می شود .

چوب های روسی که وارد ایران می‌شود عبارتند از . کاج نوئل. راش .بلوط  که هر کدام ب صورت الوار هایی با ابعاد و ضخامت مشخص  شده  و استاندارد تعریف شده بصورت بندیل و پالت  بزرگ  

ضخامت درختان کاج به 6 متر و ارتفاع ان 15 الی 20 متر می رسد .

چوب بلوط

برش یک چهارم از تنه درخت
تصویری از یک چوب بلوط آمریکایی , برش یک چهارم از تنه درخت

از چوب های خاص و سنگین و محکم و با دوام وبا عمری طولانی  و گران قیمت که خواهان مخصوص به خود را دارد .

چوب راش

چوب راش
چوب راش

از چوب های با کیفیت  سنگین  و محکم و انعطاف پذیر و به دلیل قطر زیاد و بدون گره و یکنواختی بافت تراش خوری بسیار عالی و از پر کار ترین چوب ها است .

چوب کاج نراد

قیمت چوب روسی قیمت تخته نراد
قیمت چوب روسی قیمت تخته نراد

از چوب هایی با بافت نرم و سبک و مقاوم در برابر افت و حشرات رنگ سفید مایل به زرد وبا دوام و ضد پوسیدگی و به علت ارزان بودن از معروف ترین چوب ها است .

چوب های روسی به علت خاصیت ارتجاعی  و سبکی و استحکام بهترین چوب برای نجاران و اسکلت بندی ساختمان  ها می باشد . آنچه درباره چوب روسی باید بدانیم این است که بتوانیم فرق چوب خشک کن رفته و چوب دونم را تشخیص دهیم .

رطوبت درختان زنده 30 تا 90 درصد می باشد .

چوب خشک زمانی که در محیط مرطوب قرار می‌گیرد رطوبت را جذب می کند اما چوب خیس چنانچه در معرض رطوبت قرار گیرد رطوبت را دفع می کند .

کاربرد چوب روسی
چوب کاج روسی , چوب نراد
چوب کاج روسی , چوب نراد

چوب روسی به دلیل رنگ سفید و خود رنگی که دارد در دکوراسیون های داخلی و فضا های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد  همین رنگ روشن چوب باعث می شود فضای کوچک شما در عین سادگی و شیکی فضای داخلی شما نیز بیشتر و بزرگ تر اید  و شادی و طراوت و سر زندگی را به ارمغان دارد .

در ساخت پرگولا  و اطراف باغچه  ها که جذابیت منحصر به فردی را به محیط حیات و باغچه شما می دهد .

 چوب روسی در تهیه لمبه چوبی , قرنیز , چوب چهار تراش ها دیوار پوش ها نیمکتی  و دیوارکوب و پارکت  و . . . مورد استفاده قرار می گیرد .

امیدواریم مطالب مختصر و کوتاه سایت اشوود مفید واقع شود 

از بازدید شما سپاس گزاریم .

WhatsApp us