یک حیاط یا پاسیو چیست؟

اتاق های فضای باز
فضایی که از طریق آن می توانید یک حیاط باشد

حیاط مراکشی

سبک دکوراسیون داخلی رومی باستانی

سبک دکوراسیون داخلی رومی باستانی

حیاط خلوت٬ طراحی حیاط٬

حیاط یا دهلیز دیوارها را حداقل سه طرف دارد و حتی در مرکز خانه قرار می گیرد. از لحاظ تاریخی، برخی از قدیمی ترینپاسیو ها حیاط هستند. محل سکونت، حیاط یا حیاط حیاط در مرکز یا به طور مستقیم مجاور خانه است. همچنین می تواند محوطه ای صمیمی واقع در حیاط یا باغ بزرگتر باشد. بعضی از حیاط ها به عنوان ورودی محصور شده به خانه عمل می کنند.

افزایش در تقاضا
تقاضا و محبوبیت اضافه کردن یک فضای حیاط به محل اقامت، به افزایش میل به اتاق های در فضای باز و انتقال بدون درز از داخل و خارج، بستگی دارد. در سال های اخیر، معماران مورد بررسی توسط موسسه معماری آمریکایی (AIA) افزایش در مشتریان درخواست فضای بیشتر در فضای باز در فضای باز.

حیاط ها مزایای متعددی دارند:

چارچوبی که در آن می توان سایر انواع طرح های منظره را توسعه داد
حریم خصوصی و انزوا
آنها میکروکلیمات ها را برای انواع مختلف گیاهان ایجاد می کنند
دیوارها و حریم خصوصی یا نمایشگرهای بیرونی می توان با انواع مختلف گیاهان یا ساخته شده از مصالح ساختمانی یا مصالح ساختمانی دائمی ایجاد کرد.

انتقاد از حیاط

به عنوان یک اتاق دیگر از خانه، یک حیاط یک فضای باز سقف است که به سبک زندگی و خواسته های صاحبخانه تعریف شده است. بعضی از حیاط ها مراکز سرگرمی در فضای باز هستند ، در حالیکه دیگران خانه های آشپزخانه بیرونی ، چاه های شومینه و یا شومینه ها و مبلمان اتاق نشیمن در فضای باز دارند. با این حال، دیگران از حمام گرم یا استخرهای کوچک مانند مانند استخرهای شنا یا اسپا های شنا استفاده می کنند که امکان دسترسی آسان و حریم خصوصی را فراهم می کنند.

حیاط های مدرن در خانه همه چیز مربوط به حریم خصوصی است. هر کس به نظر می رسد ایده یک اتاق در فضای باز را دوست دارد. یک حیاط این اتاق را برای صاحب خانه یا اشخاص بسیار نزدیک می کند و تقریبا اجتناب ناپذیر است زیرا اغلب در مرکز خانه قرار دارد.

درب های حیاط یا پنجره ها را می توان به بخش های دیگر خانه باز کرد، فضای بیشتری را برای یکدیگر در دسترس قرار می دهد و باعث ایجاد احساسات داخلی و خارجی می شود. با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند، صاحب خانه می تواند درهای بزرگ یا فضای شیشه ای را کنترل کند تا بتواند به سرعت به داخل حیاط خانه اش دسترسی پیدا کند.

همانطور که شهرها و حومه ها فشرده تر می شوند، قطعه ها کوچکتر می شوند و حیاط بزرگ با حفظ حریم خصوصی می تواند چیزی از گذشته باشد. یک حیاط به تمام لذت و راحتی حیاط خلوت – و همچنین راحتی – اجازه می دهد برای صاحب خانه هایی که دوست دارند در خانه و خارج از منزل سرگرم شوند.

حیاط چیست ؟ تاریخچه حیاط در معماری و دکوراسیون داخلی

حیاط ها یک تاریخ دارند.

حیاط های اطراف برای قرن ها بوده است. آنها برای تخریب حیوانات و حفاظت از محصولات کشاورزی، خانه ها و ساکنین آنها مورد استفاده قرار گرفته اند. دیوارهای این اتاق های در فضای باز برای حمایت از کوهنوردی ، کوهنوردی و درختچه های درختان، درختان و انگورها مورد استفاده قرار گرفته اند.

در اوایل قرن بیستم، آپارتمان حیاط در منطقه لس آنجلس محبوب شد، به عنوان یک مکان برای ساکنان برای لذت بردن از استخر، کباب کردن، اجتماعی کردن، و یا به سادگی از آب و هوای خوب لذت ببرید. حیاط ها در برخی از آپارتمان های بلندپرواز چند خانواده در شیکاگو در اوایل دهه 1900 قبل از افسردگی ساخته شده بودند.

در سال 700 قبل از میلاد، اتروسن ها برای پر کردن آب باران، پرورش دادند. در روم باستان، حیاط یا آتیه ها به عنوان بخشی از خانه های تک و چند خانواده، و همچنین در بازار ها و ساختمان های دولتی ساخته شده است. در قرون وسطی و رنسانس، حیاط ها در صومعه ها، با اتاق های راهپیمایی متصل به حیاط مرکزی و باز، مورد استفاده قرار گرفتند.

حیاط در قرن هفدهم و در قرن نوزدهم در شهرهای اروپایی گسترش یافت. اکثر آنها محصور شده و از آپارتمان ها از طریق گالری های واقع در هر سطح قابل دسترسی هستند.

ایشل هومز
خانه های مدرن نیم ساله که در سالهای 1950 و 1960 ساخته شده توسط جوزف ایکلر ساخته شده است شامل یک حیاط یا دهنمکی در وسط خانه های یک خانواده مجلل بود که عمدتا در کالیفرنیا بودند. به یاد می آورد معمار آیکلر اوت رات در مصاحبه ای برای شبکه ایکلر: “از طریق یک نما جلویی تقریبا بدون پنجره را به یک منطقه باغبانی روشن آسمان وارد کنید و یک سفر کوتاه لذت بخش را به دیوار شیشه ای به کف سقف و روشن و باز منطقه زندگی، که به نوبه خود به باغ عقب فراتر از یک دیوار شیشه ای مشابه از کف تا سقف باز می شود. اثر خالص این است که بین شما و باغ زیبایی که در آن وجود دارد، کمی یا هیچ چیز وجود ندارد و باغ در در حال حاضر زندگی می کنند! “

WhatsApp us