روش های شیک برای ترکیب خانه های حیوان خانگی در پوشش دکوراسیون منزل

اگر صاحب یک حیوان خانگی یا چندین حیوان زیبا هستید ، از قبل می دانید که چقدر وسایل این حیوانات در خانه تان زیاد است و باعث می شود چقدر به هم ریختگی ایجاد کند و خیلی اوقات باعث عصبانیت یا ناراحتی شما شود . بسیاری از قطعات مناسب حیوانات خانگی ممکن است آنقدر زیبا نباشند که شما را به وجد بیاورند یا با فضای داخلی خانه شما مطابقت نداشته باشد . اگر خانه کوچکی دارید ، وسایل حیوان خانگی تان ممکن است ایجاد به هم ریختگی کند . همه مشکلاتی که دارید را فراموش کنید ! در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید وسایل حیوان دوست داشتنی تان را در دکوراسیون منزل معمول خود با سبک و راحتی در فضای کم ، صرفه جویی کرده و به حیوان خود اجازه دهید هر چقدر می خواهد با وسایلی که دارد بازی کند .

تختخواب

تختخواب حیوان خانگی تان را در کجای خانۀ خود می توانید ادغام کنید ؟ هر جا که شما بخواهید ! این انتخاب می تواند یک کابینت آشپزخانه یا یک جزیره آشپزخانه باشد که دارای یک تختخواب برای حیوان خانگی تان باشد ، به طوری که حیوان دوست داشتنی شما می تواند در حالی که شما مشغول آشپزی کردن و یا غذا خوردن هستید در اطراف شما باشد . انتخاب شما ممکن است یک تختخواب برای سگ تان در نیمکت طاقچه ای در اتاق خواب تان ، یا در یک میز کنار تخت یا یک کمد باشد – فقط در صورت وجود ، کشو ها را بردارید و یک تخت حیوان خانگی نرم و راحت درست کنید ! اگر صحبت از یک اتاق خواب و میز کنار تخت است ، این یک ایده درخشان است که در صورت نیاز سگ شما را از تخت دور نگه می دارد . در واقع ، شما می توانید یک تخت برای حیوان خانگی تان را در پایین تخت خود قرار دهید یا یک نیمکت تودوزی را به یک تخت برای حیوان زیبایتان تبدیل کنید .

در قسمتی از حمام که محلی برای لباسشویی و قفسه هایتان است ، می توانید در کابینت ها قسمتی را برای سگ تان در نظر بگیرید ، این کمد زیبای چوبی با رنگ بندی روشن برای دکوراسیونِ حمامِ روشن با افزودن یک بخش برای حیوان خانگی باعث ایجاد آرامش و راحتی شما می شود .

خانه حیوانات خانگی
خانه حیوانات خانگی

اگر در خانه شما پله وجود دارد ، بهترین انتخاب زیر پله است . شما می توانید در زیر پله های خانه تان برای سگ تان یک خانۀ زیبا بسازید ، با انتخاب این گزینه حیوان خانگی شما همیشه در کنارتان خواهد بود .

خانه حیوانات خانگی زیر پله ای
خانه حیوانات خانگی زیر پله ای

کمد های چوبی آبی در قسمتی از حمام . رنگ بندی زیبا و پاستلی این کمد ها می تواند به زیباترین خانه های حیوان خانگی تان تبدیل شود ، دوش بگیرید یا لباس هایتان را بشویید و حیوان خانگی تان را کنارتان نگه دارید .

کمد های چوبی
کمد های چوبی

یک صندلی راحتی در کنار پنجره اتاق یا سالن خانه ، با دارا بودن کمد برای نگهداری وسایل خودتان یا حیوان خانگی تان ، و البته یک خانه کوچک و زیبا برای استراحت سگ دوست داشتنی تان .

صندلی راحتی کنار پنجره
صندلی راحتی کنار پنجره

یک میز زیبا در کنار تختخواب ، این مجموعه فوق العاده با رنگی کمیاب و زیبا می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد . در میز کنار تختخواب تان قسمتی برای سگ دوست داشتنی تان داشته باشید تا هنگام استراحت در کنار یکدیگر باشید .

میز کنار تخت
میز کنار تخت

یک میز کنار مبلی زیبا و بزرگ که زیر آن تختی برای حیوان خانگی تان تعبیه شده است ، این میز را می توانید به سلیقه تان و متناسب با کاربردتان تهیه کنید . این میز – تخت می تواند یک خانه زیبا برای حیوان دوست داشتنی تان باشد .

میز کنار مبلی زیبا
میز کنار مبلی زیبا

یک میز کنار تخت بزرگ و راحت ، این میز بزرگ رومیزی بسیار زیادی برای استفاده شما خواهد داشت و جایگاهی برای حیوان خانگی تان در زیر آن تعبیه شده است که امکان نگهداری سگ تان کنارتان را به شما می دهد .

میز کنار تخت بزرگ
میز کنار تخت بزرگ

حیوانات خانگی شما می توانند از یک نیمکت یا کاناپه کوچک مبلی برای راحت خوابیدن استفاده کنند ، داشتن همچین کاناپه ای در اتاق خواب تان به حیوان خانگی تان اطمینان و آرامش بیشتری می دهد .

کمد لباس برای اتاق حیوانات
کمد لباس برای اتاق حیوانات

و باز هم یک اتاق دیگر در کنار حمام ، در این سری کابینت های بزرگ با تعداد زیاد می توانید جایگاه زیبایی برای حیوان خانگی تان ایجاد کنید تا هنگام کار کردن کنارتان باشد .

کابینت بزرگ چوبی
کابینت بزرگ چوبی

بهترین انتخاب برای ایجاد خانۀ حیوانات خانگی قطعا می تواند در اتاق لباسشویی یا قسمتی از حمام خانه تان باشد ، در کابینت هایتان یک جایگاه بزرگ و دوست داشتنی برای حیوان خانگی تان بگنجانید تا همیشه کنار هم باشید .

اتاق حیوانات در حمام
اتاق حیوانات در حمام

یک بار خانگی با یک تخت زیبا برای حیوان خانگی تان و حتی قرار دادن ایستگاه تغذیه در آن ، این عمل باعث می شود کارهای حیوان تان را در یک بخش متمرکز کنید و از ریخت و پاش هایش پیشگیری کنید .

تخت زیبا برای حیوان خانگی
تخت زیبا برای حیوان خانگی

و بهترین مکان برای قرار دادن خانه ای برای حیوان خانگی تان آشپزخانه است ، در کابینت ها محلی برای آن ایجاد کنید تا در هنگام آشپزی در آن بخوابد و برای شما مزاحمتی ایجاد نکند .

کابینت های محلی
کابینت های محلی

در قسمت بیرونی کابینتِ آشپزخانه برای حیوان خانگی تان جایگاهی ایجاد کنید تا در زمانی که وارد سالن می شوید او در کنارتان باشد و از بودن با شما لذت ببرد .

و باز هم یک خانه زیبا برای حیوان خانگی تان در آشپزخانه ، خانوم ها بیشتر زمان شان در منزل را در آشپزخانه می گذرانند و قرار دادن چنین مکانی برای حیوان خانگی برای راحتی شما بسیار مناسب است .

اتاق برای حیوان خانگی
اتاق برای حیوان خانگی

می توانید از جزیره آشپزخانه برای داشتن محلی برای قرار دادن خانه حیوان خانگی تان استفاده کنید ، یک جزیره آشپزخانه با یک تخت برای حیوان خانگی تان که در آن تعبیه شده ، یک راه جالب برای اجازه دادن به حیوان خانگی شما در خانه است بدون اینکه از پخت و پز شما جلوگیری کند .

ایستگاه های غذای حیوانات خانگی

یک ایستگاه غذای حیوانات خانگی معمولاً در کابینت آشپزخانه و جزایر آشپزخانه و گاهی کابینت اتاق مخصوص لباسشویی تعبیه می شود . انجام این ایده ها بسیار ساده است : فقط کشو های زیر یا قفسه ها و در ها و سوراخ ها را برای کاسه های داخل بردارید – این امر باعث راحتی غذا و نوشیدن می شود . در صورت امکان قفسه ای را روی کابینت اضافه کنید و برخی غذا های اضافی را در شیشه ها بگذارید و در آنجا نگهداری کنید . یک ایده دیگر این است که کاسه ها را در یک کشو قرار دهید – اگر یک سگ کوچک دارید ، یک کشوی کوچک کافی است ، اگر اینگونه نباشد – به دنبال یک کشوی بزرگ باشید . البته بهتر این است که برای داشتن فضایی مناسب با سلیقه تان از یک فرد حرفه ای استفاده کنید .

اتاق حیوان در آشپزخانه جزیره
اتاق حیوان در آشپزخانه جزیره

یک ایستگاه غذا برای حیوان خانگی تان در کنار محلی که خودتان غذا می خورید ، این امر شما و حیوان خانگی دوست داشتنی تان را کنار یکدیگر نگه می دارد ، می توانید قفسه ای در بالای آن برای نگهداری وسایل مربوط به سگ تان ایجاد کنید .

ایستگاه غذا برای حیوان خانگی
ایستگاه غذا برای حیوان خانگی

در کمد های خانه تان یک کشو اضافه کنید و آن را جایگاهی برای غذا های حیوان خانگی تان و محلی برای خوردن آن بکنید ، در این صورت هنگامی که شما از یک بعد از ظهر زیبا لذت می برید او هم کنار شما از غذا خوردن لذت خواهد برد .

کمد لباس برای اتاق حیوانات
کمد لباس برای اتاق حیوانات

یک آشپزخانه کوچک که در آن محلی برای غذای حیوان خانگی تعبیه شده است ، کوچک و بزرگ بودن آشپزخانه شما مهم نیست ، مهم انتخاب طرح از جانب شما خواهد بود ، همانطور که می بینید در آشپزخانه کوچک به راحتی مکانی برای غذای دو سگ طراحی شده است .

سینک آشپزخانه برای حیوانات
سینک آشپزخانه برای حیوانات

یک قفسه دوست داشتنی چسبیده به جزیره برای غذای حیوان خانگی تان ، این طرح مانند یک میز در کنار میز شما خواهد بود ، حیوان شما کنارتان غذا می خورد و شما با خیال راحت به کارتان می رسید .

قفسه چوبی برای اتاق حیوانات
قفسه چوبی برای اتاق حیوانات

یک جزیره بزرگ آشپزخانه با یک ایستگاه غذای حیوانات خانگی که برای چندین سگ مناسب خواهد بود به همراه چراغ و کشو برای لوازم جانبی حیوان خانگی تان با طرحی از استخوان برای زیباتر کردن آن .

جزیره بزرگ آشپزخانه
جزیره بزرگ آشپزخانه

یک جزیره آشپزخانه با یک میز اضافی زیبا که یک ایستگاه تغذیه سگ در قسمت پایین و رومیزی بزرگی برای کمک به جزیره دارد ، این انتخاب می تواند بسیار کاربردی باشد زیرا به راحتی همه خواسته های شما را پاسخگو خواهد بود .

ایستگاه تغذیه سگ
ایستگاه تغذیه سگ

این ایده بسیار شیک و جذاب است ، در جزیره آشپزخانه تان می توانید برای حیوان خانگی تان این چنین مکان فوق العاده ای را با مرمر بسازید ، البته هیچگاه نباید فراموش کرد که این انتخاب ها کاملا به اندازه حیوان خانگی بستگی دارد .

جزیره آشپزخانه
جزیره آشپزخانه

می توانید زیر صندلی راحتی کنار پنجره تان یک کشو برای ظروف غذای حیوان خانگی تان بسازید ، هر زمان که بخواهید می توانید کشو را برای سگ تان بیرون بیاورید و در زمان دیگر آن را پنهان کنید . یک انتخاب کاربردی و زیبا .

صندلی راحتی کنار پنجره
صندلی راحتی کنار پنجره

یک انتخاب هوشمندانه این است که شما در زیر قسمت سینک آشپزخانه تان قفسه مربوط به غذای حیوان خانگی تان را بگذارید ، این امکان می تواند به شما کمک بسیاری در تمییز نگه داشتن آشپزخانه کند .

قفسه مخصوص ظرف های حیوان
قفسه مخصوص ظرف های حیوان

قفسه مخصوص ظرف های حیوان خانگی تان را در جزیره آشپزخانه تان بگذارید ، یک قسمت کوچک که می تواند کاملا از چوب پوشیده باشد اما شما می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید و آن را تبدیل به محلی برای استفاده حیوان خانگی تان کنید ، در بالای آن نیز می توانید قفسه ای برای غذا های آن درست کنید .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی ، خانه حیوانات چوبی ، خانه سگ چوبی ، دکور بندی چوبی ، طبقه بندی چوبی

مقالات مرتبط با خانه های چوبی:

WhatsApp us