با تمام تأکید بر رنگ و نما، یک درب جلو می تواند به راحتی در ترکیب به روزرسانی های خارجی گم شود. اما همانطور که بازدید کننده اولین و آخرین قسمت از خانه خود را می بیند ، مکان عالی برای ارائه بیانیه طراحی است. در ادامه چند نمونه ایده برای درب جلو منزل را مورد بررسی قرار می دهیم.

درب قرمز کلاسیک

درب قرمز زیبا
درب قرمز زیبا

این درب پانل برجسته ، که توسط چراغ های جانبی لعاب دار قاب شده است ، دارای جذابیت کلاسیک و جذابیت های محدودی است. تر و تمیز سفید در اطراف قاب در ، کنتراست و پاپ بصری را ایجاد می کند.

درب جلو پانل چوبی سنتی

پانل چوبی سنتی برای منزل
پانل چوبی سنتی برای منزل

این درب جلو منزل چوبی با کار رنگ زرد روشن تازه به نظر می رسد. سخت افزارهای فرفورژه در تضاد زیبایی با تریم های سفید است و مجموعه ای از پنجره های کوچک در حالی که جلوه بازدید کنندگان را به سرنشین می بخشد ، جلوه ای سبک تر می بخشد.

دو درب جلو منزل معاصر با شیشه و حاشیه

دو درب معاصر با شیشه و حاشیه
دو درب معاصر با شیشه و حاشیه

این درب سفارشی به سبک لوکس پیچ می خورد. طرح هندسی شیشه و ترکیب رنگ مشکی جلوه ای معاصر و خیره کننده ایجاد می کنند.

درب جلو منزل تقسیم شده

درهای خرد شده دیگر فقط مخصوص اصطبل نیستند. و گرچه معمولاً به عنوان درب ورودی استفاده نمی شوند ، اما می توانند یک انتخاب عالی باشند. آنها کمی امنیت بیشتر را ارائه می دهند ، زیرا می توانید نیمه برتر را برای خوشامدگویی به بازدید کننده باز کنید در حالی که نیمه پایین قفل شده است. آنها همچنین می توانند کودکان و حیوانات خانگی کوچک را به راحتی دزدکی نگه دارند در حالی که هنوز امکان تهویه با نیمه بالا را دارند.

درب تقسیم شده
درب تقسیم شده

درب جلئ منزب فایبرگلاس با حاشیه

فایبرگلاس با حاشیه
فایبرگلاس با حاشیه

به نظر می رسد چوب است ، اما اینطور نیست. این درب با شیشه های تزئینی و حاشیه به اندازه چوب خالص گرم به نظر می رسد اما از دوام و ارزش عایق بندی بهتری برخوردار است.

درب تک قوس

نمونه درب جلو منزل تک قوس
نمونه درب جلو منزل تک قوس

این درب قوسی خالص و رنگ آمیزی شده با رنگ مشکی پررنگ ، بسیار زیبا و جذاب است.

شیشه تزئینی با حاشیه

شیشه تزئینی با حاشیه
شیشه تزئینی با حاشیه

حاشیه های شیشه ای تزئینی از الگوی پنجره این در روکش دار تکرار می شوند و از آن تعریف می کنند. جلوه متمایز این ورودی ، طرحی کلاسیک از شیشه های آب خاکستری و شفاف است که با اریب های شفاف راه اندازی شده است.

آهن تزئینی برای درب ورودی منزل

آهن برای تزئین درب
آهن برای تزئین درب

با شکسته شدن این افسانه که رنگ سیاه یک رنگ تابو است ، این درب سیاه هلندی سیاه و سفید یک نقطه دید بصری و توهم عمق را به ورودی آجر سفید اضافه می کند. رویه مات ، انتخاب رنگ پررنگ را نرمتر می کند تا طرح رنگی با کنتراست بالا کمتر نامرتب به نظر برسد ، اما همچنین باعث می شود تا الگوی درب پایین برجسته شود. به لطف سرخ شدن رنگ گل های اطراف ، درب دراماتیک محیطی دلپذیر را حفظ می کند.

چوب ماهون دو قوس

چوب ماهون دو قوس
چوب ماهون دو قوس

این درهای قوسی و چوبی ماهون به همان اندازه که تزیینات مات که شیشه های شیشه را آراسته اند ، خاکی و جذاب هستند. درب ها مکمل کاملی برای سنگ تراشی نما و سقف ایوان آجری هستند.

درب جلو منزل بافت دار

تصویری از درب های بافت دار
تصویری از درب های بافت دار

نوارهای عمودی چوب برجسته برای جلوه ای منحصر به فرد این درب ورودی را تزیین می کند که آن را از بقیه خانه های خیابان متمایز می کند. یک کار رنگی رنگی پیام خوش آمدگویی را به میهمانان می فرستد.

چوب تراشیده شده

درب ورودی چوبی
درب ورودی چوبی

درهای چوبی تراشیده شده سفارشی بیانگر لوکس و ظرافت است و به بازدیدکنندگان اشاره ای به فضای داخلی شیک دارد. سخت افزار سنگین فرفورژه ظاهر را کامل می کند.

درب های ورودی محوری

درب محوری
درب محوری

ورود به این خانه کاملاً مدرن و پر از نور با عبور از این درب خیره کننده محوری بدست می آید. نوارهای گسترده ای از شیشه اجازه می دهد تا نور خورشید از بین برود و درب را با سایر زیبایی های هوای خانه سازگار نگه دارد.

درب های تزئینی

درب های تزئینی
درب های تزئینی

جذابیت محدودیتان را با یک سبک درب جدید تقویت کنید.

امیدواریم این مطلب مورد استقبال شما خوانندگان گرامی باشد.

نویسنده: ف.حسنخانی

مقالات مرتبط با درب ورودی:

WhatsApp us