درب های چوبی ورودی اولین قسمت هر ساختمان هستند که مهمانان آنها را می بینند . بنابراین بسیار مهم است که در این زمینه بهترین طرح ها ارائه شود . علاوه بر این ، طراحی باید با معماری کلی ساختمان مطابقت داشته باشد . درب چوبی با وجود قیمت بالا بهترین انتخاب است ، شما با خیال راحت با انتخاب درب ورودی به زیبای خانه خود کمک می کنید .

هر طرح درب چوبی نمی تواند انتخاب درستی باشد . همراهی با طرح های بیش از حد اغراق آمیز باعث می شود که ظاهر درب چوبی کاملاً معیوب به نظر برسد . از این رو همیشه توصیه می شود که کارهای ساده و امروزی ، مطابق با طراحی اولیه خانه انجام شود . شما می توانید با پیمانکار خود بارها صحبت کنید در مورد چوبی که قصد دارید انتخاب کنید و یا حتی رنگی که مد نظرتان است و البته بخش مهم انتخاب طرح است و اطمینان حاصل کنید که طرح و جنس چوبی که انتخاب می کنید با خانه شما هماهنگی داشته باشد ، شما دارید اولین نقطه ورودی خانه تان را طرح می زنید پس با احتیاط و حوصله جلو بروید .

در این زمینه ، در زیر چند طرح اصلی درب چوبی برای خانه ارائه شده است که می تواند گزینه های بسیار خوبی برای معماری خانه امروزی باشد . شما می توانید با الهام از طرحهای زیر به بهترین انتخاب دست بزنید .

طراحی درب های چوبی برای خانه های  امروزی :

مردم جستجوی گسترده ای برای طراحی درب های چوبی برای خانه های خود انجام می دهند . این جستجوها ادامه می یابند تا جایی که با درب چوبی با رنگ سیاه مشکی مانند تصویر ارائه شده در زیر مواجه می شوند . طراحی جعبه مربع درب برای معماری  امروزی بسیار مناسب است . بهترین قسمت درب های چوبی ، انعطاف پذیری آنها برای رعایت هرگونه ترتیب قفل است . شما با انتخاب دستگیره و قفلها به زیبای درب چوبی سیاه خود کمک کنید .

این درب چوبی تیره  یک انتخاب عالی در ورودی ها است . با این حال ، می توان آن را برای اتاق خواب نیز امتحان کرد . اگرچه می توان گزینه های رنگی مختلفی برای این درب های چوبی در نظر گرفت ، اما مطمئناً رنگ مشکی بیشتر از همه مورد پسند است . طراحی های درب جلو یک نفره برای خانه های امروزی مانند اینها نسبتاً مقرون به صرفه است . شما با انتخاب چوب به زیبای درب ورودی خانه خود اطمینان صد در صد پیدا می کنید .

طراحی درب چوبی شگفت انگیز

مثال قبلی برای همه آن عاشقان درب چوبی برای ورودی اصلی آنها عالی بود . با این حال ، لزوما رنگ سیاه رنگ مورد علاقه همه نیست . قبل از اینکه این گروه از افراد جستجوی عکس های طراحی درب چوبی را شروع کنند ، در اینجا یکی از بهترین نمونه ها به غیر از سیاه را ارائه می دهیم .

طراحی درب چوبی
طراحی درب چوبی

جذابیت طبیعت گرایانه مواد درب چوبی را حفظ می کند ، در عین حال با رنگ سفید یا هر رنگ دیواری رنگ روشن دیگر به خوبی تکمیل می شود . شما فقط به خطوط چوب توجه کنید زیبا نیست !

طراحی درب چوبی اصلی در بهترین حالت

خوب ، طرح های تمام چوبی تنها مواردی نیست که افراد به دنبال ورودی خود هستند . افراد امروزی به همان اندازه به درهای چوبی با شیشه نیز علاقه مند هستند . طرحی که در زیر آورده شده یکی از ایده های پرطرفدار این روزها است .

نمونه درب چوبی لابی
نمونه درب چوبی لابی

این ترکیب کاملی از چوب و شیشه است که قدرت نهایی محصول را تضمین می کند . اگر به دنبال تصاویر طراحی درب اصلی هستید که هم درجه یک باشد و هم شیک ، این می تواند انتخاب خوبی باشد . این طرحهای کلاسیک به نظر می رسند ولی فوق العاده امروزی هستند ، شما می توانید به این طرح به مهمانان خود خوش آمد بگویید .

طرح های جذاب جلو دو درب

قطعاً هیچ قاعده سختی وجود ندارد که درب های چوبی ورودی همیشه باید از طرح های تک در باشند . طرح های درب چوبی دوتایی نیز به همان اندازه محبوب هستند . در زیر ذکر شده است یکی از بهترین نمونه های طراحی درهای چوبی دوبل جلو ، خانه های امروزی که این روزها ترجیح داده شده اند در مورد ترکیب رنگ یا ویژگی های محافظتی باشد . این طرحها در همه رفتارها تا حد قابل توجهی است . ترکیب شکلاتی و سفید کاملاً باورنکردنی است .

طرح جلو دو درب
طرح جلو دو درب

شیک ترین طرح های اصلی درب چوبی اصلی

در اینجا شیکترین طرحهای درب چوبی اصلی در مجموعه است . به هر حال ، ادعا اینکه درب چوبی می تواند از همه طرح هایی که این روزها می توانید در وب پیدا کنید ، پیشی بگیرد ، کار اشتباهی نخواهد بود . شما با دقت بررسی کنید و ببینید بهترین طرحهای درب چوبی که می توانید از آن الهام بگیرید .

طرح های اصلی درب چوبی
طرح های اصلی درب چوبی

کارهای هنری روی بدنه شیشه ای درب چوبی در سطح بعدی قرار دارند . جالب اینجاست که علی رغم به نمایش گذاشتن یکی از بهترین طراحی ها ، نگهداری آن تقریباً کم است . آنچه که لازم است این است که طراحی دیوار شما باید کاملاً مکمل درب چوبی باشد ، همانطور که در عکس های بالا نشان داده شده است .

این روزها درب های چوبی اصلی با گزینه های طراحی زیادی روبرو هستند ، شما شاید درب چوبی که در تعداد زیادی از خانه ها دیده اید را نخواهید در خانه خود داشته باشید پس به راحتی میتوانید تصمیم جدید بگیرید ، این درب چوبی مدرن با طرحی نو می تواند سلیقه سخت پسند شما را راضی کند . رنگ را هم با کمک پیمانکار انتخاب کنید .

درب ورودی دوتایی
درب ورودی دوتایی

این درب ورودی دوتایی با چوب زیبا بهترین انتخاب این روزها است ، درب چوبی با تزئینات شیشه یکی از پر طرفدارترین طرح ها هستند ، اگر شما علاقه ای به این رنگ درب چوبی ندارید می توانید با پیمانکار خود صحبت کنید و رنگ مورد علاقه تان را پیدا کنید .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : درب چوبی ، درب لابی ، طراحی درب ورودی ، طراحی درب لابی ، انواع طرح درب چوبی

مقالات مرتبط با درب ورودی:

WhatsApp us