ایده های چوبی برای الهام بخشیدن به اتاق نشیمن صنعتی  یا روستایی

این روزها همه به دنبال تغییر دکوراسیون خانه خود برای سال نو هستند و ما در این مقاله تعداد زیادی را به شما معرفی می کنیم .

بر کسی پوشیده نیست که دکوراسیون روستیک دنیای طراحی را تحت تأثیر قرار داده است . اخیراً ، روند دکوراسیون محبوب با کمک جذابیت صنعتی کمی مدرن تر شده است . این نوع طراحی به دلیل سبکی بسیار جذاب ، با آجرهای اکسپوز ، خطوط ناتمام و نبوغ مکانیکی تصفیه نشده بسیار جذاب است . ایده های زیر به شما انگیزه می دهد که دکوراسیون روستیک و صنعتی را برای فضای اتاق نشیمن خود امتحان کنید .

ساختمان های محلی را کاوش کنید

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

اتاق نشیمن صنعتی ایده هایی برای الهام بخشیدن به اتاق نشیمن صنعتی یا روستایی شما می دهد

استفاده از مکان ‌های محلی به شما امکان می ‌دهد بدون صرف بودجه بیش از حد خلاق باشید . علاوه بر این ، به شما این امکان را می دهد که آنچه را که نیاز دارید دقیقاً در جایی که می خواهید داشته باشید .

وقت گذاشتن برای کشف ساختمان های محلی یکی از بهترین راه ها برای الهام گرفتن است . بیشتر ساختمان‌ های محلی به دلیل ساختار سنتی ، کمی از نظر دکوراسیون صنعتی ، سنگین ‌تر هستند . لحظه ای وقت بگذارید و به نحوه چیدمان این ساختمان ها توجه کنید تا طرح درستی پیدا کنید . یکی از مهم ترین اقداماتی که باید به آن توجه کنید سقف است ، توجه کنید که سقف شما چقدر باز و در معرض دید قرار دارد . انجام این کار دقیقاً نشان می دهد که می خواهید سقف شما چگونه ظاهر شود .

جزئیات حداقل

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

کلید دکور صنعتی کار بر روی داشتن کم ترین جزئیات ممکن است . انجام این کار باعث می شود هر اتاق نشیمن بزرگ و جادار باشد .

وقتی نوبت به پیدا کردن مبلمانی می ‌رسد که بخشی از سبک دکوراسیون جدید شما باشد ، مینیمال بودن بسیار مهم است . قطعات مبلمان شما باید حداقل به نظر برسند و در عین حال جذابیت جسورانه ای را در خود داشته باشند . ایده این است که عناصر چوبی با یک جفت وسیلۀ فلزی داشته باشید . انجام این کار در حالی که دکوراسیون شما هنوز روستایی و صنعتی هست ، حال و هوای منحصر به فردی را به دکوراسیون شما می بخشد .

کفپوش بتنی

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

داشتن کفپوش بتنی برای آن جذابیت تند که یکپارچه و کاملا منسجم است عالی است . علاوه بر این ، احساسِ راحتی و دنجی خاصی را به فضای شما اضافه می کند .

اگر کفپوش‌ های چوبی دارید اما می ‌خواهید یک پیچ و تاب روستایی و صنعتی در خانه خود داشته باشید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که کفپوش خود را به بتن تغییر دهید . کف ‌های بتنی جذابیت خاصی دارند ، آن‌ ها باعث می‌ شوند هر اتاقی حس یک انباری حال خنک و جذاب را داشته باشد . اثاثیه حداقلی را اضافه کنید تا ظاهری راحت را تکمیل کنید و آن را با نکاتی از گیاهان کوچک ترکیب کنید تا زیبایی بیشتری در خانه داشته باشید .

هنر را در نظر بگیرید

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

وقتی نوبت به افزودن حس هنری به اتاق نشیمن می‌ رسد ، می توانید تا حد امکان آثار هنری داشته باشید . انجام این کار یک نمایشگاه به یاد ماندنی ایجاد می کند .

وقتی به ایده خود شک دارید ، یک پیچ و تاب هنری را در نظر بگیرید . هنر برای هر فرد شخصی است ، به همین دلیل است که در یک محیط صنعتی بسیار خوب عمل می کند . قطعات سرگرم‌کننده ‌ای را اضافه کنید که جذابیت سالن شما را بیشتر می کنند و در عین حال با آنچه می ‌خواهید به تصویر بکشید ، منسجم هستند . مبل‌ های چرم جذابیتی فوق العاده ایجاد می‌ کنند در حالی که لوستر منحصر به ‌فرد آن مقداری از تجملی را که همه ما می خواهیم و دوست داریم ، اضافه می‌ کند . استفاده از مبلمان اسکلت فلزی را در نظر بگیرید تا رویکرد انباری را به ‌خوبی ترکیب کنید .

کاغذ دیواری محو شده

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

زیبایی کاغذ دیواری های محو شده در این است که به یکباره احساس قدیمی بودن به ما می دهند ، البته که آنها ترکیبی عالی از هر دو دنیای امروز و دیروز هستند .

یک کاغذ دیواری رنگ و رو رفته برای یک اتاق نشیمن با تزئینات صنعتی معجزه می کند زیرا لایه دیگری از دکوراسیون را که از چشمِ ما پنهان مانده است اضافه می کند . آن را برای یک اتاق نشیمن عالی که چیزی منحصر به فرد را از دست داده است در نظر بگیرید ، اما باید کاغذ دیواری شما حداقل و ساده باشد . از یک رنگ خنثی با رنگی تیره استفاده کنید تا جفت کاملی را ایجاد کنید که جذابیت محو کلاسیک را دارد .

رنگ های روشن

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

دکور صنعتی دقیقاً خود را رنگارنگ نشان نمی دهد ، با این حال ، زمانی که به درستی انجام شود ، رنگ می تواند در جایی که شما به آن نیاز دارید ، یک پیچ و تاب جسورانه ایجاد کند .

پاپ های رنگی همیشه ایده خوبی هستند ، حتی برای دکوراسیون صنعتی . در حالی که دکوراسیون صنعتی به دلیل یکنواختی و حتی کمی خنثی بودن شهرت دارد ، افزودن یک رنگ پررنگ همیشه ایده خوبی است .

از نکاتی می توان از رنگ های پر جنب و جوش استفاده کنید تا واقعاً جذابیت التقاطی را به ارمغان بیاورید این است که این رنگ ها سرگرم کننده هستند و در عین حال به زیبایی شناسی اتاق نشیمن کمک می کند .

آجر نمایان

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

آجر اکسپوز زمانی عالی است که بخواهید بافت ، شخصیت و چیزی منحصر به فرد به اتاق اضافه کنید که نمای قبلی خانه تان را از بین نبرد .

همانطور که قبلا ذکر شد ، آجر اکسپوز یک جذابیت کلاسیک برای داشتن یک اتاق نشیمن صنعتی است ، در عین حال که یک شکل غیرقابل جایگزین از یک عنصر اکسپوز را ارائه می ‌کند ، حسی روستایی به آن اضافه می‌ کند . اگر واقعاً می خواهید دکوراسیونی داشته باشید ، داشتن یک نمایشگر آجری بزرگ را به عنوان یکی از عناصر اصلی اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید . برای جفت شدن عالی ، آن را با مبلمان چرمی ست کنید .

ترکیب و مطابقت

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

ترکیب دکوراسیون خود با هم ، یک شکل عالی برای افزودن هر چه بیشتر جذابیت به اتاق و در عین حال داشتن یک صفحه نمایش منحصر به فرد است .

چیزی در مورد داشتن ترکیبی از دکوراسیون وجود دارد که وقتی وسایل بل هم جفت می شوند حسِ یکپارچگی فوق العاده ای احساس می شود . این را یکی از بهترین اشکال برای حفظ دکوراسیون خود در حین تعبیه یک پیچ و تاب جدید در نظر بگیرید . لوازم مدرن را آویزان کنید و آن ها را با نور صنعتی جفت کنید تا کنتراست اتاق را حس کنید .

نورپردازی مورد نظر خود را در نظر بگیرید

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

داشتن چندین لامپ مختلف را برای یک اتاق متفاوت و زیبا در نظر بگیرید . علاوه بر این ، شما می خواهید نور گرم را برای درخشش اثیری به ارمغان بیاورید .

نورپردازی در مورد دکوراسیون شما بسیار مهم است ، حتی در سبک صنعتی که در آن وسایل گرون تر و ساختار کمتری دارند . استفاده ساده از لوسترهای صنعتی و وسایل روشنایی می تواند بدون نیاز به کار یا تلاش زیاد ، اتاق را به شدت روشن کند . این را راهی آسان برای تغییر دکوراسیون خود بدون دردسرهای غیر ضروری در نظر بگیرید . از یک چراغ بزرگ برای بیان یک بیانیه جسورانه یا چندین مورد برای رویکردی ملایم تر استفاده کنید .

پررنگ با بافت

اتاق نشیمن صنعتی  یا روستیک
اتاق نشیمن صنعتی یا روستیک

وقتی صحبت از بافت به میان می ‌آید ، می‌ توانید مقدار زیادی از آن را به دکوراسیون خود اضافه کنید ، از جمله فرش ، کاغذ دیواری ، مبل و وسایل روشنایی مورد علاقه تان را .

ما نه تنها ظاهر و جذابیت بافت را دوست داریم ، بلکه دوست داریم که بدانید کار کردن با بافت چقدر آسان است ! از خطوط متعدد استفاده کنید تا جذابیتی عالی داشته باشید و در عین حال به سبک دکوراسیون خود وفادار بمانید . ایده این است که این بافت ‌های مختلف حسی داشته باشند ، اما به یکباره احساس تازگی و راحتی را به خانه شما عرضه کنند .

آیا به دکوراسیون صنعتی با نکاتی از روستیک علاقه دارید ؟ اگر چنین است ، نکته تزئینی مورد علاقه خود را در زیر با ما به اشتراک بگذارید .

مترجم : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : دکوراسیون چوبی ، اتاق نشیمن چوبی ، طراحی چوبی

مطالب مرتبط با موضوع دکوراسیون چوبی :

WhatsApp us