درب چوبی لابی : دربی است که معمولاً در ورودی ساختمان قرار دارد و تأثیر بسزایی در شکل ساختمان دارد . درهای چوبی لابی معمولاً از سه قفل تشکیل شده اند که دو عدد آنها در کنار درب چوبی ثابت شده و قفل در مرکز آن برای رفت و آمد باز و بسته می شود . درب لابی می تواند تمام چوب ، فلز ، استیل یا ضد سرقت باشد .

درب لابی چوبی کامل :

نوعی درب که برای ساخت چوب استفاده می شود ، انواع مختلف چوب برای ساخت درهای لابی تمام چوبی استفاده می شود که مهمترین آنها راش ، گردو و بلوط است .

درب لابی فلزی :

استفاده از فلزات برای ساخت درب لابی امری عادی است زیرا برخی معتقدند درب لابی از نوع چوب اول بسیار گران است و امنیت درب دست دوم به دلیل استفاده از چوب در هزینه کمتری نسبت به درب لابی فلزی است .

درب فولادی لابی :

این نوع درب بسیار زیبا به نظر می رسد . به دلیل مقاومت زیاد فولاد در برابر شرایط جوی ، از آن به عنوان ماده اولیه ساخت این نوع درها استفاده می شود . از ویژگی های مهم درب های استنلس استیل ، ظاهر زیبا ، مقاومت بالا و قیمت مناسب آن است .

درب لابی ضد سرقت :

درب های لابی ضد سرقت نمونه دیگری از درب ها است که با توجه به ویژگی های امنیتی بسیار عالی می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان ها باشد . این درب ها از ترکیبی از چوب و فلز روکش MDF برخوردار هستند که از درب های لابی فلزی زیباتر و از سایر درهای لابی از امنیت بیشتری برخوردار هستند .

انتخاب شما

این روزها در دنیای مدرن همه به دنبال آرامش و سادگی هستند ، چوب ماده ای است که در کنار گزینه گرانی ، به شما آرامش و زیبای یک درب را می دهد ، با محبوبیت همیشگی چوب در مقابل انواع مواد می توان گفت محبوبیت همیشگی چوب یک مزیت است .

در این مقاله ما به شما تعدادی طرح درب چوبی لابی معرفی می کنیم .

این درب چوبی دو در ، فوق العاده شیک و امروزی است ، این درب دوام بالای دارد و شما با نگهداری مناسب می توانید سالها این درب را در ورودی خانه خود داشته باشید . با وجود دستگیره های فلزی طلایی و طرح آینه روی درب زیبا و چشم نواز است .

درب چوبی ورودی سفید
درب چوبی ورودی سفید

 این طرح درب چوبی ورودی سفید با شیشه تک نفره پیشنهاد روز است .

درب چوبی قهوه ای
درب چوبی قهوه ای

این درب چوبی قهوه ای با کفپوش های خانه همرنگ است ، این درب چوبی محکم و با دوام است ، با استفاده از دستگیره های فلزی شما امنیت بیشتری به خانه خود می اورید .

درب چوبی زیبا
درب چوبی زیبا

این درب دو در چوبی فوق العاده ست ، رنگ قهوه ای درب زیباترین است ، شما با انتخاب این درب زیبای کلاسیک را به خانه بیاورید .

دو درب سفید چوبی
دو درب سفید چوبی

این دو درب سفید چوبی جدا کننده خوبی است ، با وجود این شیشه شما می توانید بهترین جدا کننده را در خانه خود داشته باشید .

درب چوبی روشن
درب چوبی روشن

اگر از رنگ های روشن خوشتان می آید ، پیشنهاد ما به شما این درب چوبی تک نفره زیباست ، شما با انتخاب این درب می توانید خانه خود را زیبا و امروزی کنید .

این طرح چوب شگفت انگیز است ، این دانه های چوب ، لکه های چوب شما را به آرامشی ژرف دعوت می کند ، این طرح زیباست ، شما با داشتن چنین درب دو در چوبی ، زیبای کلاسیک را به خانه خود بیاورید . این طرح شگفت انگیز چوب در کنار طرح درب دو در می تواند غوغا به راه بیاندازد .

درب چوبی کلاسیک
درب چوبی کلاسیک

شاید درب چوبی که شیشه دارد شما را در انتخاب با تردید مواجه کند ولی مطمئنا می دانید این درب چوبی انتخاب زیبای است .

درب چوبی با رنگ قهوه ای
درب چوبی با رنگ قهوه ای

این درب چوبی با رنگ قهوه ای زیباست ، طرح کهنه و قدیمی این درب برای کسانی که خانه ای از جنس عتیقه دوست دارند انتخاب ایده آلی است .

درب چوبی قدیمی
درب چوبی قدیمی

البته که این درب درب لابی نیست ولی این درب چوبی زیبا با اشکال هندسی روی آن خلاقیت را به همراه دارد .

نمونه درب چوبی
نمونه درب چوبی
درب چوبی ورودی
درب چوبی ورودی

این طرح درب چوبی یکی از بهترین و جذابترین پیشنهادات است ، ظاهر مدرن با رنگ خاصش هر ببیننده ای را شیفته خود می کند ، شما با انتخاب این درب چوبی برای استفاده زیاد از شیشه اگر معذب هستید می توانید از شیشه های طرح دار کدر استفاده کنید .

درب از جنس چوبی
درب از جنس چوبی

این درب چوبی فوق العاده نیست ! رنگ زیبای چوب و طرح های دانه و لکه های چوبی بینظیر است . انتخاب این رنگ در کنار شیشه عالی است ، قاب های حاشیه اطراف از جنس چوب این زیبای را بیشتر کرده است .

درب چوبی طاق قوس دار
درب چوبی طاق قوس دار

این درب چوبی طاق قوس دار برای لابی پیشنهاد خوبی است ، همچنین از این طرح درب برای رستوران های سنتی هم بسیار استفاده می کنند . این طرح درب چوبی که در آن به شکل قاب برای شیشه است یکی از محبوبترین طرح های این روزهاست .

درب چوبی رنگی
درب چوبی رنگی

اگر درب چوبی رنگی دوست دارید این طرح را از دست ندهید ، رنگها به شما آرامش می دهند ، این درب دو در با طرحهای زیبا و ارتفاع بلندش می تواند به لابی شما جلوه زیبای بدهد .

درب ورودی سفید
درب ورودی سفید

با انتخاب رنگ سفید شما برای درب چوبی خود اصالت را همراه زیبای هدیه می گیرید ، رنگ سفید به لابی شما کمک می کند بزرگتر به نظر برسد .

درب چوب سفید با شیشه تزئین شده
درب چوب سفید با شیشه تزئین شده

این درب چوب سفید با شیشه تزئین شده ، شما می توانید این درب را در ابعاد بزرگ و یا کوچکتر هم سفارش بدهید ، مطمئنا زیبای طرح می تواند به شما این اطمینان را بدهد که هیچ کمبودی در لابی خود احساس نخواهید کرد .

درب چو.بی ریلی
درب چو.بی ریلی

این چوب عالی است ، شما به دانه ها دقت کنید آرامش بخش است ، لکه های طبیعی چوب به شما کمک می کند که برای رنگ زدن هیچ عجله ای نداشته باشید ، روغن می تواند جلا بدهد ، این درب ریلی که از دو طرف باز می شود یک انتخاب ویژه است .

نویسنده : حسین عتیقی

کلمات کلیدی : درب چوبی لابی ، طراحی درب چوبی لابی ، بهترین طرح های درب چوبی لابی

مقالات مرتبط با درب چوبی:

WhatsApp us